Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
TVORBA STRATEGICKÝCH ALIANCÍ V OBLASTI INFORMAČNÍCH TECHNOLOGIÍ
Stojanová, Hana ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Ve své práci Tvorba strategických aliancí v oblasti IT se zabývám strategickými aliancemi, a dalšími formami partnerství v segmentu informačních a komunikačních technologií. Strategické aliance se v posledních desetiletích staly významným faktorem, ovlivňujícím chování firem, jejich konkurenceschopnost, přístup i ovládání nových trhů, volbu obchodní strategie i formu marketingové komunikace. Společnosti v současné době volí mezi dvěma základními formami chování a to mezi volbou nezávislé strategie konkurenčního boje nebo strategií zaměřenou na spolupráci ve formě strategických aliancí. Otázky, kterými se ve své práci zabývám, vymezují vývoj tvorby strategických aliancí, definují příčiny a důvody jejich vzniku i stávající stav v této oblasti, charakterizují různé typy a formy alianční spolupráce, vymezují úlohu a přínos strategického partnerství i problémy s jejich aplikací spojené. Ve své práci se zaměřuji na splnění dvou základních cílů poznávacího a tvůrčího, a především na potvrzení, nebo vyvrácení formulovaných hypotéz. V rámci poznávacího cíle řeším analýzu problematiky tvorby strategických aliancí nadnárodních ICT společností a zobecnění této problematiky. V rámci druhého tvůrčího cíle se zaměřuji na navržení metody tvorby strategické aliance. Formulované hypotézy, jejichž potvrzením nebo naopak vyvrácením se v práci zejména zabývám, se týkají otázek zda je možné definovat nástroje a faktory úspěchu strategického partnerství?, zda je možné určit základní principy strategické spolupráce?, zda je možné vytvořit jednoduše aplikovatelnou a přitom efektivní metodu tvorby strategické aliance.
TVORBA STRATEGICKÝCH ALIANCÍ V OBLASTI INFORMAČNÍCH TECHNOLOGIÍ
Stojanová, Hana ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Ve své práci Tvorba strategických aliancí v oblasti IT se zabývám strategickými aliancemi, a dalšími formami partnerství v segmentu informačních a komunikačních technologií. Strategické aliance se v posledních desetiletích staly významným faktorem, ovlivňujícím chování firem, jejich konkurenceschopnost, přístup i ovládání nových trhů, volbu obchodní strategie i formu marketingové komunikace. Společnosti v současné době volí mezi dvěma základními formami chování a to mezi volbou nezávislé strategie konkurenčního boje nebo strategií zaměřenou na spolupráci ve formě strategických aliancí. Otázky, kterými se ve své práci zabývám, vymezují vývoj tvorby strategických aliancí, definují příčiny a důvody jejich vzniku i stávající stav v této oblasti, charakterizují různé typy a formy alianční spolupráce, vymezují úlohu a přínos strategického partnerství i problémy s jejich aplikací spojené. Ve své práci se zaměřuji na splnění dvou základních cílů poznávacího a tvůrčího, a především na potvrzení, nebo vyvrácení formulovaných hypotéz. V rámci poznávacího cíle řeším analýzu problematiky tvorby strategických aliancí nadnárodních ICT společností a zobecnění této problematiky. V rámci druhého tvůrčího cíle se zaměřuji na navržení metody tvorby strategické aliance. Formulované hypotézy, jejichž potvrzením nebo naopak vyvrácením se v práci zejména zabývám, se týkají otázek zda je možné definovat nástroje a faktory úspěchu strategického partnerství?, zda je možné určit základní principy strategické spolupráce?, zda je možné vytvořit jednoduše aplikovatelnou a přitom efektivní metodu tvorby strategické aliance.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.