|
Návrh komunikačního mixu vybrané společnosti
Jandová, Lenka ; Mucha, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zlepšení komunikačního mixu vybrané společnosti. Jsou v ní vysvětleny teoretické pojmy, které tato problematika zahrnuje a je v ní analyzována zvolená společnost se zaměřením na její komunikační mix. Práce obsahuje konkrétní návrhy a doporučení, které by měly vhodným doplněním stávajícího komunikačního mixu, a které by současně měly přispět ke zvýšení povědomí o společnosti, a tím ke zvýšení prodejnosti nabízených automobilů.
|
|
Návrh marketingové komunikace pro cestovní agenturu
Světlíková, Lucie ; Holeček, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá oblastí marketingu, přesněji oblastí komunikačního mixu cestovní agentury INVIA.CZ. Cílem práce je zdokonalit marketingovou komunikaci společnosti s jejími zákazníky a to za pomoci návrhů, které se dotýkají prvků komunikačního mixu. Práce je dělena na 3 části – teoretickou, která obsahuje důležité poznatky z dané oblasti, analytickou, která hodností současný stav společnosti i jejího okolí a návrhovou, kde jsou uvedeny návrhy vedoucí ke splnění stanoveného cíle práce.
|
|
Návrh opatření pro zvýšení konkurenceschopnosti hotelu
Seďová, Michaela ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Teoretická část diplomové práce je zaměřena na vysvětlení pojmů souvisejících s problematikou konkurenceschopnosti a marketingu. Analytická část využívá vybraných metod k rozboru vnějšího a vnitřního prostředí podniku. V závěrečné části jsou na základě provedených analýz vysloveny návrhy a doporučení, které by podnik mohl následně využít za účelem zvyšování konkurenceschopnosti.
|
| |
| |
| |
|
Návrh na zlepšení firemní kultury v Centru pojištění
Weirichová, Jana ; Venc, Jaroslav (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce „Návrh na zlepšení firemní kultury v Centru pojištění“ se zabývá analýzou podnikové kultury ve firmě Centrum pojištění, která patří mezi poskytovatele finančních služeb. Hlavním cílem práce je zjistit sílu a úroveň firemní kultury, spokojenost pracovníků, identifikovat složky firemní kultury podle Scheinova modelu a navrhnout na základě výsledků dotazníkového šetření taková opatření, která by zlepšila vnitropodnikové klima a přispěla tak ke zvýšení produktivity práce.
|
| |
|
Firemní kultura m&m Arts
Moravec, Michal ; Holubář, Jiří (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá firemní kulturou firmy m&m Arts, její analýzou a celkovým zhodnocením. Dále pak aplikací nejnovějších trendů z pohledu image, komunikace, psychologie a podobně. Společnost působí na elektronickém trhu. Cílem práce je moderní koncept podnikové kultury, který přinese zpříjemněné pohodlí pro zákazníky, zjednodušení a ujasnění vnitropodnikových toků a vzájemné sblížení a propojení vztahů mezi firmou a zákazníky. Výsledkem práce bude také díky optimalizaci systému kultury prosazení firmy na trhu a přilákání nových zákazníků. Firma by se tedy měla zviditelnit.
|
|
Návrh komunikačního mixu společnosti OKNO SYSTEM s.r.o.
Malíková, Monika ; Zemánková, Jitka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zlepšením komunikačního mixu společnosti OKNO SYSTEM s. r. o., a tímto posílení jejího povědomí mezi zákazníky, které by mohlo přispět v boji proti konkurenci. Práci jsem rozdělila na tři úseky: teoretickou část, kde jsou shrnuty nejdůležitější poznatky z literatury, analytickou část, v níž se zabývám rozborem současného stavu marketingového i komunikačního mixu, konkurence i zákazníků. Poslední část této práce tvoří návrhy na zlepšení současného stavu komunikační strategie.
|