Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 653 záznamů.  začátekpředchozí256 - 265dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh zlepšení marketingové strategie firmy
Duroňová, Petra ; Rovnaník,, Eduard (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzousoučasné marketingové strategie firmy PROFI am BAU CM, spol. s.r.o. Východiskem práce budou teoretické znalosti z marketingu a komunikace. V praktické části chci na základě provedených analýz a výzkumů navrhnout zlepšení a zkvalitnění marketingové strategie s propočtením nákladů.
Marketingový plán ke zvýšení prodeje čerstvých těstovin La Brusla Pasta
Bařinová, Michaela ; Janásová, Martina (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou marketingového plánu pro firmu La Brusla Pasta, která vyrábí čerstvé těstoviny. Práce je členěna na část teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části jsou objasněny základní principy tvorby marketingového plánu, strategie plánování a marketingové komunikace firmy. V analytické části jsou provedeny analýzy vnějšího, vnitřního prostředí a vlastní dotazníkové šetření. Na základě zjištěných výsledků jsou v návrhové části vypracovány jednotlivé návrhy řešení, včetně rozpočtu a časového harmonogramu, které zlepší hospodářské výsledky firmy a její pozici na trhu.
Plán internacionalizačních aktivit pro vybranou organizaci
Bednářová, Markéta ; Hirš, Jiří (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením plánu internacionalizačních aktivit pro Vysoké učení technické v Brně, jejímž cílem je zviditelnění organizace v zahraničí, konkrétně na univerzitách v rámci Evropské unie. Teoretická část práce přibližuje jednotlivé pojmy a analýzy, které jsou využity v dalších částech práce. Analytická část zhodnocuje stávající situaci v organizaci a slouží jako podklad pro návrhovou část. V návrhové časti práce je pak vytvořen plán internacionalizačních aktivit univerzity.
Komunikační mix společnosti při vstupu na zahraniční trh
Kollár, Robin ; Janča, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zamerena na komunikacni mix výrobce a prodejce skleněných a dekoračních výrobků Royal Crystal, s.r.o. při vstupu na zahraniční trh prostřednictvím internetového obchodu. Podnik byl založen v roce 2011.Tato společnost patří mezi největší výrobce skla na území České republiky. Prace popisuje komunikacni prvky, ktere budou slouzit k co nejefektivnější komunikaci tohoto obchodu na zahraničním trhu.
Marketingová strategie firmy nabízející služby v oblasti Event Marketingu
Hrbáč, Vojtěch ; Krejčí, Zbyněk (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je zhodnotit marketingovou strategii společnosti, která se zabývá produkcí eventových akcí. V prvé a teoretické části se postupně zabývám fenoménem eventu a jeho významem v dnešních společnostech. Je zde také zmínka o historii, kdy se vůbec toto označení začalo používat, a kdy se moderní společnost začala zajímat o tuto oblast marketingu, jako využitelnou součást marketingového mixu. Zmiňuji zde také teoretické přínosy eventu a důvody proč ho pořádat. Ve vlastní praktické stati se zabývám aspekty samotného pořádání události ve firmě a průběh uskutečnění. Protože v současné době pracuji ve společnosti živící se pořádáním těchto událostí, měl jsem možnost se podívat na tyto eventy ze strany nezaujaté osoby a tak zdůraznit chyby v tomto sektoru marketingu. Závěrem se zmiňuji o efektivitě a zároveň nastiňuji budoucí vývoj.
Plán na rozšíření zákaznické základny a výroby vybraného podniku
Jedovnický, Michal ; Ulč, Jakub (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingové strategie pro firmu J – VST s.r.o. a jejím zavedení do praxe. Firma J-VST se specializuje na výrobu dílů technologií objemového tváření za studena. V první části diplomové práce je zpracována rešerše literatury, na základě které vy diplomová práce vypracován. Druhá část je zaměřena na přestavení firmy a analýzu jejího současného stavu. K tomuto bylo využito analýz PESTEL, Marketingového mixu, SWOT analýzy a Porterova modelu 5 sil. V poslední části je na základě marketingového mixu a SWOT analýzy navržena marketingová strategie a plán realizace strategie.
Business Plan for Dot-Com Project
Melicher, Alexander ; Priesterová, Katarína (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This thesis is devoted to design and build a comprehensive business plan with a view to future implementation in practice. The work is devoted to complete the process from setting up a company to develop a business plan and its planned implementation. The introductory part describes the theoretical foundations for new business, which are followed by my knowledge in analytical and practical part. The practical part is focused on developing very specific dot-com business plan, there is an emphasis on feasibility in practice.
The Analysis of the Affiliate System in a Chosen Company and Proposals for its Improvements
Mesík, Vladimír ; Blažek, Ľubomír (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with affiliate marketing in selected company. It points to the specificities and functioning of the Czech affiliate market and compares theoretical knowledge with reality. The main contribution of the work is complex affiliate program proposal enhancing previous effectiveness.
Marketing Strategy of Chosen Company
Svatý, Marek ; Navrátil, Vojtěch (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with the proposal of an international marketing strategy for the English company Gourmet Burger Kitchen, which would like to expand to foreign markets. The work is divided into three main parts. The first part explains basic marketing concepts, determines the elements of marketing strategy and deals with the theoretical knowledge of individual methods and analyzes. Then, both internal and external business environment is evaluated using these analyzes. Another part of the diploma thesis deals with the GBK itself, its development and the services it provides to its customers. In the last part, the author summarizes the analysis of the company's entry into the Czech market, its objectives and possible strategies.
Marketingové strategie globálních IT korporací
Mikula, Štefan ; Bartoň, Vladimír (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Predmetom diplomovej práce je popis a analýza marketingových stratégií vybraných nadnárodných spoločností pôsobiacich v informačných technológiách. Teoretická časť pojednáva o jednotlivých marketingových stratégiách firiem, ich spoločných a rozdielnych rysoch a porovnáva ich prístup k trhom a k svojim zákazníkom. V ďalšej časti sa práca zameriava na zhodnotenie a účinnosť prístupov opísaných v prvej časti a na prognózu vývoja marketingu v oblasti informačných technológií. Záver je venovaný aplikácii zíkaných poznatkov na český trh.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 653 záznamů.   začátekpředchozí256 - 265dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.