| |
|
Návrh marketingové strategie družstva
Úradníková, Nikola ; Mazouch,, Petr (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií pro Brisk, výrobní družstvo. Práce obsahuje teoretické poznatky z oblasti marketingu. Praktická část je zaměřena na analýzu současné situace družstva. Na základě informací zjištěných z marketingových analýz jsou doporučeny návrhy na zlepšení marketingové politiky družstva.
|
|
Návrh marketingové strategie pro společnost TKC system s.r.o.
Kurečková, Lucie ; Tkáč, Jiří (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové strategie společnosti TKC system s.r.o., která se zabývá poskytováním internetového připojení, digitální televize a dalších doprovodných služeb. Cílem této práce je na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu navrhnout takovou marketingovou strategii, která by byla vhodná k oslovení mladé generace a ke zviditelnění podniku.
|
|
Využítí laserových strojů pro technologii řezání kovů
Novák, Petr ; Osička, Karel (oponent) ; Kalivoda, Milan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá technologií laserového řezání a jejím využitím v průmyslu. Velká část práce tvoří teoretická rešerše, zabývající se charakteristikou jednotlivých typů laserových strojů a jejich využitím pro průmyslové aplikace, především pro řezání kovů. Dále je práce zaměřena na teorii této technologie a vhodné materiály. Práce taktéž pojednává o dvou firmách, které představují běžné podniky, využívající laserový stroj. Na základě průzkumu využití laserových strojů je dále, v rámci experimentální části práce, navržena výroba součásti.
|
|
Zvýšení spokojenosti zákazníků Tesca expres v Brně
Poláčková, Tereza ; Novák, David (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníku v Tescu express na Malinovského náměstí. Teoretická část práce se zaměřuje na zpracování teorie marketingu a postupů jednotlivých analýz. Praktická část nás seznamuje se společností Tesco a její prodejnou a také vyhodnocuje výsledky dotazníku a SWOT analýzy. Závěrečná část obsahuje vlastní návrhy a doporučení na zlepšení řešené situace.
|
| |
|
Marketingový mix konkrétního podniku
Dočekalová, Simona ; Winter, Daniel (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem konkrétního podniku. Předmětem této práce je analýza současného stavu marketingového mixu vybraného podniku a sestavení doporučení pro tvorbu mixu nového. Hlavním cílem práce je na základě zjištěných údajů navrhnout kroky pro zlepšení úrovně marketingového mixu vedoucí ke zvýšení počtu nových zákazníků.
|
| |
|
Návrh motivačního systému společnosti
Papoušková, Andrea ; Nerada, Jan (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh motivačního systému obchodního oddělení společnosti, která poskytuje komplexní služby v oblasti marketingu. Součástí práce je analýza stávajícího motivačního systému společnosti, při které byly použity metody hloubkový rozhovor a strukturovaný dotazník. Na základě výsledků z provedeného marketingového výzkumu byla navržena řešení pro zlepšení spokojenosti a motivace konzultantů.
|
|
Návrh marketingové strategie společnosti
Němcová, Monika ; Březa, Marek (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Hračkomat.cz. Práce obsahuje analýzu současné situace společnosti. Na základě provedených marketingových analýz a marketingového výzkumu jsou vypracovány návrhy a doporučení, které přispějí ke zlepšení finanční situace podniku.
|