Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 597 záznamů.  začátekpředchozí368 - 377dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace taneční školy Luas Dancing School
Vařechová, Alice ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingová komunikace taneční školy "Luas Dancing School" Cíle: Navrhnutí nové marketingové komunikace taneční školy "Luas Dancing School". Při navrhování nové marketingové komunikace je brán ohled na stávající marketingovou komunikaci, kterou práce analyzuje. Metody: Metody dotazování použité v této bakalářské práci jsou hloubkové interview a ohnisková skupina. Hloubkové interview bylo provedeno s vedoucí a majitelkou školy "Luas Dancing School". Do ohniskové skupiny byli náhodně vybráni žáci školy. Jsou to dlouhodobí tanečníci, ale i začátečníci, kteří se do školy přihlásili před 5 měsíci. Výsledky: Na základě informací získaných z rozhovoru s vedoucí taneční skupiny bylo zjištěno, že škola nepracuje se žádným vytvořeným plánem pro marketingovou komunikaci. Z toho důvodu je práce zaměřena na návrh nové marketingové komunikace, která by tak pomohla škole nejen se zviditelnit, ale i se odlišit od ostatních tanečních škol. Klíčová slova: Marketingová komunikace, taneční škola, komunikace, marketingový mix, propagační mix, Luas Dancing School, propagace
Marketingový mix společnosti FitBenefit
Med, Daniel ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Název: Marketingový mix společnosti FitBenefit Cíle: Hlavním cílem této práce je optimální volba marketingového mixu pro společnost FitBenefit na základě zjištění poptávky po jejích produktech. FitBenefit se zaobírá kompenzačním a rehabilitačním cvičením pro sedavá zaměstnání. V tuto chvíli však aktivně neprovozuje svoji činnost a cílem je pomoci ji k návratu na trh. Společnost poskytuje služby, a proto marketingový mix nezahrnuje pouze 4 ale celkem 7P. Produkt, Cena, Distribuce, Propagace, Lidé, Prezentace, Proces. Dalším cílem je porovnání dvou cílových skupin příjemců služeb - zaměstnanců, pro které je služba určena a vedení společností, které rozhodují o tom, zda bude služba na pracovištích povolena. Metody: V této práci byla použita jako první krok metoda průzkumu trhu a to jak kvantitativní u samotných zaměstnanců tak i kvalitativní část u managementu firem. Metoda kvantitativní sloužila k získání dostatečného počtu odpovědí a tím stanovení celkového zájmu o služby. Metoda kvalitativní byla použita u managementu firem ke zjištění podrobných informací a zejména informací ohledně bariér proti uvedení služby na pracoviště. Výsledky: Výsledky průzkumu vykazují, že o kompenzační služby formou firemních benefitů je zájem. Zaměstnanci tuto službu budou rádi využívat a zaměstnavatelé jsou ochotni ji...
Marketingový mix futsalového klubu FC Tango Brno
Belejová, Iva ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový mix futsalového klubu FC Tango Brno Cíle: Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat marketingový a komunikační mix futsalového klubu FC Tango Brno, upozornit na jeho přednosti a nedostatky a navrhnout možná opatření pro jeho zlepšení. Metody: V bakalářské práci byla potřeba analyzovat interní dokumenty, vytvořit sběr dat klubu a zaměřit se na současný stav klubu. Dále byla použita metoda rozhovorů s prezidentem klubu Jiřím Štěrbou, hráči a zástupcem fanoušků. Výsledky: Na základě analýzy marketingového a komunikačního mixu futsalového klubu se ukázalo, že je potřeba navrhnout možná opatření, která by vedla ke zlepšení některých marketingových a komunikačních nástrojů. Klíčová slova: Marketing, sportovní marketing, marketingový a komunikační mix, sport, futsal, merchandising
Popularita házené u studentů pražských vysokých škol
Jačková, Eliška ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Jeníček, Jan (oponent)
Název: Popularita házené u studentů pražských vysokých škol Cíle: Cílem této bakalářské práce je zjistit popularitu házené u pražské vysokoškolské populace. Práce se zabývá sledovaností házené a jejím provozováním. Dále se zaměřuje na povědomí a znalosti studentů o tomto sportu a na celkové vnímání atraktivity házené. Metody: Potřebná data k výzkumu byla shromážděna prostřednictvím metody elektronického dotazování. Hlavním nástrojem této metody byl dotazník vytvořený speciálně pro účely této práce. Teoretická část práce byla zpracována pomocí studia odborné literatury. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, jak je házená populární po studenty pražských vysokých škol. Bylo zjištěno, v jaké míře ji provozují a sledují a jaké o ní mají znalosti. Poslední část pak zjistila, jaké atributy podle studentů činí házenou populární a jaké by mohly její atraktivitu zvýšit. Klíčová slova: Popularita, házená, sport, marketingový výzkum, elektronické dotazování
Postavení produktů basketbalové značky Air Jordan na trhu
Sedláčková, Lucie ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Postavení produktů basketbalové značky Air Jordan na trhu Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je na základě analýzy trhu s basketbalovým vybavením navrhnout taková opatření, která by vedla ke zlepšení postavení značky Air Jordan na českém trhu s basketbalovým vybavením. Metody: Ke sběru informací pro tuto bakalářskou práci byla použita metoda veřejného mínění neboli dotazníkové šetření. Ke sběru dat byl vybrán strukturovaný dotazník. Následně byla tato získaná data interpretována a analyzována. Výsledky: Výsledky výzkumu této bakalářské práce je nejen návrh na zlepšení, který by měl zajistit lepší postavení značky Air Jordan na českém trhu s basketbalovým vybavením, ale také pro samotné vyhodnocení značky. Tento návrh by měl mít možnost uskutečnění v reálném světě. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Značka KSP Kladno
Konečný, David ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Značka KSP Kladno. Cíle: Cílem práce je vypracování nových prvků značky KSP Kladno. Metody: Analýza dokumentů, pomocí které jsme získali data z prostředí KSP Kladno. K analýze dokumentů jsme použili deskriptivní případovou studii k detailnějšímu studiu nedostatků v prvcích značky. Rozhovory s předsedou klubu a skupinová diskuse s jednotlivými členy oddílu k získání jejich představ o nových prvcích značky. Rozhovory a skupinová diskuse byly polostrukturované s vymezených okruhem témat. A osobní pozorování, kterým jsme upřesnili výsledky z rozhovorů a skupinové diskuse. Výsledky: Výsledky práce představují vytvoření nových prvků značky KSP Kladno. Na základě dat získaných z rozhovorů a skupinové diskuse byla vytvořena nová loga, slogan a hymna klubu. Klíčová slova: prvky značky, rozhovor, logo, značka
Výzkum spokojenosti členů Taneční školy B-Original Praha s kvalitou služeb
Emr, Tomáš ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Výzkum spokojenosti členů v Taneční škole B-Original Praha s kvalitou služeb. Cíle práce: Cílem práce bylo zhodnocení spokojenosti členů s poskytovanými sportovními službami. Získaná data sloužila k vytvoření návrhu na zlepšení poskytovaných služeb. Metody: Metody, které byly v této práci použity, vycházejí z teoretických poznatků, souvisejících s daným tématem. Při výzkumu spokojenosti členů byla použita metoda kvalitativního šetření formou ohniskových skupin. Výsledky byly interpretovány pomocí shrnujícího protokolu. Na základě těchto výsledků byla stanovena úroveň spokojenosti členů s fungováním organizace. Pro zisk základních informací o provozu Taneční školy B-Original bylo provedeno polostrukturované interview s majitelem. Výsledky: Na základě provedeného marketingového výzkumu lze konstatovat, že Taneční škola B-Original má díky vysoké kvalitě svých služeb velké množství spokojených členů. Návrhy na opatření byly předloženy vedení taneční školy a měly by spokojenost členů ještě zvýšit. Klíčová slova: sportovní služby, spokojenost zákazníka, taneční škola, skupinové dotazování, marketingový výzkum
Návrh marketingové komunikace relaxačního centra Ostrov ve Strakonicích
Mařík, Michal ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Návrh marketingové komunikace relaxačního centra Ostrov ve Strakonicích Cíl: Cílem je pomocí získaných dat analyzovat současnou informovanost populace Strakonic o relaxačním centru Ostrov ve Strakonicích a na základě výsledků navrhnout novou marketingovou komunikaci relaxačního centra Ostrov ve Strakonicích. Metody: V této práci byly použity metody kvalitativního výzkumu, konkrétněji se jedná o interview (rozhovor podle návodu) a zúčastněné pozorování. Z kvantitativního výzkumu byla využita metoda osobního dotazování. Výsledky: Výsledek této bakalářské práce je návrh marketingové komunikace relaxačního centra Ostrov ve Strakonicích. Návrh, který obsahuje určitá opatření, kterými v době psaní této práce relaxační centrum nedisponovalo. Jedná se především o marketing na sociálních sítí, jejich vzájemné propojení a správa. Obsahem tohoto návrhu je také využití dalších komunikačních nástrojů (rádio, tištěná reklama, plakáty, letáky). Klíčová slova: marketing sportu, marketingová komunikace, interview, relaxační centrum, fitness
Sportovní aktivity studentů základních a středních škol na Lounsku
Dvořák, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název práce: Sportovní aktivity studentů základních a středních škol na Lounsku Cíle: Bakalářská práce se věnuje sportovním aktivitám studentů základních a středních škol na Lounsku. Cílem je zjistit, jakému sportu se studenti věnují a co je hlavními motivátory a bariérami při sportování. S ohledem na zdejší sportovní situaci chceme zjistit, o jaký sport studenti jeví zájem a chtěli by ho i případně vyzkoušet. Metody: Sportovní aktivity studentů byly zkoumány prostřednictvím dotazníkového šetření. Dotazník byl pro potřeby této bakalářské práce realizován v písemné podobě. Výsledky: Výsledky tohoto výzkumu poukazují na vysokou úroveň sportovní aktivity studentů základních a středních škol. Oproti roku 2010 se sportovní situace zlepšila. Je zaznamenán nárůst frekvence sportování. I přes jednotlivé problémy jsou studenti se sportovní situací v Lounech a blízkém okolí spíše spokojeni. Klíčová slova: Sportovní aktivity, sportovní prostředí, dotazování, závodní a rekreační sport, Louny, studenti základních a středních škol
Návrh komunikační kampaně na pole dance s využitím Guerilla marketingu
Holomková, Kristina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pajerová, Hedvika (oponent)
Název: Návrh komunikační kampaně na pole dance s využitím Guerilla marketingu. Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je navrhnout komunikační strategii pro sportovní disciplínu pole dance, která by při budoucí realizaci mohla zvýšit povědomí o tomto sportu, a zlepšit jeho celkové vnímání. Metody: V práci byla použita metoda kvalitativního rozhovoru dle návodu s předsedkyní CPASF (Czech pole& aerial sports federation z.s.) a metoda analýzy dokumentů. Výsledky: V bakalářské práci byla vyhodnocena nynější situace pole dance a v návaznosti na to, byla navrhnuta marketingová komunikace v podobě Guerilla kampaně. Klíčová slova: pole dance, marketingová komunikace, guerilla marketing, flashmob

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 597 záznamů.   začátekpředchozí368 - 377dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.