Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 596 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie pro internetový obchod
Baxantová, Michaela ; Milichovský, František (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je návrh marketingové strategie pro internetový obchod Brno nábytek Životský. K zajištění cílů bude využito internetu a sociálních sítí, kde je největší možnost oslovit velké množství potencionálních zákazníků. V této práci je provedena analýza podniku a následně bude navrhnut vhodný návrh marketingové strategie, se záměrem dosáhnout stanovených cílů.
Marketingový mix zapsaného spolku
Fejfuša, David ; Javora,, Radek (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku marketingového mixu zapsaného spolku. Je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola je kapitolou teoretickou. V ní definuji elementární pojmy, analýzy a teoretická východiska, potřebná pro analytickou kapitolu. Druhá kapitola řeší problematiku marketingového mixu zapsaného spolku, jeho důkladnější analýzu a zhodnocení současného stavu. Třetí a závěrečná kapitola práce se věnuje, na základě získaných informací, stavu novému. Podávám zde návrhy na zlepšení a zefektivnění současného marketingového mixu zapsaného spolku.
Návrh aplikace pro evidenci úvěrových pohledávek ve VBA
Novák, Petr ; Štepník, Štefan (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem aplikace pro evidenci úvěrových pohledávek a činností s ní spojených. Jejím cílem je navrhnout aplikaci, která usnadní a urychlí práci zejména v oblasti evidence splácení pohledávek.
Marketingový mix podniku
Koblerová, Eliška ; Bittnerová, Alice Hemerková (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tématem závěrečné práce je „Marketingový mix podniku“. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola obsahuje teorii. Ve druhé kapitole je zpracovávána současná situace podniku pomocí marketingových analýz. Třetí kapitola se věnuje návrhům na řešení, které jsou vytvořené na základě získaných informací v předchozích kapitolách. Jedná se o návrhy na změny marketingového mixu.
Návrh rozvoje motivačního systému ve firmě
Rotterová, Monika ; Pazderková, Lucie (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na rozvoj motivačního systému ve výrobní firmě. Pomocí interních zdrojů a dotazníkového šetření jsem provedla analýzu současného motivačního systému ve firmě. Na základě zjištěných nedostatků navrhuji vylepšení stávajícího motivačního systému, který povede ke zvýšení motivace zaměstnanců a také k jejich celkové spokojenosti.
Návrh motivačního systému ve společnosti Clia, s.r.o.
Rauschová, Lenka ; Urban, Emil (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Cílem mé bakalářské práce je navrhnout vhodný motivační systém pro společnost Clia, s.r.o. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy motivace. Součástí práce je i analytické šetření, na jehož základě vyjdou najevo nedostatky společnosti. V závěru jsou navržena opatření na zlepšení motivačního systému společnosti tak, aby došlo ke zvýšení motivace a produktivity.
Návrh komunikačního mixu společnosti
Papoušková, Andrea ; Vijver, Pieter van de (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Návrh komunikačního mixu společnosti“ je analýza současného stavu produktu CLUBWASH společnosti Verybusy, s.r.o., která jako předmět podnikání uvádí - specializovaný maloobchod a maloobchod se smíšeným zbožím; praní, žehlení, opravy a údržba; zpracování dat, služby databank, správa sítí; hostinská činnost. Práce obsahuje návrhy změn stávajícího komunikačního mixu, které by měly napomoci zvýšení zájmu zákazníků o společnost a dosáhnout tak zvýšení firemních zisků a zlepšení aktuálního postavení firmy na trhu.
Marketingový mix CAFFE PARK Slovaňák
Mrázová, Zuzana ; Zimek, Tomáš (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu kavárny CAFFE PARK Slovaňák v Králově poli. Podnik je zaměřený na gastronomii, jeho hlavním prodejním artiklem je káva a její doplňky. Základní pojmy související s danou problematikou jsou vysvětleny v teoretické části práce. Analytická část představuje vybraný podnik po obchodní stránce a především popisuje jeho současný stav marketingového mixu. Součástí této části je analýza SWOT. V návrhové části jsou dána doporučení pro zlepšení jednotlivých nástrojů marketingového mixu podniku, které povedou ke zvýšení návštěvnosti a tím i denním obratům.
Návrh na zlepšení marketingového mixu
Krátká, Martina ; Řičánková, Iveta (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zhodnocení stávajícího stavu marketingového mixu podniku Vinařství U Kapličky a návrhy na jeho zlepšení. Cílem této práce je zvýšení tržeb podniku. Práce je rozdělena do čtyř částí. Teoretická část se zaměřuje na teoretická východiska, která souvisí s problematikou marketingového mixu. Analytická část porovnává získané poznatky z teoretické části s aktuální situací v podniku. Návrhová část zahrnuje konkrétní návrhy na zlepšení oblastí, které byly na základě analytické části shledány jako problematické. Poslední část se věnuje ekonomickému zhodnocení a přínosům navržených opatření.
Rozšiřující výukový modul k mikrokontroléru ATmega
Novák, Petr ; Karakhalil, Mourad (oponent) ; Zuth, Daniel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem, realizací a navržením vzorových příkladů ke zvoleným perifériím. Práce bude sloužit jako dodatkový výukový modul k základové desce s mikrokontrolérem ATmega 128 pro předmět Mikroprocesorová technika. Podrobně je zde rozebrán popis návrhu, který byl proveden ve vývojovém prostředí EAGLE 5.4.0. Realizace a ověření funkčnosti byly zajištěny pomocí vytvořených programů ve vývojovém prostředí Atmel AVR studio 6.1.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 596 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.