Original title:
Propagační projekt vybrané sportovní akce
Translated title:
Advertising campaign of chosen sports event
Authors:
Šikolová, Lenka ; Průša, Přemysl (advisor) ; Postler, Milan (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Práce popisuje postup stanovení propagačního projektu Mistrovství světa v klasickém lyžování 2009 pro předem zvolenou cílovou skupinu. Práce je pojata jako dopuručení nebo návod pro sestavení propagačního projektu pro podobné akce. Práce je vypracována po jednotlivých bodech propagačního projektu, tj. cíl, cílová skupina, poselství, média, propagační prostředky, harmonogram a rozpočet. V práci je použit dotazníkový výzkum.
Keywords:
dotazník; mistrovství světa; propagace; propagační projekt
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5184