| |
| |
|
Dětské zpravodajství jako směr televizního vzdělávání
Hrdličková, Šárka ; Syřiště, Ivo (vedoucí práce) ; Hanková, Zdeňka (oponent)
V závěrečné bakalářské práci si kladu za cíl zjistit, zdali může být dětské zpravodajství, vysílané na stanici ČT Déčko zdrojem informací, které by se měly k dítěti dostat, aniž by byl při tom ohrožen jeho mravní, tělesný i duševní vývoj. V teoretické části se zamýšlím nad vlivem televize, potažmo vlivem zpravodajských relací (určených dospělému divákovi) na děti. Popisuji cíle, dramaturgické plány, a zaměření nově vzniklé dětské stanice, především dětské relace "Zprávičky" jako mediálního výchovného prostředku. V praktické části si chci potvrdit či vyvrátit, zdali se tyto plány a cíle tvůrců dětského zpravodajství nemíjí účinkem a zdali jdou správným směrem. Moji bakalářskou práci zpracovávám na základě úzké spolupráce s ČT Déčko a po jejím ukončení bude jejím tvůrcům k dispozici, jako doplňující materiál. Klíčová slova: zpravodajství, vysílání pro děti, dětský kanál, mediální gramotnost.
|
| |
| |
|
Kultura a umění Pardubic v rámci školního projektu
Skácelová, Karolína ; Žáková, Marcela (vedoucí práce) ; Hanková, Zdeňka (oponent)
v českém jazyce: Bakalářská práce se zabývá projektem ve školní družině v teorii a následně je projekt "Kultura a umění Pardubic" předveden v praxi. V teoretické části se věnuji školní družině, její funkci a významu pro rodiče i žáky. Zmiňuji organizační formy práce a zdůrazňuji projekt jako vysoce efektivní a u žáků oblíbený. Praktická část je věnována projektu "Kultura a umění Pardubic.", který jsem se snažila realizovat v podmínkách školní družiny při ZŠ Polabiny 1 - Pardubice.
|
| |
|
Motivace dospělých ke studiu anglického jazyka
Psotková, Denisa ; Duschinská, Karolina (vedoucí práce) ; Hanková, Zdeňka (oponent)
Klíčová slova: vzdělávání dospělých, vzdělávání v anglickém jazyce, motivace Abstrakt Tato bakalářská práce se zabývá problematikou motivace dospělých ke studiu anglického jazyka. Práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje tři hlavní kapitoly, vzdělávání dospělých, jazyková výuka a motivace a její charakteristika. V praktické části jsou potom popsány hlavní motivační faktory, které ovlivňují dospělé ke studiu anglického jazyka a také faktory, které jim ve studiu tvoří překážky. Tyto informace byly získány na základně kvalitativního výzkumného šetření, které bylo provedeno formou strukturovaného rozhovoru na výzkumném vzorku patnácti respondentů.
|
| |
| |