|
Hodnocení vztahů obecné pohybové koordinace, sprintové rychlosti a vedením míče u mladých hráčů fotbalu
Andrle, Štěpán ; Kokštejn, Jakub (vedoucí práce) ; Vampola, Jindřich (oponent)
Název: Hodnocení vztahů obecné pohybové koordinace, sprintové rychlosti a vedením míče u mladých hráčů fotbalu. Cíle: Zjistit vztah mezi testy motorické koordinace (oblast obecné motorické zdatnosti), slalomu s míčem (oblast fotbalových dovedností) a rychlosti se změnou směru (oblast kondičních schopností) u mladých hráčů fotbalu (U6-U11). Současně je cílem zjistit možné rozdíly mezi věkovými kategoriemi předpřípravky (U6-U7), mladší přípravkou (U8-U9) a starší přípravkou (U10-U11). V neposlední řadě je cílem práce zjistit možné rozdíly mezi hráči s odlišnou úrovní motorické koordinace v testu slalomu s míčem a v testu rychlosti se změnou směru. Metody: Při sbírání dat jsme využili metodu pozorování a měření. Pro pozorování jsme použili formu terénního testování. Výzkumný soubor se skládal z 90 fotbalistů kategorií přípravek (U6, U7, U8, U9, U10 a U11) ve fotbalovém klubu SK Slavia Praha. Testovou baterii Körperkoordinationtest für Kinder (KTK) jsme použili pro zjištění úrovně motorické koordinace. Tato testová baterie obsahuje 4 testy, ze kterých lze vypočítat motorický kvocient. Kondiční schopnost pohybové rychlosti se změnou směru hráčů jsme zjistili pomocí agility testu. Specifické fotbalové dovednosti byly testovány pomocí slalomu s míčem na čas. Výsledky: Bylo zjištěno, že 44% hráčů dosáhlo v...
|
|
Praxe product placementu v české tvorbě
Andrle, Štěpán ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Mazal, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá fungováním product placementu v české televizní a filmové tvorbě. V teoretické části je popsána jeho role v marketingové komunikaci, jeho vlastnosti a specifika. Zároveň jsou zde jeho vlastnosti a ztvárnění znázorněny na konkrétních příkladech. Praktická část pojednává o současné praxi v ČR. Zkoumá postoje a zkušenosti odborníků na implementaci product placementu a produkci filmových a televizních děl. Pojednává o postupu implementace product placementu. Popisuje také, jak by správný product placement měl vypadat, což je následně ilustrováno na konkrétních příkladech.
|
| |