National Repository of Grey Literature 377 records found  beginprevious338 - 347nextend  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Efficiency of the Marketing Tools Research and its Optimalization in the Blažek Praha Company
Ajgrmanová, Lucie ; Postler, Milan (advisor) ; Blažek, Ladislav (referee)
Hlavním cílem bakalářské práce je na základě realizovaného výzkumu trhu zjistit, jak zákazníci firmy Blažek Praha a.s. hodnotí marketingové aktivity firmy a do jaké míry jsou jimi ovlivňovány při rozhodování o nákupu. Bakalářská práce obsahuje relevantní metodou získané informace, které mají firmě poskytnout zpětnou vazbu přímo od zákazníků a usnadnit budoucí rozhodování firmy v oblasti marketingových aktivit. Součástí bakalářské práce je i relevantní teoretické platforma, která je využita při praktické části.
Výstavy a veletrhy jako nástroj marketingových komunikací
Nováková, Zuzana ; Postler, Milan (advisor)
Výstavy a veletrhy zaznamenávají v celosvětovém měřítku nepřetržitý růst. Představují prostředek, díky kterému dochází ke shromažďování lidí podobných či stejných zájmů na jednom určitém místě v předem vymezeném časovém prostoru. Představují osvědčený nástroj marketingové komunikace, který v souvislosti s okolním dynamickým, technologickým a technickým rozvojem bude v rámci ostatních nástrojů stále více v centru pozornosti. Cílem práce je provedení analýzy výstav a veletrhů z hlediska marketingových komunikací a možnosti jejich využití do budoucnosti. Praktická část je zaměřena na aplikaci teoretických znalostí na konkrétním příkladě společnosti Výstaviště v Lysé nad Labem. Záměrem tohoto úseku je zhodnocení výstaviště v Lysé nad Labem jako možného prostředku prezentace podnikatelů v regionu. Hlavním přínosem této bakalářské práce by mělo být zhodnocení výstav a veletrhů jako možného nástroje marketingových komunikací, analýza současné situace ve výstavnictví a zhodnocení výstaviště v Lysé nad Labem.
Marketingový plán usedlosti Škrip na Brači
Kutíková, Barbora ; Postler, Milan (advisor) ; Hiltavský, Aleš (referee)
Práce obsahuje vymezení pojmu marketing a pojednává o jednotlivých etapách vývoje marketingu. Vymezuje úlohu marketingového plánování při strategickém řízení firmy. Především je tato práce zaměřena na proces plánování a podobu marketingového plánu. Podrobně se věnuje všem jeho složkám a postupu vypracovávání. Na základě analýzy informací navrhuje strategie pro vybudování usedlosti Škrip na Brači a její uvedení do provozu.
Customer's loyalty to retailing chain TETA drogerie
Čeledová, Andrea ; Postler, Milan (advisor) ; Mikeš, Jiří (referee)
First chapter describes customers' behaviour. Second chapter concerns about customers' typology. Third chapter analyze loyalty itself. Fourth chapter describes market research. The last part is about my own market research.
Porovnání konceptů CSR vybraných firem
Drudiková, Dita ; Průša, Přemysl (advisor) ; Postler, Milan (referee)
Corporate social responsibility (Společenská odpovědnost firem) není v České republice zatím příliš známý pojem, a proto jsem se mu ve své bakalářské práci rozhodla věnovat. Cílem této bakálářské práce je posoudit znalost společensky odpovědného chování firem a také zjistit jaký vliv má tento koncept při výběru produktu či značky. Konkrétně jsem se zaměřila na CSR chování vybraných maloobchodních řetězců s potravinami. Podle výsledků dotazníkového šetření jsem vybrala dva maloobchodní řetězce a na základě zhodnocení informací publikovaných na webových stránkách těchto společností, jsem posoudila jejich společenskou odpovědnost.
Nové trendy uplatnení médií v komerčných komunikáciách
Bodnár, Marcel ; Postler, Milan (advisor) ; Mikeš, Jiří (referee)
Táto bakalárska práca vymedzuje pojmy marketingové a komerčné komunikácie, reklama, reklamné výdaje a definuje jednotlivé reklamné médiá ? televíziu, rádio, tlač, Internet a ostatné médiá. Stručne popisuje históriu vývoja každého média a jeho výhody i nevýhody použitia jako reklamného média. Na základe výdajov do reklamných médií v Českej republike analyzuje ich použitie a načŕta trendy ich uplatnenia v budúcnosti. Práca obsahuje i odhad výdajov do reklamných médií v roku 2010.
Komunikační strategie sport centra Na Zámečku
Blahová, Eliška ; Postler, Milan (advisor) ; Štrátová, Bohdana (referee)
Bakalářská práce na téma : ?Komunikační strategie sport centra Na Zámečku? se zabývá diagnózou dnešního stavu a návrhy na zlepšení do budoucna. Práce se v teoretické části věnuje povětšinou úvahou nad významem marketingové strategie v současném obchodním styku na národní i nadnárodní úrovni. Metodologická část začíná vymezením oblasti, kde se nalézá největší počet konkurenčních středisek a následně také stanovením jejich výhod oproti sport centru Na Zámečku, z kterých ovšem může toto sport centrum čerpat inspiraci. Práce hodnotí také cenovou politiku, ale pouze v jedné oblasti služeb, jež je jeho prioritou a tou je tenis. Dále práce představuje sport centrum jako takové ? geografickou polohu, historii, současnost i budoucnost. Zhodnocení současného stavu do konce roku 2007 je také důležitou součástí, která slouží především k zamyšlení se nad chybami minulého období. Největší důraz je kladen na poslední část nazvanou ?Komunikační strategie pro rok 2008?. V tomto úseku využívám znalosti, které jsem získala studiem na Vysoké škole ekonomické během bakalářského programu. Tento úsek může zároveň sloužit jako základní podklad pro samotnou komunikaci s klienty sport centra dle jednotlivých typů akcí. Závěr práce vyhodnocuje, zda-li byl cíl práce, který je stanoven v úvodu, splněn či nikoliv. Příloha obsahuje například mapu areálu a logo sport centra Na Zámečku.
Gender a reklama v ČR
Petroniová, Lucia ; Průša, Přemysl (advisor) ; Postler, Milan (referee)
Cieľom práce je vymedziť pojmovo a historicky genderovú tématiku, poukázať na prejavy a vplyv genderu a prostredníctvom analýzy reklamných oznámení v 8 časopisoch rozpoznať, či súčasné reklamy prezentujú ženy a mužov stereotypne. Cieľom je taktiež zistiť, či stereotypy- ako je napr. pohľad na krásu, neškodia spoločnosti, poprípade identifikovať ich dôsledky, ako aj kategorizácia prejavov vychádzajúcich od spotrebiteľov, či už vo forme sťažností podaných príslušným orgánom, alebo podpora kampaní narušujúcich líniu zaužívaných stereotypov. V teoretickej časti sú vymedzené pojmy týkajúce sa marketingovej komunikácie, nasledované charakteristikami jednotlivých médií a a ich vývojovými trendami. Ďalšia kapitola je venovaná už vymedzeniu genderu a historickým vývojom hnutia zaoberajúcim sa genderom. Uvedené sú vplyvy genderových stereotypov na jednotlivcov a na spoločnosť, nasledované snahami o narušenie týchto stereotypov. Obsahová analýza časopisov je základom pre vyhodnotenie súčasného stavu v ČR, čo sa týka prezentácie mužov a žien v reklame. Záver zhrňuje nadobudnuté poznatky a analýzu v oblasti genderu a reklamy v ČR.
Fotografie a její role v komerčních komunikacích
Adámek, Stanislav ; Postler, Milan (advisor)
Práce se zabývá analýzou role fotografie v komerčních komunikacích. Vymezuje funkce, zařazení a význam fotografie pro reklamu, Public Relations, nová média nebo packaging. Práce také probírá jednotlivé nosiče obrazových sdělení, fotografii z hlediska cílové skupiny, nebo výzkumy efektivity obrazových vyjádření. Závěr práce je věnován praktické části, a sice komerční fotografické produkci. Celá práce je pojata ze strany komerčních komunikací a fotografie je zde dosazována jako pomocný nástroj.
Advertising campaign of chosen sports event
Šikolová, Lenka ; Průša, Přemysl (advisor) ; Postler, Milan (referee)
Práce popisuje postup stanovení propagačního projektu Mistrovství světa v klasickém lyžování 2009 pro předem zvolenou cílovou skupinu. Práce je pojata jako dopuručení nebo návod pro sestavení propagačního projektu pro podobné akce. Práce je vypracována po jednotlivých bodech propagačního projektu, tj. cíl, cílová skupina, poselství, média, propagační prostředky, harmonogram a rozpočet. V práci je použit dotazníkový výzkum.

National Repository of Grey Literature : 377 records found   beginprevious338 - 347nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.