Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 131 záznamů.  začátekpředchozí87 - 96dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategie celoživotního vzdělávání orgánů státní správy lesů
Polívka, Martin ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Šafránková, Jana Marie (oponent)
Obsahem diplomové práce je zformulování strategie celoživotního vzdělávání orgánů státní správy lesů. Ministerstvo zemědělství při vzdělávání státní a veřejné správy postupuje v souladu s Koncepcí vzdělávání Ministerstva zemědělství na období 2015 až 2020. Koncepce rámcově vymezuje vzdělávání pracovníků státní a veřejné správy z hlediska zvláštní odborné způsobilosti a z hlediska vzdělávání pracovníků státní správy s rezortním zaměřením. Koncepce pro všechny pracovníky s resortním zaměřením stanoví základní rámec pro celoživotní vzdělávání. Podrobnější strategie pro jednotlivé obory v rámci resortu, která by reagovala na skutečné potřeby praxe, v současnosti neexistuje. Strategie se zaměřuje na pracovníky státní správy lesů na obcích s rozšířenou působností a na pracovníky krajských úřadů. Strategie se opírá o výsledky předcházejících kvantitativních šetření, které mapují situaci pracovníků orgánů státní správy lesů z hlediska výkonu jejich práce. Vlastní kvantitativní šetření zaměřené na odborné celoživotní vzdělávání, který je součástí práce, zmapuje jejich potřeby ve vztahu k výkonu jejich práce, preferenci forem a metod jejich dalšího odborného vzdělávání. Provedené kvantitativní šetření pro naformulování strategie, představují analýzu potřeb, která by měla být periodicky opakována. Celoživotní...
Specifika řízení alternativních škol
Přikrylová, Veronika ; Šafránková, Jana Marie (vedoucí práce) ; Kitzberger, Jindřich (oponent)
Diplomová práce pojednává o specificích řízení alternativního škol v České republice. Cílem práce je komparace vybraných typů alternativních škol v ČR se zaměřením na jejich řízení a analýza rozdílů řízení od řízení veřejných škol. Teoretická část práce se zabývá vybranými alternativními školami a způsoby řízení těchto škol, vymezením pojmů a jejich vznikem, vlastnostmi a funkcemi. V praktické části analyzuje obsah dokumentů a výsledky standardizovaných rozhovorů s představiteli vybraných škol. Výsledkem práce je komparace vybraných typů alternativních škol v ČR se zaměřením na jejich řízení a analýza rozdílů řízení od řízení veřejných škol. KLÍČOVÁ SLOVA Alternativní školství, alternativní školy, specifika řízení, funkce alternativních škol.
Evaluace řízení kvality vzdělávacího procesu na vysoké škole
Patzelová, Jana ; Šafránková, Jana Marie (vedoucí práce) ; Dvořáková, Miroslava (oponent)
Závěrečná diplomová práce se zabývá problematikou Evaluace řízení vzdělávacího na vysoké škole. Cílem diplomové práce je zmapování současného stavu problematiky řízení vysokých školách z odborné literatury světových i domácích autorů a zejména z šetření provedeného okých školách. Práce je zaměřena na zjištění současného stavu evaluace kvality vzdělávacího procesu. Práce přináší přehled doporučovaného obsahu, kterému by měla být věnována pozornost při zpracování plánu na řízení evaluace kvality vzdělávacího procesu a měla by tak pomoci manažerům škol a sloužit jako praktický návod při vlastním zpracování části literární rešerše jsou teoreticky shrnuty požadavky, které jsou potřebné vybranému tématu. Výsledkem vlastní práce je analýza dokumentů týkajících se řízení kvality na vybraných vysokých školách a analýza vlastního šetření.
Kompetence lídra změny ve vzdělávání na příkladu Hejného metody výuky matematiky
Mátlová, Markéta ; Šafránková, Jana Marie (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Název práce: Kompetence lídra změny ve vzdělávání na příkladu Hejného metody výuky matematiky Autor: Bc. & Bc. Markéta Mátlová Vedoucí práce: doc. PhDr. Jana Marie Šafránková, CSc. Diplomová práce se zabývá problematikou změn ve vzdělávání z pohledu jedné konkrétní systémové změny v oblasti výuky matematiky na základní škole. Cílem této práce je analýza kompetencí lídra změny ve vzdělávání na základě poznatků z konkrétního případu zavádění Hejného metody výuky matematiky do základních škol s důrazem na osobnost prof. Milana Hejného. Teoretická část práce sumarizuje poznatky z odborné literatury zaměřené na proces vedení změn, determinanty úspěchu změn a reakce lidí na změny. Dále se zabývá osobou lídra jako nositele změn, jeho charakteristikou, kompetenčními modely lídra a jeho rolí v procesu změn. Praktická část práce staví na poznatcích teoretické části a přináší seznam dvaceti znaků lídra, které jsou rozděleny do pěti oblastí. Na základě kvalitativní obsahové analýzy rozhovorů s Hejným a jeho dvěma spolupracovnicemi bylo možné rozhodnout, zda Hejný splňuje znaky lídra změny ve vzdělávání a sestavit doporučení pro další zájemce o zavádění změn do výuky i jiných předmětů. Práce přináší konkrétní příklady lídrovských kvalit prof. Milana Hejného během zavádění Hejného metody výuky matematiky do...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 131 záznamů.   začátekpředchozí87 - 96dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.