Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 54 záznamů.  začátekpředchozí45 - 54  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský plán - fitness centrum
Adamová, Martina ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Pavlína, Pavlína (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o problematice týkající se zpracování podnikatelského plánu na založení podniku, konkrétně na založení fitness centra. Teoretická část je věnována základním pojmům s cílem uvedení čtenáře do problematiky podnikání. Jsou zde vysvětleny pojmy jako podnikání, podnikatel, formy podnikání a podobně. Dále je také teoretická část věnována oblasti marketingu, kde je důležité zmínit charakteristiku nabízeného produktu, jeho distribuci, propagaci a cenovou nabídku. Cenová nabídka je stanovena a odvíjí se od finančního zpracování podnikatelské myšlenky s ohledem na konkurenci. Konkurenční prostředí je nutné správně identifikovat a analyzovat. Z tohoto důvodu se v teoretické části nachází i zvolené modely pro analýzu konkurenční síly a slabých a silných stránek podniku. Praktická část je věnována konkrétnímu zpracování podnikatelského plánu a jeho následným ekonomickým zhodnocením. Závěr diplomové práce je věnován shrnutí zjištěných výsledků a vyhodnocení, zda došlo ke splnění stanovených cílů.
Komunikační mix
Majnerová, Tereza ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Bednarčík, Zdeněk (oponent)
Hlavním tématem bakalářské práce je marketingový komunikační mix. Hlavním cílem této práce je návrh doporučení v oblasti komunikačního mixu s cílem zvýšení prodeje služeb ve vybrané společnosti. Práce je rozdělena na dvě části a to na teoretická východiska a praktickou část. Teoretická část je zpracována na základě analýzy sekundárních zdrojů. V teoretické části práce je popsána podstata marketingu, marketingová komunikace a komunikační mix. V praktické části je představena společnost Labyrint, zabývající se nabídkou služeb. Dále je popsán její komunikační mix a jednotlivé nástroje, které využívá. Praktická část je zpracována na základě vyhodnocení analýzy komunikačního mixu. Analýza komunikačního mixu vychází z výstupů polo-strukturovaných rozhovorů. V poslední části práce je sepsáno doporučení pro komunikační mix společnosti. Závěrem této práce je shrnutí a doporučení do budoucna.
Spokojenost zákazníků s vozy značky KIA
Kalátová, Monika ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Zuzana, Zuzana (oponent)
Předmětem diplomové práce je zjištění spokojenosti zákazníků společnosti Kia Motors Czech se zakoupenými vozy. V teoretické části práce je nastíněna problematika situační analýzy, která slouží k získání primárních informací potřebných ke korektní aplikaci rozhodovacího procesu vrcholového managementu společnosti. Součástí situační analýzy je průzkum trhu, který zahrnuje oblasti segmentace trhu a definici pojmů targeting a positioning. Situační analýza je v teoretické části práce zaměřena především na analýzu zákazníků, kde je definována loajalita a spokojenost zákazníků, jejich očekávání, věrnost a navrženy způsoby dlouhodobé péče o zákazníky společnosti. Praktická část diplomové práce je zaměřena na monitorování spokojenosti a loajality zákazníků ve vybraném podniku. Součástí práce je zvolení vhodného systému pro měření výsledků, který je ve vybraném podniku uplatněn. Pomocí polo strukturovaného dotazníku jsou získávána potřebná data k identifikaci zákazníků společnosti, jejich preferencí a požadavků na produkt a provedeno hodnocení předností a nedostatků produktu dle mínění zákazníků společnosti. Pomocí komparace interních dat společnosti a výzkumu je proveden průzkum současné situace na trhu. Závěrem je provedeno shrnutí dosažených výsledků a tvorba doporučení pro zlepšení marketingové činnosti podniku a pro zefektivnění komunikace společnosti se zákazníkem.
Kritické faktory implementace LEAN Managementu
Bíško, Petr ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Poláková, Jana (oponent)
Celá práce se zabývá problematikou implementace vybraných prvků štíhlé výroby ve středně velkém výrobním podniku. Cílem práce je nalézt kritické faktory implementace, pomocí nichž dokáže podnik změnu lépe řídit. V první fázi se práce zabývá literární rešerší nejen zvolené problematiky, ale poskytuje i základní informace o celkovém konceptu štíhlé výroby pro lepší pochopení souvislostí. Ve druhé praktické části je popsána implementace vybraných prvků štíhlé výroby ve středně velkém výrobním podniku, která zachycuje jak pohled zdola tzn. od vedoucích a výrobních pracovníků ve výrobě, tak i pohled shora od garanta změny tzn. osoby, která měla celou dobu implementaci na starosti a byla pověřena přímo vedením společnosti. V praktické části byla zvolena forma polostrukturovaného rozhovoru k získání pohledu zdola a pohled shora pak získané informace z rozhovorů rozebíral a doplňoval o svůj pohled. Na konci práce byly na základě praktické části identifikovány kritické faktory implementace podpořené teoretickou částí.
Specifika internetového komunikačního mixu v Kazachstánu
Rettikh, Valeriya ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Rojík, Stanislav (oponent)
Téma bakalářské práce zní Specifika internetového komunikačního mixu v Kazachstánu. V rámci této práce na základě získaných teoretických znalostí a statistických údajů je popsán současný stav internet marketingu ve vybrané zemi. Primární pozornost je věnovaná nejvyužívanějším a nejefektivnějším - z pohledu marketingu - sociálním sítím, vyhledavačům a jiným nástrojům komunikačního mixu, které firmy využívají, respektive které by mohly využívat pro oslovení svých cílových zákazníků. Teoretická část práce obsahuje popis základních pojmů, vztahujících se k internet marketingu. Je popsán marketingový a komunikační mix na internetu a jeho jednotlivé nástroje, jako jsou SEO optimalizace, PPC reklama, marketing na sociálních sítích a další. Aplikační část se již zaměřuje na analýzu online trhu Kazachstánu a podle vybraných kritérií je porovnán se stavem internet marketingu v České republice. Tato bakalářská práce také obsahuje návrhy doporučení, které by mohly využít české firmy při vstupu na kazašský trh.
Analýza vybraných marketingových ukazatelů na sociálních sítích
Pejcha, Martin ; Prášilová, Marie (vedoucí práce) ; Pilař, Ladislav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou vývoje investic do marketingu na sociálních sítích u vybraných společností a také vnímáním reklamy z pohledu uživatelů sítí. Práce analyzuje vývoj investic prostřednictvím časových řad. Data pro analytickou část byla poskytnuta zkoumanými společnostmi, kterými jsou Komerční banka, a.s., Pražská čokoláda, s.r.o. a Stunnview, s.r.o. Pro posouzení vlivu reklamy na uživatele sociálních sítí bylo provedeno vlastní dotazníkového šetření, které probíhalo od 25. listopadu 2016, do 31. ledna 2017. Za pomoci dotazníku bylo zjištěno, do jaké míry se uživatelé sociálních sítí nechávají ovlivnit reklamou při rozhodování o pořízení produktů, zda sledují diskuze a hodnocení produktů, případně nakolik se do hodnocení aktivně zapojují. Zjištěné výsledky byly porovnány s šetřením prováděným Českým statistickým úřadem v roce 2016. Získaná data jsou zpracována pomocí statistických metod pro testování vztahů kvalitativních znaků.
Online marketingové nástroje
Čermák, Michal ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Tereza, Tereza (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá online marketingovými nástroji vybraného podniku Makro Cash & Carry ČR. Cílem této práce je zhodnotit v současné době využívané online marketingové nástroje vybrané společnosti, poukázat na slabá místa a navrhnout doporučení, která by vedla k zefektivnění internetového marketingu. Teoretická část diplomové práce se zaměřuje na online marketing jako celek, popisuje jednotlivé nástroje online marketingu, od optimalizace pro vyhledávače, až po systémy PPC. Důraz je také kladen na nové trendy v online marketingu, jakými jsou sociální sítě a další formy podpory prodeje. Poslední část se zabývá měřitelností výsledků z analytických nástrojů určených pro sledování kampaní. Praktická část pak analyzuje online marketingové nástroje vybrané společnosti a předkládá doporučení z této analýzy.
Slevové portály v oblasti pohostinství
Müllerová, Veronika ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Zuzana, Zuzana (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na slevové portály. Nabídka subjektů, která se na slevových portálech objevuje, je velmi široká, z toho důvodu byla zúžena pouze na restaurační zařízení. Hlavním cílem je definovat společné a rozdílné požadavky (očekávání) na slevovou akci ze stran zákazníků, kteří slevové vouchery nakupují a ze stran poskytovatelů slev, kterými jsou, v rámci této diplomové práce, restaurační zařízení. Obsahem teoretické části práce je seznámení s pojmy marketingové komunikace, směřující k online komunikaci se zákazníkem. Dále ústřední problematika, pojetí slevových portálů. V praktické části je proveden rozbor dotazníků od zákazníků slevových portálů a rozhovorů s poskytovateli slevových nabídek. Celá práce je zaměřena na restaurační zařízení, které slevy poskytují v porovnání se zákazníky, kteří ze slevové vouchery nakupují. Závěrem práce je provedeno srovnání společných a rozdílných požadavků obou stran. Výsledky práce mohou sloužit zejména novým restauratérům ke zvážení rozhodnutí, zda nabídku na slevových portálech realizovat a co od ní očekávat. Diplomová práce může sloužit i stálým provozovatelům, kteří již na slevových portálech působí a je v jejich zájmu co nejlépe uspokojovat zákazníkovo očekávání.
Možnosti změny procesu platby u slevových portálů
Urbanová, Lucie ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Rojík, Stanislav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou slevových kuponů. V teoretické části je vysvětlen pojem slevový kupon a je zařazen v marketingovém mixu. Je uvedena i historie slevových portálů v České republice či vznik těch prvních ve světě. V druhé části je zhodnocení nynější situace využívání slevových kuponů, kdy se řeší dřívější částečná nespokojenost zákazníků se slevovými kupony. Pro výzkum situace byl vytvořen dotazník, kdy se postupným dotazováním hledaly možné zápory na negativní zkušenost s provozovnami nabízející slevové kupony. Předmětem zkoumání je i to, zda slevové kupony splnily svůj účel při propagaci podniků. Posléze byly nacházeny překážky, které by nemohly zásadně umožnit ukazování slevových kuponů až na konci, při placení. V poslední části jsou navrženy modely, při kterých by bylo proveditelné či nikoliv ukazovat slevové kupony až na konci, při placení. Je zde navrženo, na co by se teoreticky slevové kupony mohly vztahovat, pokud by se kupon předkládal až na konci, při placení.
Propagace značky na internetu
Prajzlerová, Adéla ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Rojík, Stanislav (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na propagaci značky na internetu, konkrétně značky Airhole v České republice. Je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a následně na část praktickou, kde jsou využívány získané teoretické poznatky a je zde realizován návrh propagace značky na internetu. Literární rešerše se zaměřuje na samotný vznik on-line marketingu, propagace na internetu a na výhody, které s sebou tento druh marketingu přináší. Následně jsou v této části popsány a vysvětleny nástroje, které jsou nezbytné pro správné fungování a měření marketingu na internetu. Je zde také popsána marketingová strategie na internetu, co je nezbytné provést jako první, jak postupovat a na co se zaměřit. Velmi důležité je také správné využití webové analytiky, kdy je nutné si nejdříve zvolit, co se bude měřit a hlavně jaké nástroje budou k danému účelu využity. Praktická část využívá informace získané v části teoretické pro návrh propagace značky Airhole na internetu. Nejdříve byly stanoveny cíle a poté byla analyzována konkurence na trhu. Následně byl sestavován vlastní návrh. Bylo zapotřebí určit cílovou skupinu a podobu nových webových stránek. Dále byly zvoleny vhodné nástroje, aktivity, časový plán a rozpočet pro správně fungující a efektivní internetovou propagaci značky Airhole. Z uvedených údajů byl stanoven odhad očekávaných výsledků návrhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 54 záznamů.   začátekpředchozí45 - 54  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.