Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 521 záznamů.  začátekpředchozí288 - 297dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nástin vývoje financování českého sportu po roce 1989
Benešová, Tina ; Waic, Marek (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Nástin vývoje financování českého sportu po roce 1989 Cíle: Hlavním cílem této práce je analýza vývoje financování českého sportu z vybraných zdrojů po roce 1989 do současnosti a výhledu v podobě Koncepce financování sportu 2016- 2025 SPORT 2025. Metody: Práce využívá především metodu obsahové analýzy dokumentů. Mezi stěžejní dokumenty patří legislativní podklady, zejména loterijní zákon a jeho novelizace a zákon o podpoře sportu. Mezi další zdroje patřily analytické a srovnávací studie vrcholných sportovních organizací ČOV a ČUS a koncepce MŠMT. Další metodou je statistická analýza kvantitativních dat ve formě časových řad, které jsou zpracovány do jednoduchých tabulek a grafů Výsledky: V posledních 25 letech došlo k významným změnám ve financování sportu. Zlomovým okamžikem se stal rok 2011, ve kterém sport přišel o dva stabilní finanční zdroje. V prvé řadě došlo ke krachu Sazky, a.s. a ve druhé řadě byla přijata novela loterijního zákona, která zrušila odvody na veřejně prospěšné účely. Od té doby je hledán optimální systém financování sportu. Státní podpora sportu dlouhodobě klesá a ve srovnání s EU se patří k těm nejnižším. Snaha o zlepšení podmínek pro financování sportu vrcholí přijetím nové vládní Koncepce SPORT 2025 v červnu 2016. Klíčová slova: zdroje financování sportu, loterijní...
Komparace systémů financování sportovních klubů z prodeje televizních práv
Hejl, Jan ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Komparace systémů financování sportovních klubů z prodeje televizních práv Cíle práce: Hlavním cílem této práce bylo vytvořit přehledný popis problematiky prodeje vysílacích práv v jednotlivých fotbalových soutěžích Španělska, Itálie, Německa, Francie, Anglie a České republiky a na jeho základě pak porovnat kontrakty s televizními poskytovateli, stejně tak jako rozdělení peněz mezi participující kluby. Metody: Mezi použité metody byla zařazena analýza dokumentů, komparativní analýza a hloubkové interview. Pro popis jednotlivých národních soutěží bylo nutné zanalyzovat množství relevantních odborných článků a oficiálních ligových zpráv. Tato analýza vedla ke komparaci zmiňovaných lig. Hloubkové interview bylo využito k popsání situace v českém prostředí a bylo vedeno se zaměstnancem STES a.s. ing. Tomášem Patou. Výsledky: Hlavním výsledkem práce je přehledný popis vývoje prodeje televizních práv v nejprestižnějších evropských fotbalových ligách a jeho následná analýza z hlediska rovnoměrnosti přerozdělení utržených peněz. Z tohoto pohledu vítězí anglická Premier League, která nejen že inkasuje za prodej svých přenosových práv nejvyšší částku, ale také je nejsolidárněji redistribuuje mezi kluby, které jsou pak schopny finančně konkurovat nejlepším evropským celkům. Situace v Česku je pak velmi...
Vliv neplacených marketingových komunikačních nástrojů na chování potenciálních zákazníků v oblasti plavání u začínajícího podnikání
Dostálová, Sabina ; Honsová, Šárka (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vlivem neplacených komunikačních nástrojů na chování zákazníka v Plavecké škole 3FIT. Na základě statistik, ve kterých jsou zaznamenána data všech potenciálních zákazníků poptávajících plavecké lekce a data všech zákazníků, kteří plaveckou lekci absolvovali, byly pomocí četností vyjádřeny nejvyužívanější komunikační nástroje. Název: Vliv neplacených marketingových komunikačních nástrojů na chování potenciálních zákazníků v oblasti plavání u začínajícího podnikání Cíle: Cílem práce je hodnocení vlivu neplacených komunikačních nástrojů na chování zákazníka. Chceme se pokusit analyzovat počet poptávek, kterým potenciální zákazníci vyjádřili ve sledovaném období svůj zájem o soukromé plavecké lekce Plavecké školy 3FIT a o této škole se dozvěděli prostřednictvím jednoho z neplacených komunikačních nástrojů. Metody: Jako metoda byla zvolena retrospektivní longitudinální studie. Jedná se o empirický výzkum, při kterém je daný jev zkoumán po určité časové období. Ke studii byly využity primární data Plavecké školy 3FIT. Výsledky: Na základě výsledků studie jsme zjistili, že každý z využívaných komunikačních nástrojů byl zdrojem nových zákazníků. Největší počet poptávek byl obdržen přímo u bazénu, zájemcům o lekce byly rozdány vizitky. Největší počet realizovaných lekcí se ovšem...
Marketingový výzkum spokojenosti absolventů masérských kurzů v Dexter Academy
Svobodová, Barbora ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Marketingový výzkum spokojenosti absolventů masérských kurzů v Dexter Academy. Cíle práce: Hlavním cílem této práce je získání hodnocení masérských kurzů a služeb v Dexter Academy od absolventů těchto kurzů. Hodnocení bude dosaženo díky výzkumu spokojenosti zákazníků, který je jedním z hlavních úkolů práce. Dalším hlavním úkolem je poskytnout na základě získaných informací Dexter Academy návrhy vedoucí ke zlepšení masérských kurzů a služeb. Metody: Pro zjišťování spokojenosti byl použit marketingový výzkum založený na metodě písemného dotazování. Výběrový soubor tvoří absolventi masérských kurzů, kteří byli vybráni na základě dostupnosti v době sběru dat. Výsledky: Vyhodnocení výsledků ukázalo několik nedostatků, které v Dexter Academy jsou. Proto byla navržena opatření pro tyto nedostatky, a pokud budou realizována, mělo by dojít ke zvýšení spokojenosti absolventů. Klíčová slova: vzdělávací služby, sportovní služby, dotazníkové šetření, marketingový mix služeb, masáže
Vliv dovedností a pravděpodobnosti na poker
Alferi, Josef ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Kočíb, Tomáš (oponent)
Název: Vliv dovedností a pravděpodobnosti na poker Cíle: Cílem práce je zjistit co vše jsou v pokeru dovednosti a jaký mají vliv na výsledky v pokeru. Dokázat jaký vztah má náhoda a pravděpodobnost. Zjistit, čím vším je hra poker ovlivněna a jaké faktory mají významný vliv na jednání hráčů. Představit vzorce, podle kterých lze v jednotlivých pokerových situacích dospět k profitabilnímu řešení jak na počet žetonů, tak na finanční ziskovost. Dále ukázat jak velké odchylky jsou od eventuální ziskovosti či ztrátovosti žetonů v dlouhém období při odehrání vysokého množství her. V neposlední řadě představit vývoj legislativy v České republice, Evropské unii a vybraných státech světa. Na základě vývoje pokeru představit současné problémy, které mají za následek směřování hry stále více směrem k hazardní hře. Metody: V práci je aplikována metoda statistické odchylky, pravděpodobnosti a metoda případových studií. Data byla čerpána z herní historie pokerového hráče a zpracována pomocí matematicko-statistických softwarů a webových aplikací určených pro hru poker. Výsledky: Bylo zjištěno, že na poker mají dovednosti nezanedbatelný vliv. Podobně nezanedbatelný vliv má i náhoda. Prvek náhody lze však pomocí dovedností hráče a dlouhodobé pravděpodobnosti snížit na minimum. Z důvodu vývoje pokeru a s ním spojené...
Hodnoceni spokojenosti zakazniku v CELEBRITY BOXING PLACE
Stehno, Jiří ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Hodnocení spokojenosti zákazníků v CELEBRITY BOXING PLACE Cíle: Cílem práce je získat přehled o spektru klientů, vyzjistit nedostatky ve fungování boxerny a v nabízených službách za účelem zlepšení těchto skutečností a rozšíření základny stálých a spokojených klientů. Metody: První metodou bude dotazování formou dotazníku pro současné klienty navštěvující boxernu. Dále proběhne dotazování bývalých klientů formou emailů. Tyto informace budou následně zpracovány, vyhodnoceny a na jejich základně budou navrhnuta doporučení týkající se změn v CELEBRITY BOXING PLACE. Výsledky: Základna věrných klientů je v boxerně veliká a pořád roste, díky kvalitě tréninků, profesionálnímu přístupu a atmosféře. Jsou zde však mezery ve službách a vybavení. Klíčová slova: boxing, bojový sport, spokojenost, dotazník, kvalita služeb
Popularita moderní gymnastiky v Milevsku
Korytová, Ludmila ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Popularita moderní gymnastiky v Milevsku Cíle: Hlavním cílem je zjistit zájem o moderní gymnastiku v Milevsku, odhalit znalosti obyvatel a jejich postoj k tomuto sportu, zachycení vývoje moderní gymnastiky a přiblížení sportovní historie města Milevska. Metody: Pro získání potřebných informací při zpracování bakalářské práce byla použita metoda elektronického a osobního dotazování pomocí dotazníku, který byl vytvořen pro účely této práce. Dále byla využita metoda hloubkového interview. Zpracování teoretických východisek práce proběhlo s pomocí studia pramenů literatury. Výsledky: Výzkumem byly zjištěny postoje obyvatel města Milevska k moderní gymnastice. Na základě dotazování byly odhaleny hlavní příčiny ovlivňující popularitu moderní gymnastiky a sepsány možná opatření, která by mohla sloužit ke zvýšení zájmu veřejnosti o toto sportovní odvětví. Klíčová slova: Sport, moderní gymnastika, popularita, Milevsko, dotazník, rozhovor
Volba Kataru jako hostitele MS ve fotbale 2022
Vaníček, Jakub ; Waic, Marek (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: VOLBA KATARU JAKO HOSTITELE MS VE FOTBALE 2022 Cíle práce: Hlavním cílem bakalářské práce je provést syntézu veškerých dostupných informací o volbě Kataru jako hostitele MS ve fotbale 2022, provést komparaci systému volby s jinými sportovními organizacemi a navrhnout změny v tomto systému. Dílčím cílem práce je navrhnout změny v pravidlech FIFA a v orgánech FIFA, které nepřímo souvisí se systémem volby MS ve fotbale. Metody: V práci je použita metoda řízeného rozhovoru, obsahové analýzy dokumentů a metoda komparace. Výsledky: Výsledkem práce jsou návrhy dvou volebních systémů pro výběr místa pořádání MS a doporučení pro změny v pravidlech FIFA. Tyto návrhy budou předány generálnímu sekretáři FAČR s tím, že mohou být prezentovány na půdě UEFA nebo FIFA. Práce by také měla informovat českou veřejnost o této problematice. Klíčová slova: FIFA, exekutiva FIFA, kandidatura Kataru, způsob volby, volební systém
Hodnocení kvality sportovních služeb pomocí Bradyho modelu
Srpová, Marie ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Hodnocení kvality sportovních služeb pomocí Bradyho modelu Cíle: Cílem diplomové práce je prostřednictvím Bradyho modelu analyzovat kvalitu služeb poskytovaných SC Palmovka. Na základě výzkumu budou nalezeny jednotlivé nedostatky poskytovaných služeb a následně navržena jejich řešení, díky kterým bude moci SC Palmovka zvýšit kvalitu poskytovaných služeb a tím spokojenost zákazníků. Metody: Pro výzkum byl použit multidimenzionální Bradyho model zabývající se vnímanou kvalitou služeb. Jednotlivé dimenze byly zkoumány pomocí dotazníkového šetření zaměřeného na zákazníky. Do výzkumu byl začleněn i odhad výsledků ze strany vedení SC Palmovka. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou znázorněny klasifikačními kříži a grafy. Získané údaje z výzkumu pomohly identifikovat služby, které by se měly podle zákazníků zlepšit. Na základě výsledků byla stanovena doporučení, jež mají nedostatky zmírnit nebo zcela eliminovat. Díky tomu by mělo SC Palmovka dosáhnout vyšší kvality poskytovaných služeb a vyšší spokojenosti zákazníků. Klíčová slova: výzkum kvality služeb, vnímaná kvalita služby, multidimenzionální model kvality služeb, dotazníkové šetření, spokojenost zákazníka, marketingový výzkum
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků v Hopsame.cz
Dohnalová, Barbora ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Dáňová, Kateřina (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků v Hopsame.cz Cíle: Hlavním cílem práce je zjištění spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami ve fitness centru Hopsame.cz, které sídlí v pražských Modřanech. Výzkum je prováděn pomocí dotazníkového šetření. Na základě získaných výsledků je situace centra analyzována a jsou navrhnuta jistá opatření, která by měli dopomoci k vyšší spokojenosti zákazníků a celkové prosperitě podniku. Metody: Z možných marketingových technik byla použita dotazníková metoda. V práci je využito jak písemného, tak elektronického dotazování. Vyhodnocování probíhalo pomocí statistického programu SPSS. Výsledky jsou zachyceny v tabulkách a grafech, které byly sestaveny také pomocí programu SPSS. Výsledky: Z výsledků analýzy spokojenosti zákazníků v Hopsame.cz vyplívá, že zákazníci jsou se službami relativně spokojeni. Byly nalezeny mezery a doporučeny firmě opatření, které by měli vést k vyšší spokojenosti zákazníků. Klíčová slova: služby, sportovní služby, kvalita služeb, zákazník, spokojenost zákazníka

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 521 záznamů.   začátekpředchozí288 - 297dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.