Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 164 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza televizního reklamního trhu v ČR
Kubů, David ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Televize tvoří největší část mediálního trhu v České republice. Nabízí se zde prostor pro oslovení široké masy lidí a investice firem tvoří značnou část příjmu televizních stanic. Tyto stanice se svým programem zaměřují na různé skupiny diváků a tím se vytváří prostor pro zadavatele reklam k zacílení svých marketingových aktivit na vybrané cílové skupiny diváků. Vzhledem k tomu, že se jedná o velice mohutný komunikační kanál, tak se rozdíly mezi vysíláním reklam na jednotlivých stanicích často vytrácí. Cílem práce je tedy zjistit, zda se společnosti při zadávání svých reklam stále chovají dle teoretických doporučení týkajících se především segmentace, targetingu a vhodnosti zvolené strategie. K nalezení odpovědí na výzkumnou otázku je v práci analyzován datový soubor, který obsahuje všechny reklamy vysílané stanicemi v roce 2011. Výzkum dat je proveden shlukovou analýzou. Na základě výsledků práce byly v závěru doporučeny návrhy pro zlepšení zkoumaného stavu firem.
Značka a její význam v segmentu mobilních telefonů
Maksimenko, Elena ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Ve své bakalářské práci bych chtěla pomoci teoretických znalosti a praktického výzkumu odpovědět na otázky, týkající se spotřebního chování lidí. V první části popíšu značku, její vliv na nákupní chování spotřebitelů, význam reklamy a propagačních kampaní v budování značky a jejích vliv na jedince. Chtěla bych také v práci zahrnout odlišnosti mezi různými národnostmi a pohlavími při nákupním rozhodování. V druhé části se provede výzkum ohledně daného tématu a budou zhodnocený jeho výsledky.
Komunikační strategie ŠKODA Care produktů
Janda, Lukáš ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem mezinárodní komunikační strategie pro ŠKODA Care produkty na základě provedených výzkumů trhů, analýzy poprodejního produktového portfolia a jeho komunikace u konkurenčních značek KIA a Hyundai.
Využití gamifikace ve firemní praxi
Kosmák, Petr ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Gamifikace patří k nejdiskutovanějším trendům současné doby, avšak na pracovištích je tento koncept poměrně novinkou. Firmy a organizace se snaží tuto techniku využívat ku prospěchu řešení organizačních záležitostí, jako je např. zapojení zaměstnanců, vzdělávání, či spolupráce. Koncept gamifikace je více než jen hraní her na pracovišti. Podstatou této techniky je zavádění herních mechanik a principů do neherního prostředí. Až do nedávné doby se jen velmi málo vědeckých studií zabývalo různými rámci tohoto trendu. Tato práce se proto ve své teoretické části zabývá výkladem tohoto pojmu, jeho historií, popisem základních prvků, včetně jejich působení na psychickou a motivační stránku člověka a praktickými příklady. Druhá část práce pojednává o využití gamifikovaného systému a jeho herních mechanismech ve firemním prostředí za účelem dosažení podnikových cílů v závislosti na spokojenosti zaměstnanců.
Internet věcí a jeho využití v různých odvětvích lidské činnosti
Malý, Vojtěch ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Práce v teoretické části vysvětluje fenomén nazývaný Internet věcí, diskutuje jeho podstatu a možnosti využití v různých odvětvích lidské činnosti. V části praktické se pak zabývá otázkou, jak Internet věcí ovlivňuje každodenní život člověka a navrhuje oblasti, kde by tato problematika mohla významně přispět. Důraz klade na oblast spojenou se vzděláváním a s prostředím FM VŠE.
Využití nových forem marketingové komunikace v komunikačním mixu firmy
Popelka, Ondřej ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou nových forem marketingové komunikace a zkoumá možnost jejich využití při aplikaci na vybraný existující subjekt, kterým je v mém případě Golf Club Bitozeves. V teoretické části jsou představeny jednotlivé formy marketingové komunikace spolu s prostředky jejich šíření. Praktická část se zabývá aplikací těchto forem marketingové komunikace na subjekt vytvořením konkrétních modelových kampaní a jejich následovného porovnání z pohledu atributů, jakými je cena realizace kampaně, časová náročnost realizace jednotlivých kampaní či počtu potenciálních zákazníků získaných těmito metodami.
Porovnání newsletterových kampaní největších českých e-shopů
Horáková, Bára ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Cílem bakalářské práce je analyzovat a porovnat newslettery obchodů Alza.cz a Mall.cz, které patří mezi největší internetové prodejce na českém trhu. V teoretické části se práce zabývá funkcí a tvorbou newsletteru. V praktické části je provedena analýza newsletterů internetových obchodů, zhodnocení jejich tvorby a případné návrhy a doporučení na zlepšení.
Porovnání zbožových vyhledávačů a slevových serverů
Rozhoň, Filip ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Práce v teoretické části vysvětluje obchodní model zbožových vyhledávačů a slevových serverů včetně zařazení těchto nástrojů do internetového marketingu. Následně jsou obchodní modely obou těchto nástrojů porovnávány z hlediska možného využití pro firmy. V praktické části se práce zaměřuje na konkrétní zbožové vyhledávače a slevové servery v České republice z hlediska jejich představení a porovnání a následně předkládá praktické ukázky využití těchto kanálů samotnými firmami. Součástí praktické části je také podrobná ukázka využití zbožových vyhledávačů (Zboží.cz a Heureka.cz) a slevových serverů (Skrz.cz) na konkrétní společnosti Vivantis, a. s. Součástí této ukázky je také detailní analýza efektivity využití těchto kanálů.
Analýza sentimentu v českém prostředí sítě Twitter
Koller, Michael ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Názory mají klíčový vliv na lidské chování. Tato bakalářská práce se proto zabývá analýzou názorů neboli sentimentu, která je jednou z nejaktivnějších oblastí zpracování přirozeného jazyka a stále více se uplatňuje v komerční sféře. V práci je vysvětlena podstata takové analýzy, její výhody i její možné aplikace pro firmy. Teoretická východiska jsou základem pro praktickou část této práce, jejímž cílem je popsat a zhodnotit na webu dostupné nástroje pro analýzu sentimentu, a to především pro české prostředí se zaměřením na mikroblogovací službu Twitter.
Návrh uživatelského rozhraní webové aplikace
Vilémová, Eva ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou návrhu uživatelských rozhraní. Jejím cílem je představit pojem uživatelského rozhraní, jeho typy a pojem uživatele rozhraní včetně definování základních potřeb uživatele, které na rozhraní klade. Dále tato práce seznamuje čtenáře s pojmem Human Computer Interaction a předkládá základní pravidla a postupy tvorby uživatelských rozhraní. Tyto následně v praktické části aplikuje v návrh konkrétního uživatelského rozhraní webové aplikace pro benchmarkingové srovnávání strategií cestovního ruchu vybraných regionů. Závěrem je navržené rozhraní otestováno a na jeho základě jsou předložena konečná doporučení a návrhy na vytvoření uživatelského rozhraní pro tuto aplikaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 164 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.