Název:
Product Placement v zahraničí a v ČR
Překlad názvu:
Product Placement in Czech Republic and foreing countries
Autoři:
Andrle, Štěpán ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Dědek, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce popisuje formy a problematiku product placementu. Srovnává product placement v ČR a v zahraničí. Praktická část věnuje pozornost výsledkům dotazníkového šetření názorů na product placement a rozboru filmů.Description of forms of product placement. Campare of product placement in Czech Republic and foreing countries. Results of investigator's schedule about product placement.
Klíčová slova:
marketing; placement; product; marketing; placement; product
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13684