Název:
Analýza procesu vstupu firmy Chupa Chups S.A. na mezinárodní trhy
Překlad názvu:
Analysis of the process of entrance of Chupa Chups S.A. on international markets
Autoři:
Žáčková, Veronika ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2006
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá procesem vstupu španělské firmy Chupa Chups S.A. na mezinárodní trhy s jejími klíčovými produkty - klasickým lízátkem Chupa Chups a bonbóny Smint. V práci je nejprve společnost představena a zasazena do konkurenčního prostředí, poté se práce věnuje formám a chronologii vstupů do jednotlivých zemí a nakonec práce analyzuje mezinárodní marketingovou strategii společnosti Chupa Chups. V práci jsou analyzovány také problémy, se kterými se společnost v procesu vstupu na mez. trhy potýkala.
Klíčová slova:
Chupa Chups; mezinárodní marketing; sektor cukrovinek; Smint; vstup firmy na mezinárodní trhy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/265