Název:
Marketingový mix Golf Resortu Konopiště a návrh na jeho zlepšení
Překlad názvu:
Marketing mix of a Golf Resort Konopiště and a proposal for its improvement
Autoři:
Zdráhalová, Kateřina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šavrda, Petr (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingový mix Golf Resortu Konopiště a návrh na jeho zlepšení Cíl: Analýza stávajícího marketingového mixu Golf Resortu Konopiště, provedení dotazníkového šetření a na základě výsledků plynoucích z dotazníkového šetření následný návrh opatření vedoucí k jeho zlepšení. Metody: Analýza marketingového mixu je provedena pomocí marketingového výzkumu kvantitativního charakteru - dotazníkového šetření. Výsledky: Pomocí výsledků z prováděného dotazníkového šetření, byly navrženy opatření, vedoucí ke zlepšení zkoumaného marketingového mixu. Opatření by měly vést ke zvýšení spokojenosti stávajících zákazníků a k získání zákazníků nových. Klíčová slova: marketing, služby, golf, marketingový mix, marketingový výzkumTitle: Marketing mix of a Golf Resort Konopiště and a proposal for its improvement Objective: Analysis of the current marketing mix of Golf Resort Konopiště, execution of a questionnaire and following suggestions for its improvements. Methods: The analysis of marketing mix is executed with an quantitative research - a questionnaire. Results: Based on the results from the research, a few improvements were presented. These points should lead to an oveall better marketing mix but mainly they are focused on increasing the satisfaction of current customers and also bringing some new ones into the club. Key words: marketing, services, golf, marketing mix, marketing research
Klíčová slova:
golf; marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; služby; golf; marketing; marketing mix; marketing research; services