Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 523 záznamů.  začátekpředchozí509 - 518další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský záměr na nákup strojního zařízení pro společnost Kuličkové šrouby Kuřim a. s.
Hercog, Petr ; Vlček, Lubomír (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem práce je zpracování podnikatelského plánu na nákup strojního zařízení, kterým společnost hodlá obnovit svůj strojový park. Projekt představuje zhodnocení výhodnosti investice, návratnosti a způsob financování.
Ekonomika FC Vysočina Jihlava, a.s.
Jaroš, Luboš ; Lízalová,, Lenka (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje současnou ekonomickou situaci fotbalového klubu FC Vysočina Jihlava, a.s., včetně analýzy motivů a podmínek pro sponzorování klubu. Primární úlohou této práce bylo vytvoření teoretického popisu problematiky marketingu (resp. marketingového mixu) a finanční analýzy, a následně jejich praktické využití při vyhodnocení celkové ekonomické situace fotbalového klubu FC Vysočina Jihlava, a.s. v období 2005 – 2007.
Marketingové řízení firmy
Fraňková, Michaela ; Polanský, Tomáš (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je analýza stávajícího marketingového mixu a návrh nového mixu pro stavební společnost ABC. Diplomová práce je zpracována v podmínkách středně velkého podniku. V teoretické části se zabývám tvorbou marketingového mixu, tj. poukazuji na jednotlivé metody využité ke zpracování situační analýzy a podrobné rozebrání základních složek marketingového mixu. V praktické části charakterizuji výše zmíněný podnik a analyzuji stávající složení jeho marketingového mixu.
Podnikatelský záměr
Prátová, Zuzana ; Tuč, David (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je sestavit podnikatelský záměr pro poskytování ubytovacích služeb bez stravování nacházející se v malé vinařské obci. Zvážit a vybrat nejvhodnější formu jeho financování. Projekt začíná vizí vlastníků, pokračuje marketingovými analýzami a průzkumem trhu, předběžným finančním propočtem a končí vybráním vhodného investora.
Financing of Projects from EU Funds
Butek, Michal ; Randa, Vladimír (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
The aim of this thesis is a concept of a high rope centre in a particular location with support of EU funds. The first part of this thesis gives an overview at the project and presents an analysis of the environment and the conditions in which the project will be realized. The concepts of the project realization and the evaluation of the proposed concepts are presented in the second part.
Financování z fondů Evropské unie
Procházková, Jana ; Matoušek, Jiří (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší problematiku financování z fondů Evropské unie, zejména prostřednictvím Státního Zemědělského Intervenčního fondu ve společnosti Agrospol Hrádek, spol. s r.o. Práce vychází ze současného stavu ve společnosti, přičemž pozornost je zaměřena na návrh projektu financování čerpací stanice na závlahovou vodu „Rajčatovna“. V další části práce jsou předloženy návrhy a způsoby financování projektu.
Podpora a rozvoj lidských zdrojů pomocí fondů EU
Buchtová, Hana ; Keller, Radek (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
V průběhu zpracování práce se budu soustředit na lidské zdroje ve firmě a snažit se navrhnout možnosti pro jejich rozvoj a podporu. Smyslem práce je získat dotace z fondů EU pomocí dobře navrženého operačního programu.
Podnikatelský záměr založení fitness centra
Černá, Květoslava ; Novosadová, Gabriela (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zhotovení podnikatelského záměru na vybudování a zprovoznění fitness centra. Návrh podnikatelského záměru vychází ze shromážděných informací, analýzy součastného stavu oboru a nalezení tržní příležitosti.
Komunikační strategie pro firmu Goldpress, s.r.o
Masaříková, Lucie ; Heralecký, Tomáš (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou komunikace. Práce je zaměřena na analýzu současné marketingové komunikace a návrh nové komunikační strategie pro firmu Goldpress, s.r.o., podnikající v oblasti polygrafie.
Financování projektů z fondů EU
Kočí, Alena ; Damborský, Jaroslav (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je posoudit způsoby financování rozšíření podnikatelského záměru vybrané firmy se zaměřením na možnosti financování z Evropských fondů. Úvodní část uvádí možnosti financování podniků a jejich investičních záměrů a zároveň posuzuje vhodnost jejich využití. V závěru této části jsou diskutovány formy financování ze zdrojů Evropské Unie. Druhá část je již prakticky zaměřená. Představuje rozšíření podnikatelského záměru firmy Orange Academy, na nějž je dotace žádána, a schopnosti firmy splnit požadavky plynoucí z daného způsobu financování. Neopomenutelnou součástí jsou aspekty realizace žádosti projektu a případné důsledky při nesplnění podmínek po schválení a přijetí dotace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 523 záznamů.   začátekpředchozí509 - 518další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.