Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 136 záznamů.  začátekpředchozí95 - 104dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
TVORBA STRATEGICKÝCH ALIANCÍ V OBLASTI INFORMAČNÍCH TECHNOLOGIÍ
Stojanová, Hana ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Ve své práci Tvorba strategických aliancí v oblasti IT se zabývám strategickými aliancemi, a dalšími formami partnerství v segmentu informačních a komunikačních technologií. Strategické aliance se v posledních desetiletích staly významným faktorem, ovlivňujícím chování firem, jejich konkurenceschopnost, přístup i ovládání nových trhů, volbu obchodní strategie i formu marketingové komunikace. Společnosti v současné době volí mezi dvěma základními formami chování a to mezi volbou nezávislé strategie konkurenčního boje nebo strategií zaměřenou na spolupráci ve formě strategických aliancí. Otázky, kterými se ve své práci zabývám, vymezují vývoj tvorby strategických aliancí, definují příčiny a důvody jejich vzniku i stávající stav v této oblasti, charakterizují různé typy a formy alianční spolupráce, vymezují úlohu a přínos strategického partnerství i problémy s jejich aplikací spojené. Ve své práci se zaměřuji na splnění dvou základních cílů poznávacího a tvůrčího, a především na potvrzení, nebo vyvrácení formulovaných hypotéz. V rámci poznávacího cíle řeším analýzu problematiky tvorby strategických aliancí nadnárodních ICT společností a zobecnění této problematiky. V rámci druhého tvůrčího cíle se zaměřuji na navržení metody tvorby strategické aliance. Formulované hypotézy, jejichž potvrzením nebo naopak vyvrácením se v práci zejména zabývám, se týkají otázek zda je možné definovat nástroje a faktory úspěchu strategického partnerství?, zda je možné určit základní principy strategické spolupráce?, zda je možné vytvořit jednoduše aplikovatelnou a přitom efektivní metodu tvorby strategické aliance.
Faktory úspěchu strategických aliancí v ČR
Koleňák, Jiří ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Disertační práce se zabývá problematikou spolupráce mezi podniky. Tato problematika je aktuální především z důvodu vysokého stupně konkurence v ekonomice, která se dá označit za globalizovanou. Efektivní a řízená spolupráce potom představuje pro podniky nástroj, kterým mohou dosahovat konkurenčních výhod, umožňujících prosperovat za podmínek, které se neustále vyvíjejí. Disertační práce se dotýká problematiky vytváření a řízení alianční spolupráce malých a středních podniků v podmínkách podnikatelského prostředí ČR. Zaměřuje se na oblast faktorů, které mohou silně ovlivnit snahu podniků o dosažení konkurenceschopnosti prostřednictvím alianční spolupráce. Tyto faktory byly zkoumány pomocí technik sekundárního a posléze i primárního výzkumu. Na základě výsledků výzkumu je v závěrečné části práce uvedena metodika, která poskytuje řadu doporučení pro eliminaci potencionálně problematických situací v této oblasti.
Podnikatelský záměr
Himer, Martin ; Hlavenka, Bohumil (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského záměru nové obchodní společnosti. Nejprve je definována podstata podnikatelského záměru a sepsány poznatky z literatury. Dalším bodem je analýza trhu. Následně je přistoupeno k samotnému návrhu, který obsahuje finanční a marketingový plán a případná rizika. Posledním bodem je ekonomické zhodnocení celého projektu.
Podnikatelský plán pro založení pizzerie
Jílková, Kateřina ; Němeček, Petr (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu pro založení studentské pizzerie. V teoretické části práce je popsána oblast podnikání a východiska nutná k vypracování podnikatelského plánu. Pomocí analýzy současného stavu je následně navrženo vlastní řešení konkrétního problému, a to v podobě reálného podnikatelského plánu.
Podnikatelský plán
Šmída, Jaromír ; Němeček, Petr (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je detailní zpracování podnikatelského plánu pro založení společnosti s ručením omezeným, která se bude zabývat pěstitelským pálením (výrobou ovocných lihovin pro pěstitele). Teoretická část práce pojednává o tvorbě, složení a struktuře podnikatelského plánu. Prvním krokem v praktické části bude analýza trhu, ze které bude vycházet tvorba podnikatelského záměru. Na základě hodnocení finanční náročnosti a analýzy rizik navrhnu dlouhodobější strategii podniku.
Podnikatelský záměr "Import z Asie"
Le, Hung ; Němeček, Petr (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na podnikatelský záměr nově založeného podniku, který poskytují služby v oblasti mezinárodního obchodu. Obsahuje základní informace o tvorbě podnikatelského záměru. Analyzuje jak makroprostředí, tak mikroprostředí pro podnikání v České republice. Na základě výsledku analýz je zpracován podnikatelský záměr.
Podnikatelský plán
Slouka, Petr ; Němeček, Petr (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
V diplomové práci je zpracován podklad pro podnikatelský plán projektu – prodeje nemovitosti. Výsledkem je zhodnocení silných, slabých stránek projektu a zpracování finanční a časové analýzy. Součástí této práce je i návrh nejvýhodnější varianty, jak v tomto podnikatelském záměru dál pokračovat. Zvláštní důraz je kladen na odhadování nákladů pomocí metody Monte Carlo.
Návrh marketingové strategie
Klimková, Iveta ; Holec, Jiří (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analýza stávající marketingové strategie firmy Estop spol. s r.o. Na základě zjištěných skutečností jsem vytvořila vhodná doporučení vedoucí ke zlepšení konkurenceschopnosti firmy a ke zvýšení podílu na trhu.
Concept of Business Plan – Tourism and Cultural Portal
Ferencz, Erik ; MBA, Michal Ducháč, (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Business plan is important and undivided part of company management and of business planning. My master’s thesis points on usefulness of business plan as a medium for beginning entrepreneur, with low capital base, which is searching concepts how to push his visions trough in market. The master’s thesis introduces concrete practical example of creation and maintenance of new generation web portal. Description of usage in marketing and business point of view. This plan also contains concepts of company structure and plan of company expansion in three years term. Parts of the document are estimations of portal and company costs and also estimations of revenues. Document is draw up for multiple usage of business plan, not only for business visions presentation, but also as a concept for obtaining of financial resources from investors.
Návrh podnikatelského záměru
Stříž, Martin ; Brychta,, Karel (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá podnikatelským záměrem rozvoje podniku Martina Stříže, který se orientuje na vydávání knih a na další tiskové produkty. Na základě zjištění současného stavu a určení cíle, kterého by mělo být dosaženo, jsou navrženy cesty k tomuto cíli. Po výběru optimálních variant je následně zhodnocen finanční stav, náročnost a prezentován časový harmonogram jednotlivých investic. V závěru jsou identifikovány potenciální problémy, které mohou nastat po realizaci investic, a s tím i související úkoly, které je potřeba dále plnit (sledování vývoje, kontrola atd.).

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 136 záznamů.   začátekpředchozí95 - 104dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.