Original title: Výzkum efektivnosti marketingových nástrojů a jejich optimalizace ve firmě Blažek Praha a.s.
Translated title: Efficiency of the Marketing Tools Research and its Optimalization in the Blažek Praha Company
Authors: Ajgrmanová, Lucie ; Postler, Milan (advisor) ; Blažek, Ladislav (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Hlavním cílem bakalářské práce je na základě realizovaného výzkumu trhu zjistit, jak zákazníci firmy Blažek Praha a.s. hodnotí marketingové aktivity firmy a do jaké míry jsou jimi ovlivňovány při rozhodování o nákupu. Bakalářská práce obsahuje relevantní metodou získané informace, které mají firmě poskytnout zpětnou vazbu přímo od zákazníků a usnadnit budoucí rozhodování firmy v oblasti marketingových aktivit. Součástí bakalářské práce je i relevantní teoretické platforma, která je využita při praktické části.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/6543

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-7033


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share