Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Finanční plán golfového turnaje Automechanika Golf Cup 2021
Zdráhalová, Kateřina ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Finanční plán golfového turnaje Automechanika Golf Cup 2021 Cíle práce: Hlavním cílem této diplomové práce je sestavení finančního plánu golfového turnaje, který je vytvořen na základě přání a požadavků firmy Automechanika, a.s., která je zadavatelem turnaje. Podpůrné cíle k dosažení hlavního jsou provedení polo-strukturovaných rozhovorů, analýza výroční zprávy z roku 2020, sestavení kompletního plánu a harmonogramu dne. Metody: Tato práce využívá metodu kvalitativního šetření pomocí rozhovoru, které jsou vedeny se zástupkyní firmy Automechanika, a.s. a Sokrates Golf & Country Club. Zjištěné informace vyústí do organizace a finančního plánu golfového turnaje. Výsledky: Výsledky práce ukazují, jak je na tom firma Automechanika, a.s. finančně díky analýze výroční zprávy z roku 2020. Díky této analýze je zřejmé, že pořádání golfového turnaje nebude pro firmu a její finanční situaci přítěží. Součástí výsledků je rozpis nákladů a výnosů na pořádání golfového turnaje Automechanika Golf Cup 2021. Celkové výdaje, které budou muset být vynaloženy, představují sumu 205.800,- Kč. Tato částka byla snížena díky uzavřeným sponzorským smlouvám a suma celkových výdajů se snížila na 160.800,- Kč. Klíčová slova: Organizace, management, plánování, sportovní akce, rozpočet, finance.
Marketingový mix Golf Resortu Konopiště a návrh na jeho zlepšení
Zdráhalová, Kateřina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šavrda, Petr (oponent)
7 Abstrakt Název: Marketingový mix Golf Resortu Konopiště a návrh na jeho zlepšení Cíl: Analýza stávajícího marketingového mixu Golf Resortu Konopiště, provedení dotazníkového šetření a na základě výsledků plynoucích z dotazníkového šetření následný návrh opatření vedoucích k jeho zlepšení. Metody: Analýza marketingového mixu je provedena pomocí marketingového výzkumu kvantitativního charakteru - dotazníkového šetření. Kvantitativní výzkum sloužil k získání dostatečného množství odpovědí z řad golfistů a následnému vyhodnocení stávající situace v celém areálu Golf Resortu Konopiště. Výsledky: Výsledky průzkumu ukazují, že zákazníci jsou s celým areálem průměrně spokojeni. Díky výsledkům z prováděného dotazníkového šetření, byly navrženy změny v jednotlivých nástrojích marketingového mixu, vedoucí k jeho zlepšení. Nejdůležitější změny byly navrženy v oblasti produktu, ceny a propagace. Změny se týkají například zavedení akčních balíčků, které zahrnují nabízené služby resortu. Dále cenové zvýhodnění pro studenty a seniory, zvýšení výdajů na marketing a propagaci klubu a změna tréninkových ploch pro efektivnější trénink. Klíčová slova: Marketing, služby, golf, marketingový mix, marketingový výzkum
Marketingový mix Golf Resortu Konopiště a návrh na jeho zlepšení
Zdráhalová, Kateřina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šavrda, Petr (oponent)
Název: Marketingový mix Golf Resortu Konopiště a návrh na jeho zlepšení Cíl: Analýza stávajícího marketingového mixu Golf Resortu Konopiště, provedení dotazníkového šetření a na základě výsledků plynoucích z dotazníkového šetření následný návrh opatření vedoucí k jeho zlepšení. Metody: Analýza marketingového mixu je provedena pomocí marketingového výzkumu kvantitativního charakteru - dotazníkového šetření. Výsledky: Pomocí výsledků z prováděného dotazníkového šetření, byly navrženy opatření, vedoucí ke zlepšení zkoumaného marketingového mixu. Opatření by měly vést ke zvýšení spokojenosti stávajících zákazníků a k získání zákazníků nových. Klíčová slova: marketing, služby, golf, marketingový mix, marketingový výzkum

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.