Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie pro společnost TKC system s.r.o.
Kurečková, Lucie ; Tkáč, Jiří (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové strategie společnosti TKC system s.r.o., která se zabývá poskytováním internetového připojení, digitální televize a dalších doprovodných služeb. Cílem této práce je na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu navrhnout takovou marketingovou strategii, která by byla vhodná k oslovení mladé generace a ke zviditelnění podniku.
Návrh marketingové strategie pro společnost TKC system s.r.o.
Kurečková, Lucie ; Tkáč, Jiří (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové strategie společnosti TKC system s.r.o., která se zabývá poskytováním internetového připojení, digitální televize a dalších doprovodných služeb. Cílem této práce je na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu navrhnout takovou marketingovou strategii, která by byla vhodná k oslovení mladé generace a ke zviditelnění podniku.
Návrh změn v systému hodnocení a odměňování pracovníků ve vybrané společnosti
Kurečková, Lucie ; Stuchlikova, Kristína (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu a návrh změn v systému hodnocení a odměňování pracovníků ve vybrané obchodní společnosti. Úvodní část shrnuje hlavní teoretické pojmy z oblasti hodnocení a odměňování pracovníků. V analytické části je zhodnocen současný stav společnosti a je proveden výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření. Závěrečná část práce je zaměřena na doporučení a změny na zlepšení současného systému hodnocení a odměňování pracovníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.