Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 67 záznamů.  začátekpředchozí56 - 65další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využívání alternativních pracovních úvazků
Borutová, Denisa ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Běhounková, Olga (oponent)
Diplomová práce se zabývá využíváním alternativních pracovních úvazků. Představuje téma flexibility práce a alternativních pracovních úvazků. Pozornost zaměřuje především na využívání čtyř hlavních alternativních forem zaměstnání podle Mezinárodní organizace práce, kterými jsou dočasné zaměstnání, práce na částečný úvazek, agenturní zaměstnání a samostatná výdělečná činnost. V práci jsou porovnávána data využívání těchto čtyř alternativních pracovních úvazků v Evropské unii. Součástí práce je kvalitativní šetření realizované ve velkých organizacích v Praze zjišťující formy využívaných alternativních pracovních úvazků, důvody společností pro využívání alternativních pracovních úvazků, a identifikující nejpřínosnější formy alternativních pracovních úvazků, skupiny pracovníků a typy pracovních pozic, pro které jsou alternativní pracovní úvazky využívány. KLÍČOVÁ SLOVA flexibilita trhu práce, alternativní pracovní úvazky, flexibilní pracovní úvazky, dočasné zaměstnání, práce na částečný úvazek, agenturní zaměstnání, samostatná výdělečná činnost
Možnosti využití mentoringu ve vzdělávání a rozvoji pracovníků v organizaci
Čmochová, Markéta ; Běhounková, Olga (vedoucí práce) ; Gruber, Jan (oponent)
Bakalářská práce podává přehled o možnostech využití mentoringu ve vzdělávání a rozvoji pracovníků v organizaci, specifikuje situace, ve kterých lze užití mentoringu definovat jako efektivní. Obsahem práce je identifikace těchto možností na podkladu analýzy vzdělávání a rozvoje pracovníků v organizaci. Nejprve jsou definovány hlavní pojmy, vymezeny cíle, formy a metody vzdělávání a rozvoje v organizaci, blíže jsou specifikovány a podrobně rozpracovány možnosti vzdělávání a rozvoje pracovníků. Dalším zdrojem informací pro identifikaci možností využití mentoringu je vymezení mentoringu, jeho podstatných principů a znaků, fází, forem užívaných v organizaci. Stanoveny jsou také přínosy a limity mentoringu. Na tomto základě jsou následně definovány možnosti vzdělávání a rozvoje pracovníků v organizaci, pro které je vhodnou a efektivní metodou mentoring. Klíčová slova: mentoring, mentor, mentee, mentoringový vztah, vzdělávání a rozvoj pracovníků organizace, kariérní růst
Vliv finančních odměn na pracovní motivaci a pracovní spokojenost
Pokorná, Olga ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Běhounková, Olga (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vlivem finančních odměn na pracovní motivaci a pracovní spokojenost. V teoretické části se věnuje složkám a systému odměňování, pracovní motivaci, druhům motivů, procesu motivace, zaměřuje se také na teorie pracovní motivace a shrnuje faktory motivace. Dále je věnována pozornost pracovní spokojenosti a jejím faktorům. V empirické části práce jsou prezentovány výsledky dotazníkového šetření, které zjišťovalo, jak lidé vnímají vliv finančních odměn na pracovní motivaci a pracovní spokojenost.
Trendy v získávání pracovníků
Manhartová, Kristýna ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Běhounková, Olga (oponent)
Bakalářská práce se zabývá nejnovějšími trendy v procesu získávání pracovníků v souvislosti s informačními a komunikačními technologiemi. Pozornost je věnována internetu, sociálním sítím a chytrým telefonům spolu s jejich využitím pro získávání pracovníků. Součástí práce je kvantitativní šetření trendů v získávání pracovníků zaměřené na zjišťování zvyklostí, zkušeností a názorů uchazečů, kteří si v posledním roce hledali zaměstnání, s cílem postihnout situaci ve využívání zmíněných trendů v České republice a jejich další možný vývoj. Klíčová slova získávání pracovníků, personální marketing, značka zaměstnavatele, internet, e-recruitment, sociální sítě, chytré telefony, mobilní recruitment, qr kódy, mobilní aplikace
Učení se a vzdělávání v adaptačním procesu zaměstnanců
Sýkorová, Lucie ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Běhounková, Olga (oponent)
Bakalářská práce se zabývá učením se a vzděláváním v adaptačním procesu zaměstnanců, kteří nastupují na nové pracovní místo. Je zdůrazňován význam tvorby adaptačního plánu na efektivitu adaptačního procesu a učení se a vzdělávání v něm. Poukazuje na vliv velikosti organizace, na to jakou bude mít učení se a vzdělávání v adaptačním procesu podobu. Dobře řízený adaptační proces může nově nastupující zaměstnance stabilizovat a také je motivují. Práce se také věnuje komunikaci jako důležitému nástroji učení se a vzdělávání. Důraz práce je kladen na učení se a vzdělávání, různé typy učení se, teorie a metody vzdělávání, které je možné využívat, uplatnit v průběhu adaptačního procesu. Pozornost je věnována také pomůckám a technologiím, které mohou usnadnit učení se a vzdělávání v průběhu adaptačního procesu a také problematice měřitelnosti a hodnocení učení se a vzdělávání. Teoretické koncepty jsou doplněny výsledky empirického šetření realizovaného pomocí dotazníku. Toto šetření se postupně zaměřuje na všechna témata předchozích kapitol. Klíčová slova: adaptace zaměstnanců, adaptační proces, učení se v adaptačním procesu, vzdělávání v adaptačním procesu, vzdělávání nově nastupujících zaměstnanců, hodnocení vzdělávání dospělých, ICT technologie ve vzdělávání dospělých
Specifika a nástroje poradenského procesu v dalším profesním vzdělávání
Shershun, Kristina ; Gruber, Jan (vedoucí práce) ; Běhounková, Olga (oponent)
Bakalářská práce je zaměřená na metodologické aspekty kariérového poradenství. Zabývá se terminologickou diskuzí ohledně definice pojmu poradenství a oblastmi jeho využití v kontextu vzdělávání dospělých. Věnuje se poradenskému procesu, jeho struktuře, nástrojům a specifikám v kariérovém poradenství. Analyzuje širokou škálu nástrojů pro poradenství - od základních poradenských technik po digitální a specifické komplexní prostředky. Možnosti praktického využiti nástrojů jsou ilustrované případovou studií, v rámci které jsou porovnávány dva programy poradenství pro dlouhodobě nezaměstnané. Klíčová slova Poradenství, poradenství v dalším profesním vzdělávání, kariérové poradenství, poradenský proces, nástroje poradenství
Aplikace Baťova systému řízení
Šimanová, Adéla ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Běhounková, Olga (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu Baťova systému personálního řízení v porovnání se současnými teoretickými východisky a následně na komparaci s personálním řízením společnosti 2N TELEKOMUNIKACE a.s., která se otevřeně hlásí k Baťovu odkazu a aplikuje Baťovy principy v řízení podniku. Analýza Baťova systému řízení postihuje období od roku 1921 do roku 1939, kdy nebyl podnik ovlivňován válečnými vojenskými zakázkami a politicko- historickou situací v tehdejším Československu po roce 1939. Klíčová slova: Baťovy závody, personální řízení, personální strategie, personální politika, personální činnosti, osobní odpovědnost pracovníků
Požadavky na kompetence lektorů adaptačních kurzů pro střední školy a druhý stupeň základních škol
Jelínková, Tereza ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Běhounková, Olga (oponent)
Práce se zabývá kompetencemi lektora adaptačního kurzu pro střední školy a druhý stupeň základních škol. Cílem práce je vytvořit soubor kompetencí, které by měl lektor mít, aby byl schopen naplnit cíle a principy adaptačního kurzu. Práce se zaměřuje na pojem adaptační kurz a představuje různé způsoby jeho realizace. Dále pojednává o kompetenčním přístupu a výhodách jeho použití a představuje dva již existující kompetenční modely, související s činností lektora adaptačního kurzu. S pomocí relevantních odborných zdrojů jsou identifikovány nejdůležitější cíle a principy adaptačního kurzu a kompetence, které z nich vyplývají. Součástí vytvořeného souboru kompetencí jsou příklady konkrétních projevů v chování lektora. Klíčová slova: adaptační kurz, střední škola, gymnázium, druhý stupeň základní školy, lektor, kompetence, kompetenční model, scoiálně-patologické jevy, primární prevence rizikového chování, zážitková pedagogika, skupinová dynamika 4
Získávání a rozvoj studentů a absolventů v koncepci talent managementu
Nováková, Andrea ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Běhounková, Olga (oponent)
Práce se zabývá získáváním a rozvojem studentů a absolventů v souvislosti s koncepcí talent managementu. Zaměřuje se na pojetí talentu, vývoj talent managementu, jeho aktuální podobu a význam pro organizaci, pozornost je věnována metodám získávání a rozvoje studentů a absolventů s důrazem na specifika této skupiny pracovníků. Součástí práce je kvalitativní šetření, které pomocí studia dokumentů (kariérních stránek zaměstnavatelů) a rozhovorů se zástupci personálních oddělení velkých podnikatelských subjektů působících v Praze sleduje, jestli a případně jak se zaměstnavatelé zaměřují v rámci svých programů talent managementu na studenty a absolventy, jak rozumějí pojmu talent a jaké metody získávání a rozvoje studentů a absolventů nejčastěji využívají. Klíčová slova talent management, získávání pracovníků, vzdělávání pracovníků, rozvoj pracovníků, studenti, absolventi, trainees

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 67 záznamů.   začátekpředchozí56 - 65další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.