Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 344 záznamů.  začátekpředchozí335 - 344  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Product Placement v zahraničí a v ČR
Andrle, Štěpán ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Dědek, Jan (oponent)
Práce popisuje formy a problematiku product placementu. Srovnává product placement v ČR a v zahraničí. Praktická část věnuje pozornost výsledkům dotazníkového šetření názorů na product placement a rozboru filmů.
Nová marketingová média
Linc, Zdeněk ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Kukal, Radan (oponent)
Práce se zabývá novými marketingovými médii, která kategorizuje a hodnotí. Hodnotí jejich efektivitu a vnik do osobního nebo veřejného prostoru. Práce ukazuje použití nových marketingových médií na konkrétních příkladech. Jejich použití v marketingové komunikaci ilustruje na příkladu knihkupectví a vinotéky.
Význam kreativity v marketingové komunikaci
Lejčková, Radka ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Práce se zabývá vztahem kreativity a marketingové komunikace. V teoretické části jsou popsány tradiční metody a nové trendy. Charakterizuji, jaké předpoklady k tvůrčí činnosti by měl splňovat kreativní jedinec. Popisuji kreativní metody, kterých je v současné době využíváno při tvorbě komunikačních strategií, a tvůrčí techniky vedoucí k nápadu nebo řešení zadání. V praktické části ověřuji vybrané techniky, pomocí rozhovoru zkoumám reálný stav implementace kreativity v marketingové komunikaci a zjišťuji, co je pro spotřebitele důležité, čeho si všímají a jaké by mohly být jejich reakce na reklamní sdělení.
Ekologický marketing
Neznaj, Radek ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Práce se zabývá otázkami ekologického marketingu, konkrétně se zaměřuje na marketingový mix ekologických produktů. Záměr práce je naznačit směry a možnosti, kterými se může marketing produktů ubírat v souladu s životním prostředím a cíly podniku. Práce je rozdělena do tří částí. První část stručně zobrazuje vývoj marketingu a jeho současnou podobu, včetně aktuálních trendů a skutečností, které vedly ke vzniku ekologického marketingu. Tato část definuje ekologický marketing a jeho cíle. Druhá, hlavní část této práce zobrazuje ekologický marketingový mix v běžném složení: produkt, cena, distribuce a komunikace. Pozornost je věnována jednotlivým složkám mixu, jejich výhodám, nevýhodám a klíčovým aspektům v užití s ekologickými produkty a kde je to možné, ilustruje na praktických příkladech. Poslední část tvoří dvě případové studie. První z nich je zaměřena na design a balení ve společnosti Hewlett-Packard, konkrétně multimediálního notebooku HP Pavilion pro Walmart. Druhá je zaměřena na společnost Toyota a její hybridní model Prius s cílem analyzovat klíčové aspekty úspěchu tohoto modelu na trhu hybridních automobilů. Závěr práce shrnuje současné klíčové aspekty ekologického marketingu a poukazuje na možný vývoj do budoucna.
Analýza úspěchu značky Kofola
Šlechta, Martin ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Jandová, Lucie (oponent)
Skvělým příkladem značky, které se úspěšně zapojit se do dialogu se zákazníky, je podle mého názoru Kofola, které se výborně povedlo využít svého "starého já" a některých myšlenek, které jsou spojeny s první etapou jejího "života" za totalitního režimu. Charakteristické pro ni je, že se řídí nejmodernějšími principy řízení značek. Je otevřená svým zákazníkům a bere je spíše jako své spojence na cestě určitým směrem, který díky své velikosti může udávat a ovlivňovat, než jako publikum, kterému říká, co má dělat. Jsem přesvědčen, že právě tato otevřenost stojí za úspěchem její živoucí síly a vášně, kterou pro ni má tolik jejích fanoušků, kteří tuto vášeň nepochybně promění v opakované nákupy jejích produktů. V této práci se pokusím popsat a vysvětlit způsob, jak tohoto otevřeného vztahu dosáhla a jak se jí ho daří udržovat, pomocí popisu značky jako výchozího bodu, který udává směr pro jednotlivé kampaně a popisu kampaní samotných, jako konkrétních příkladů uplatnění strategie značky.
Nové trendy v internetové marketingové komunikaci - sociální síť Facebook
Eisenmann, Jan ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Zimová, Štěpánka (oponent)
Tématem mé bakalářské práce jsou "Nové trendy v internetové marketingové komunikaci -- sociální síť Facebook". Teoretická část práce je zaměřena na pospání těchto nových trendů -- jako je virální marketing, Web 2.0 a jeho hlavní nástroje (sociální média, RSS, wikis, blogy a sociální sítě). A také se v této části snažím osvětlit nástup nových médií v kontextu celkových změn v ekonomice. Pro tuto část byly stěžejní práce Marka Earlse o stádním chování a "pull" princip Setha Godina. S využitím poznatků z těchto prací jsem chtěl ukázat silné stránky internetu a to, jak internet změnil pojetí marketingové komunikace v nových médiích V praktické části se zaobírám jednotlivými formami komunikace na sociální síti Facebook. Jeho síla je v možnosti velmi přesného cílení reklamy na specifické publikum. A to prostřednictvím bannerů, ale i jiných forem -- jako je Facebook Beacon, nebo v budoucnu Engagement Ads. Kromě těchto reklam, nenalezneme na Facebooku i nepřímé formy reklamy -- pocházející často přímo od uživatelů -- produktové stránky a skupiny. Ty vznikají díky nadšení fanoušků značek a společnostem nabízí možnost spolutvorby nebo také k získání uživatelských insightů. Podrobněji se zabývám též aplikacemi, podle mnohých nejnadějnější formou reklamy na Facebooku. Sociální síť Facebook se jeví jako velmi populární a nadějné médium nové generace, schopné zaujmout publikum, jež je obtížné oslovit starými médii.
Firemní styl - grafický manuál
Mandíková, Eva ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá firemním stylem, který je jednou z významných součástí firemní identity, pomocí které firmy mohou budovat svoji image. Dobrá image je pro jakoukoli společnost velmi důležitá, i přesto na ni některé menší firmy pozapomínají.
The positions of men and women to the advertising of beer
Bosáková, Júlia ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaké postoje zajímají muži a ženy různých věkových kategorií a dosaženého vzdělání k reklamě na pivo. Na které reklamní apely reagují nejvíc a ke kterým se stavějí negativně.Jaký je jejich postoj k reklamě na pivo, když bereme v úvahu, že je to reklama na alkoholický výrobek a jak velkou roli sehrává aspekt reklamy při kupném rozhodování. Na základě výzkumů marketingových společností i vlastního výzkumu provedeného metodou dotazování jsem dospěla k požadovaným výsledkům. Práce je rozdělená do dvou hlavních častí, a to části teoretické, která stručně pojednává o marketingové komunikaci, reklamě a pivním průmyslu, jelikož to souvisí s tématem, a praktické části věnované již zmíněnému výzkumu.
Podpora prodeje se zaměřením na spotřebitele
Dibelka, Michal ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Práce je zaměřena na podporu prodeje, zejména pak na podporu prodeje spotřebiteli. V teoretické části jsou vymezeny mimo jiné spotřebitelské segmenty a podrobněji popsány nástroje podpory prodeje spotřebiteli. Praktická část je věnována dotazníkovému šetření, které pomáhá nalézt odpovědi na otázky jako např. "Jsou čeští spotřebitelé ovlivnitelní podporou prodeje?" nebo "Jaké formy podpory jim přijdou nejzajímavější a které jsou pro ně nejméně lákavé?".
Etika v marketingové komunikaci
Pešek, Ondřej ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá novými technikami marketingové komunikace. Těm nejvíce nahrává technologický pokrok a vytvořená imunita spotřebitelů vůči stávajícím klasickým postupům. Nastupují nové nestandardní postupy, které často stojí na pomezí zákona a etiky. Přitom etika podnikání je dnes již součástí obchodních aktivit většiny společností a podnikatelských činností. Ta se institucionalizovala do podoby etických kodexů. Práce přináší pohled na problematiku systému právní úpravy reklamy v ČR. Etická regulace je prováděna Radou pro reklamu v podobě tzv. samoregulace. Podrobně jsou probrány orgány RPR, její činnost i Kodex RPR a jeho uplatnění v praxi. Postižena je také oblast profesní etické regulace Public Relations. Trendy jsou přiblíženy na mnoha příkladech z praxe.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 344 záznamů.   začátekpředchozí335 - 344  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.