Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 251 záznamů.  začátekpředchozí242 - 251  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv procesu transformace na změny v teritoriální struktuře zahraničního obchodu ČR v 90. letech
Rožánková, Lucia ; Kalínská, Emílie (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Diplomová práce hodnotí vliv procesu transformace na vývoj teritoriální struktury zahraničního obchodu České republiky v 90. letech. První část práce je věnována samotnému procesu transformace, jeho klíčovým prvkům. V druhé části práce je analyzován vývoj teritoriální struktury zahraničního obchodu v jednotlivých letech pod vlivem transformačních procesů. Základním rysem pro období 90. let je přechod od východních trhů (zejména zemí bývalého SSSR) k vyspělým tržním ekonomikám s dominancí zemí EU. V další části práce porovnává situaci v ČR s jinými tranzitivními ekonomikami, a to s Polskem, Maďarskem, Slovinskem a zejména Slovenskem. Poslední kapitola je věnována příkladu konkrétní společnosti, Iveco Czech Republic, a.s.
Mezinárodní marketing sítě Bosch Car Service v České republice
Němcová, Eva ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou přechodu servisní sítě Bosch Car Service v České republice na franchisingový řetězec, analyzuje jednotlivé prvky franchisového balíku. Cílem práce je identifikovat hlavní problémové oblasti tohoto procesu a navrhnout možnosti jejich řešení. Významným nástrojem pro kladné přijetí této změny partnery je účinná komunikační strategie firmy Bosch, jejíž jednotlivé prvky práce rozebírá.
Mezinárodní marketingová strategie Internetové Knihy jízd
Smrček, Ondřej ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Práce popisuje analýzu trhu a tvorbu komplexní marketingové strategie pro novou internetovou aplikaci Internetová Kniha jízd. Podrobně je zde rozebrána příprava jednotlivých složek marketingového mixu, zejména cenové a komunikační politiky a obchodního modelu. Kromě českého trhu je zpracována i strategie pro espanzi na Slovensko.
Elektronický oběh účetních dokladů
Král, Petr ; Mejzlík, Ladislav (vedoucí práce) ; Hora, Michal (oponent)
Práce popisuje historický vývoj v oblasti správy dokumentů v prostředí podniku. V kontextu tohoto vývoje jsou představeny dnešní komplexní systémy pro elektronickou správu dokumentů a podnikového obsahu. Zvláštní pozornost je věnována vztahu těchto systémů k legislativě, zaměstnancům a finančně-ekonomickým otázkám spojeným s jejich provozem a pořízením.
Moderní formy marketingové komunikace a jejich vliv na konkurenceschopnost malých a středních firem
Král, Petr ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Štensová, Antonia (oponent) ; Lošťáková, Hana (oponent) ; Pour, Jan (oponent)
Disertační práce se zabývá analýzou moderních forem marketingové komunikace (internetová komunikace, virtuální kanceláře, call- centra) a vyhodnocuje možný vliv jejich využití na konkurenceschopnost malých a středně velkých českých podniků. Jsou řešeny i další souvislosti využití moderních forem marketingové komunikace v podnikové praxi (např. právní regulace a samoregulace marketingové komunikace v EU, personální a technické podmínky)a provedeno jejich srovnání v rámci ČR s ostatními státy EU.
Značková strategie globálních ropných společností: srovnání ExxonMobil, BP a Shell
Houštecký, Petr ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Práce srovnává značkovou strategii společností ExxonMobil, BP a Shell. Důraz je kladen na otázky ekologičnosti a alternativních zdrojů energie.
Využití Internetu při získávání informací pří vývozu z ČR do Francie
Pořádková, Petra ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Statistické údaje o vzájemném obchodu ČR-Francie. Rozhodování o vstupu na francouzský trh (výzkum trhu). Vstup na francouzský trh (nepřímý, přímý). Komunikace českých firem na francouzském trhu. Podpora exportu a Internet.
Analýza procesu vstupu firmy Chupa Chups S.A. na mezinárodní trhy
Žáčková, Veronika ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá procesem vstupu španělské firmy Chupa Chups S.A. na mezinárodní trhy s jejími klíčovými produkty - klasickým lízátkem Chupa Chups a bonbóny Smint. V práci je nejprve společnost představena a zasazena do konkurenčního prostředí, poté se práce věnuje formám a chronologii vstupů do jednotlivých zemí a nakonec práce analyzuje mezinárodní marketingovou strategii společnosti Chupa Chups. V práci jsou analyzovány také problémy, se kterými se společnost v procesu vstupu na mez. trhy potýkala.
Marketingová strategie Renaultu: výzvy střednědobého plánu
Michaud, David ; Kostková, Hana (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Diplomová práce ?Marketingová strategie Renaultu: výzvy střednědobého plánu? si klade za cíl analyzovat marketingovou strategii společnosti Renault. Práce nejdříve popisuje společnost Renault jako takovou. Zaměřuje se na historii společnosti, firemní strategii a aktuální střednědobé cíle. Následující část popisuje přístup firmy Renault k výzkumu trhu. Zde je popsán jak kontinuální, tak jednorázový výzkum. Poté práce detailně rozebírá segmentaci, targeting a positioning. Všechny tři strategické marketingové přístupy jsou analyzovány teoreticky i prakticky, tedy z pohledu firmy Renault.
Úloha ČESMADU BOHEMIA při zajišťování mezinárodní přepravy zboží
Chládková, Pavla ; Jelínková, Eva (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Cílem práce je zjistit úlohu ČESMADU BOHEMIA při zajišťování mezinárodní přepravy zboží, dále popsat spolupráci ČESMADU BOHEMIA s českou státní správou i se zahraničními organizacemi. V práci jsou analyzovány jednotlivé mezinárodní projekty, na kterých se ČESMAD BOHEMIA aktivně podílí. Dále jsou zde analyzovány odděleně výkonové charakteristiky členů Sdružení a dopravců v ČR celkově. Práce ukazuje, že ČESMAD BOHEMIA hájí zájmy českých dopravců.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 251 záznamů.   začátekpředchozí242 - 251  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.