Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 610 záznamů.  začátekpředchozí285 - 294dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zhodnocení efektivity komunikačních kampaní O2TV
Pivcová, Andrea ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Basík, Libor (oponent)
Název: Zhodnocení efektivity komunikačních kampaní O2TV Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnocení efektivity spouštěcí kampaně O2 Sport (2015) a srovnání všech O2TV kampaní za roky 2015, 2016 a 2017. Následně navržení zlepšení pro celkovou komunikaci O2 televize a její sportovní kanály jak v České republice, tak na Slovensku. Metody: V práci byla použita metoda analyzování dokumentů. Tato metoda byla využita při hodnocení spouštěcí kampaně O2 Sport i při hodnocení ostatních kampaní z let 2015, 2016, 2017. Výsledky: Z výsledků práce vyplynulo, že spouštěcí kampaň O2 Sport byla propracovaná a efektivní. I při porovnání kampaní v letech vyšel, na základě všech okolností, jako nejúspěšnější rok 2015, kdy proběhla i zkoumaná kampaň. Klíčová slova: marketingová komunikace, analýza, komunikace, reklama, sport
Marketingová strategie projektu Radegast Index
Loudová, Kristýna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingová strategie projektu Radegast Index Cíle: Tato diplomová práce se zabývá výzkumem projektu Radegast Index, který je již pátým rokem oficiální statistikou nejvyšší české hokejové soutěže. Práce byla doplněna odbornými studiemi, které se týkají daného tématu. Úkolem práce bylo zjistit povědomí o projektu Radegast Index a jeho spojení s hokejem. Následně navrhnout marketingovou strategii, která vyplynula z výsledků dotazníků, rozhovoru a SWOT analýzy. Metody: Výzkum povědomí o projektu Radegast Index byl proveden pomocí elektronického dotazování. Dalšími metodami výzkumu byl polostrukturovaný rozhovor s brand specialistou pivovaru Radegast, a zpracování SWOT analýzy projektu. Výsledky: Výsledkem této diplomové práce je návrh marketingové strategie, která je navržena pro zvýšení povědomí o spojení pivovaru Radegast s extraligovým hokejem a projektu Radegast Index širší veřejnosti. Tato strategie, která obsahuje dva různě finančně náročné směry, je navržena tak, aby korespondovala s výsledky z marketingového výzkumu, ve kterém jsme zjistili silné znalosti o projektu mezi fanoušky hokeje, mimo tuto komunitu je ale povědomí o projektu velmi nízké. Oba návrhy strategie jsou tedy navrženy tak, aby oslovovali cílový segment mimo hokejové stadiony, ale byly s hokejem úzce provázány. Klíčová...
Výzkum finanční a časové náročnosti ledního hokeje
Vecko, Petr ; Arnošt, Pavel (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Výzkum reálné finanční a časové náročnosti ledního hokeje Cíle: Hlavním cílem této práce je podrobný výzkum reálné finanční a časové náročnosti ledního hokeje v mládežnických kategoriích. Dalším cílem je porovnání výsledků provedeného výzkumu s výsledky studie "Jak zvýšit počet dětí v hokejových klubech?" Posledním cílem je provedení regresní analýzy získaných výzkumných výsledků. Metody: Výzkum prováděný v této diplomové práci využívá především prvků metod kvantitativního výzkumu. Dotazování veřejnosti probíhalo za pomoci písemného dotazníkového šetření. Dalšími použitými metodami v diplomové práci byly metoda komparace a metoda regresní analýzy. Výsledky: Práce přináší dosud nezmapovaný pohled reálné finanční a časové náročnosti ledního hokeje v mládežnických kategoriích v České republice. Zainteresovaná veřejnost vnímá lední hokej jako finančně i časově náročný sport. Další nedílnou součástí diplomové práce je komparace zjištěných výzkumných výsledků s výsledky studie "Jak zvýšit počet dětí v hokejových klubech?" Tyto výsledky přináší ucelený pohled na celou tuto problematiku. Regresní analýza poté ukázala rostoucí trend finanční a časové náročnosti tohoto sportu se současně rostoucím věkem dítěte. Klíčová slova: Lední hokej, finanční náročnost, časová náročnost, vnímání a očekávání od...
Hodnocení efektivity fotbalových klubů Premier League pomocí analýzy obalu dat
Konečný, David ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Hodnocení efektivity fotbalových klubů Premier League pomocí analýzy obalu dat. Cíle: Cílem práce je identifikovat efektivitu fotbalových klubů v Premier League v sezóně 2016/2017. V post optimalizační analýze následně vyhodnotit, které pozorované kluby si při transformaci vstupů na výstupy vedly v daném období efektivně, a které kluby měly v této transformaci nějaké nedostatky. Metody: V práci pro výzkum efektivity je použita metoda analýzy obalu dat DEA (Data Envelopment Analysis) umožňující hodnotit efektivitu jednotlivých klubů v Premier League. Pomocí DEA je stanoveno, které jednotky jsou efektivní a jaké jsou odchylky od efektivní hranice pro jednotky neefektivní. Měření jsou provedena vstupově orientovaným modelem CCR a modelem BCC. Model CCR předpokládá konstantní výnosy z rozsahu a model BCC uvažuje variabilní výnosy z rozsahu. Výsledky: Ve výsledkové části je identifikována produktivní efektivita jednotlivých fotbalových klubů v Premier League v sezóně 2016/2017. Efektivní hranice dosáhlo zároveň v obou modelech CCR i BCC celkově 7 klubů. Průměrná efektivita v modelu CCR vychází na 87 %. V modelu BCC je tato hodnota 91 %. To ve výsledku značí, že celá Premier League jako soutěž dosahuje vysoké efektivity. . Klíčová slova: analýza obalu dat, Premier League, CCR, BCC, efektivita
Koncepce marketingové komunikace Českého svazu házené
Jačková, Eliška ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Koncepce marketingové komunikace Českého svazu házené Cíle: Cílem této diplomové práce je předložit návrhy na zlepšení marketingové komunikace ČSH. Tyto návrhy budou vytvořeny na základě zanalyzování a zhodnocení současného stavu marketingové komunikace Českého svazu házené. Metody: Potřebná data k výzkumu byla shromážděna prostřednictvím kvalitativních metod. Mezi ně patří analýza příslušných dokumentů, polostrukturované interview se specialistkou komunikace Českého svazu házené a rozhovory pomocí návodu s aktivními hráči a s fanoušky. Teoretická část práce byla zpracována pomocí studia odborné literatury. Výsledky: Výsledkem diplomové práce je návrh marketingové komunikace, která vychází ze zjištěných předností a nedostatků té současné. Návrh vychází z reálných možností Českého svazu házené a je založen hlavně na finančně nenáročných nástrojích, tzn. na online marketingu, PR a podpoře prodeje. Klíčová slova: házená, Český svaz házené, marketingová komunikace, polostrukturované interview, rozhovory pomocí návodu
Strategický plán spolku Vraťme dětem pohyb z.s.
Rodová, Veronika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
NÁZEV DIPLOMOVÉ PRÁCE: Strategický plán spolku Vraťme dětem pohyb, z.s. VYMEZENÍ PROBLÉMU: Diplomová práce se zabývá managementem neziskové sportovní organizace typu spolek, respektive jejím dlouhodobým plánováním. Spolek Vraťme dětem pohyb, z.s. působí ve spolupráci s Gorila MMA Club, s.r.o. Tyto nově vznikající sportovní organizace se vyčlenily z původního spolku PriMMAt Gym Praha. Diplomová práce proto řeší aktuální reálný problém, a její výsledky budou prakticky využitelné. PŘEDMĚT PRÁCE: Předmětem práce je spolek Vraťme dětem pohyb, z.s., jehož hlavním účelem je veřejně prospěšná činnost, konkrétně organizování a provozování volnočasových aktivit především dětí, mládeže zejména v oblasti tělesné kultury, sportu a další zájmová klubová činnost. Hlavním produktem je dětský sportovní kroužek Gorila Junior s prvky bojových sportů a sebeobrany. Spolek dále chystá projekt všeobecné sportovní přípravky pro děti. HLAVNÍ CÍL: Vytvořit návrh strategického plánu spolku Vraťme dětem pohyb, z.s. na období září 2018 - září 2021. DÍLČÍ CÍLE: Charakterizovat organizaci a její produkty. Provést strategickou situační analýzu, která bude obsahovat analýzu vnitřního i vnějšího prostředí a také souhrnnou SWOT analýzu. Na základě zjištěných informací určit prioritní strategické cíle a oblasti, které budou následně...
Marketingový mix Golf Resortu Konopiště a návrh na jeho zlepšení
Zdráhalová, Kateřina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šavrda, Petr (oponent)
Název: Marketingový mix Golf Resortu Konopiště a návrh na jeho zlepšení Cíl: Analýza stávajícího marketingového mixu Golf Resortu Konopiště, provedení dotazníkového šetření a na základě výsledků plynoucích z dotazníkového šetření následný návrh opatření vedoucí k jeho zlepšení. Metody: Analýza marketingového mixu je provedena pomocí marketingového výzkumu kvantitativního charakteru - dotazníkového šetření. Výsledky: Pomocí výsledků z prováděného dotazníkového šetření, byly navrženy opatření, vedoucí ke zlepšení zkoumaného marketingového mixu. Opatření by měly vést ke zvýšení spokojenosti stávajících zákazníků a k získání zákazníků nových. Klíčová slova: marketing, služby, golf, marketingový mix, marketingový výzkum
Motivace firem ke sponzoringu ledního hokeje v České republice
Matějček, Martin ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Motivace firem ke sponzoringu ledního hokeje v České republice Cíle: Hlavním cílem této práce je pomocí marketingového výzkumu zjistit, co motivuje firmy v prostředí ledního hokeje k tomu, aby klubům poskytovaly své finanční prostředky. Následně pak formulovat doporučení pro vedení jednotlivých klubů, která by jim měla pomoci k dosažení vetší atraktivnosti v očích sponzorů. Metody: Pro získání potřebných dat se výzkum skládá jak z kvantitativní, tak kvalitativní části. Byla tedy využita kombinace dvou základních metod, a to elektronického dotazování a hloubkového interview. Výsledky z elektronického dotazování popisují zkoumanou skutečnost pomocí proměnných (znaků), které lze vyjádřit čísly. Ta vznikala škálováním samotnými respondenty. Výsledky jsou pak zpracovány pomocí statistických metod a následně uspořádány do tabulek a grafů. Pro získání dat méně závislých na názorech a schopnostech respondentů a k prohloubení zjištěných výsledků proběhlo i hloubkové interview, jakožto rozhovor pomocí návodu. Pro interpretaci výsledků bylo vytvořeno vývojové schéma. Výsledky: Výzkumem bylo zjištěno poměrně široké spektrum informací z oblasti sponzoringu. Mezi nejdůležitější patří, že firmy provozují sponzoring u ledního hokeje z důvodu jeho popularity a s ní spojené divácké návštěvnosti. Naopak v...
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků RS Sportcentra
Brožová, Ivona ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků RS Sportcentra Cíle: Cílem bakalářské práce je zjistit pomocí marketingového výzkumu spokojenost zákazníků s nabízenými službami RS Sportcentra Získané názory a připomínky k poskytovaným službám poslouží k vypracování návrhů na možné zlepšení těchto služeb. Návrhy na zlepšení budou předloženy vedení RS Sportcentra. Po předložení návrhů bude vyslechnut názor manažera a jeho budoucí postup ve vedení sportcentra. Metody: Pro zjištění spokojenosti zákazníků byl proveden kvantitativní výzkum formou písemného a elektronického dotazování. K prohloubení výzkumu byly využity kvalitativní rozhovory pomocí návodu. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou zachyceny pomocí grafů a klasifikačních křížů. Z výsledků je patrné, že jsou zákazníci RS Sportcentra poměrně spokojeni. Přesto byly dotazováním zjištěny určité nedostatky, na kterých by měl management sportcentra zapracovat. Na základě výsledků výzkumu byla sestavena doporučení a předložena vedení RS Sportcentra. Klíčová slova: sportovní marketing, služby, sportovní služby, spokojenost zákazníka
Strategický plán rozvoje volejbalového klubu TJ Sokol Žižkov
Žďárská, Tereza ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název Strategický plán rozvoje volejbalového klubu TJ Sokol Žižkov Cíle Cílem této bakalářské práce je sestavení strategického plánu pro rozvoj volejbalového klubu TJ Sokol Žižkov na tříleté období od 1. 9. 2018 do 31. 8. 2021. Metody Kvalitativní rozhovor s trenéry klubu, analýza textů a dokumentů, SWOT analýza Výsledky SWOT analýza odhalila silné a slabé stránky klubu a stanovila tak hlavní okruhy pro strategické kroky. Analýza konkurence poukázala, že největší hrozbou jsou pražské týmy působící ve stejné soutěži, které mohou okrádat volejbalový klub o potenciální sponzory. Klíčová slova Sportovní klub, volejbal, strategický management, strategie plánování, nezisková organizace

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 610 záznamů.   začátekpředchozí285 - 294dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.