Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 604 záznamů.  začátekpředchozí51 - 60dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.06 vteřin. 
Návrh komunikačního mixu společnosti Phoenix Contact, s.r.o.
Horňáková, Pavla ; Litworová, Vladimíra (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je věnována návrhu komunikačního mixu společnosti PHOENIX CONTACT, s.r.o., vycházející z analýz současného stavu. Práce má sloužit jako podklad, při zavedení efektivnějšího komunikačního mixu, a obsahuje také návrh, který má za cíl získání nových zákazníků
Návrh marketingové strategie družstva
Úradníková, Nikola ; Mazouch,, Petr (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií pro Brisk, výrobní družstvo. Práce obsahuje teoretické poznatky z oblasti marketingu. Praktická část je zaměřena na analýzu současné situace družstva. Na základě informací zjištěných z marketingových analýz jsou doporučeny návrhy na zlepšení marketingové politiky družstva.
Návrh marketingové strategie pro společnost TKC system s.r.o.
Kurečková, Lucie ; Tkáč, Jiří (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové strategie společnosti TKC system s.r.o., která se zabývá poskytováním internetového připojení, digitální televize a dalších doprovodných služeb. Cílem této práce je na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu navrhnout takovou marketingovou strategii, která by byla vhodná k oslovení mladé generace a ke zviditelnění podniku.
Využítí laserových strojů pro technologii řezání kovů
Novák, Petr ; Osička, Karel (oponent) ; Kalivoda, Milan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá technologií laserového řezání a jejím využitím v průmyslu. Velká část práce tvoří teoretická rešerše, zabývající se charakteristikou jednotlivých typů laserových strojů a jejich využitím pro průmyslové aplikace, především pro řezání kovů. Dále je práce zaměřena na teorii této technologie a vhodné materiály. Práce taktéž pojednává o dvou firmách, které představují běžné podniky, využívající laserový stroj. Na základě průzkumu využití laserových strojů je dále, v rámci experimentální části práce, navržena výroba součásti.
Zvýšení spokojenosti zákazníků Tesca expres v Brně
Poláčková, Tereza ; Novák, David (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníku v Tescu express na Malinovského náměstí. Teoretická část práce se zaměřuje na zpracování teorie marketingu a postupů jednotlivých analýz. Praktická část nás seznamuje se společností Tesco a její prodejnou a také vyhodnocuje výsledky dotazníku a SWOT analýzy. Závěrečná část obsahuje vlastní návrhy a doporučení na zlepšení řešené situace.
Risks in Marketing Communication Management
Kanderová, Petra ; Klinková, Jana (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
The master´s thesis is focused on risk management in the area of marketing communication in Prvý piešťanský pivovar, s. r. o., which aim is to propose a change of the current communication mix based on the theoretical knowledge and analysis of the current state and risks.
Marketingový mix konkrétního podniku
Dočekalová, Simona ; Winter, Daniel (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem konkrétního podniku. Předmětem této práce je analýza současného stavu marketingového mixu vybraného podniku a sestavení doporučení pro tvorbu mixu nového. Hlavním cílem práce je na základě zjištěných údajů navrhnout kroky pro zlepšení úrovně marketingového mixu vedoucí ke zvýšení počtu nových zákazníků.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s maloobchodní prodejnou Neptun market
Šperková, Ivana ; Růžičková, Soňa (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je na základě získaných teoretických poznatků a práce v terénu provést marketingové šetření, které přinese pohled na spokojenost zákazníků v dané maloobchodní prodejně. Výsledky dotazníkového šetření současně s provedenými analýzami prostředí podniku poskytnou nezbytné podklady pro vytvoření návrhů a doporučení vedoucích ke zvýšení spokojenosti zákazníků a tím i dosažení cíle diplomové práce.
Návrh motivačního systému společnosti
Papoušková, Andrea ; Nerada, Jan (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh motivačního systému obchodního oddělení společnosti, která poskytuje komplexní služby v oblasti marketingu. Součástí práce je analýza stávajícího motivačního systému společnosti, při které byly použity metody hloubkový rozhovor a strukturovaný dotazník. Na základě výsledků z provedeného marketingového výzkumu byla navržena řešení pro zlepšení spokojenosti a motivace konzultantů.
Návrh marketingové strategie společnosti
Němcová, Monika ; Březa, Marek (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Hračkomat.cz. Práce obsahuje analýzu současné situace společnosti. Na základě provedených marketingových analýz a marketingového výzkumu jsou vypracovány návrhy a doporučení, které přispějí ke zlepšení finanční situace podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 604 záznamů.   začátekpředchozí51 - 60dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.