Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh zlepšení marketingové komunikace internetového obchodu na slovenském trhu
Burda, Lubomír ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhů na zlepšení marketingové komunikace internetového obchodu Don Lemme na slovenském trhu. V teoretické části jsou nejprve definovány klíčové pojmy jako mezinárodní marketing, marketingový mix, komunikační mix či marketingový výzkum, s přesahem do analytické a návrhové části. V analytické části je představeno vnitřní i vnější prostředí e-shopu. I díky marketingovému výzkumu mohl autor práce v závěrečné části stanovit návrhy, které by měly elektronickému obchodu pomoci s propagací na slovenském trhu.
Návrh na zlepšení ekonomické situace podniku s využitím analýzy bodu zvratu
Burda, Lubomír ; Kruntorádová, Markéta (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákladů a bodu zvratu ve výrobní firmě ASSA ABLOY Opening Solutions CZ s.r.o. V první části práce, teoretické části, jsou vysvětleny pojmy jako náklady, bod zvratu a výsledek hospodaření. V praktické části autor tyto podklady aplikuje na vybranou firmu. Na základě údajů o nákladech firmy jsou tak navrhnuta opatření, která mají za úkol snížit množství nákladů a pomoci tím zlepšit ekonomickou situaci firmy.
Návrh na zlepšení ekonomické situace podniku s využitím analýzy bodu zvratu
Burda, Lubomír ; Kruntorádová, Markéta (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákladů a bodu zvratu ve výrobní firmě ASSA ABLOY Opening Solutions CZ s.r.o. V první části práce, teoretické části, jsou vysvětleny pojmy jako náklady, bod zvratu a výsledek hospodaření. V praktické části autor tyto podklady aplikuje na vybranou firmu. Na základě údajů o nákladech firmy jsou tak navrhnuta opatření, která mají za úkol snížit množství nákladů a pomoci tím zlepšit ekonomickou situaci firmy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.