Název:
Marketingové řízení firmy
Překlad názvu:
Marketing Control of Company
Autoři:
Fraňková, Michaela ; Polanský, Tomáš (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem diplomové práce je analýza stávajícího marketingového mixu a návrh nového mixu pro stavební společnost ABC. Diplomová práce je zpracována v podmínkách středně velkého podniku. V teoretické části se zabývám tvorbou marketingového mixu, tj. poukazuji na jednotlivé metody využité ke zpracování situační analýzy a podrobné rozebrání základních složek marketingového mixu. V praktické části charakterizuji výše zmíněný podnik a analyzuji stávající složení jeho marketingového mixu.
The aim of my diploma thesis is analysis of contemporary marketing mix and a suggestion of a new mix for building company. This thesis is worked out in conditions of a middle sized company The theoretical part is base on marketing mix creation – particular methods used for situation analysis processing and detailed elaboration of fundamental parts in marketing mix. In the practical part, I describe the company and analyze present structure of its marketing mix.
Klíčová slova:
marketing; marketingové řízení; marketingový mix; podnik; situační analýza; company; marketing; marketing mix; marketing operating; situation analyse
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/12701