Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 141 záznamů.  začátekpředchozí74 - 83dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Autor v kyberpriestore: porovnanie súčasnej pozície autora a autorskej anonymity s teóriami Michela Foucaulta a Rolanda Barthesa
Bobák, Alexander ; Marcelli, Miroslav (vedoucí práce) ; Češka, Jakub (oponent)
Diplomová práca sa zaoberá analýzou autorskej pozície v prostredí moderného média internetu. Oporu tejto práce tvoria dve práce, a to článok Smrt Autora od Rolanda Barthesa a text prednášky Co je autor? od Michela Foucaulta. Po dôkladnom rozbore týchto dvoch prác nasleduje popis prostredia internetovej stránky www.pismak.cz, ktorá bola vybraná ako vhodný reprezentant moderného prostredia, kde je možné nájsť a preskúmať funkciu a miesto autora literárnych diel. V práci ponúkam vlastný pohľad na to, ako autori na tejto stránke fungujú a hlavne na to, aké sú dôsledky produkcie literárnych diel pod zvoleným pseudonymom - nickom. V práci prezentujem aj nové pohľady na fenomén internetovej anonymity tak, ako sú dostupné v aktuálnych vedeckých článkoch. V závere práce prichádza porovnanie mojej vlastnej analýzy s myšlienkami Rolanda Barthesa a Michela Foucaulta, kde nachádzam viacero paralel a uzatváram, že práce týchto autorov sú stále aktuálne.
Sémiotická analýza reklamního spotu Louis Vuitton a jejího kontextu
Sedlaříková, Pavlína ; Češka, Jakub (vedoucí práce) ; Karľa, Michal (oponent)
Cílem mé magisterské práce je sémiotická analýza vybraných reklam1 luxusní značky Louis Vuitton a jejích kontextu. Rozkrývám potence a narativní složku reklamních obrázků. Snažím se najít asociace a symboly, díky kterým banální všední den plný povinností nabývá v reklamě lesklých a lákavých rozměrů. Cílem práce je sémiotická analýza reklamy Spirit of Travel, což je působivé filmové (a především reklamní) dílo plné snových vizí a "příjemných" momentů. Zasněná atmosféra duchaplných filozofických myšlenek provází všechny reklamy na cestovní tašky a propojuje sérii reklam s abstraktním motivem cesty (jako životní cesty). Vše nemusí být tak, jak se na první pohled zdá. Narativní rovina je kvazifilosofická, přičemž strategicky klade otázku, na kterou však ihned nedává odpověď. Dostává se tak do popředí kognitivní disonance, která v diváku tvoří vnitřní napětí. Tím, že je odpověď posléze nabídnuta, si reklama buduje u diváka důvěru. S tímto marketingo-psychologickým podáním ruky se setkáváme v civilizovaném světě denně. Moduluje to naše hodnotové soudy. Ve své práci rozkrývám některé skryté úrovně marketingových komunikací. Žijeme ve světě, který je zahlcený bojem o naši pozornost. Je to boj o pozornost s cílem vyvolat naše kupní rozhodnutí. Jelikož si lidé začínají tvořit imunitu vůči reklamním sdělením, které se...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 141 záznamů.   začátekpředchozí74 - 83dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.