Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 291 záznamů.  začátekpředchozí235 - 244dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dětské zpravodajství jako směr televizního vzdělávání
Hrdličková, Šárka ; Syřiště, Ivo (vedoucí práce) ; Hanková, Zdeňka (oponent)
V závěrečné bakalářské práci si kladu za cíl zjistit, zdali může být dětské zpravodajství, vysílané na stanici ČT Déčko zdrojem informací, které by se měly k dítěti dostat, aniž by byl při tom ohrožen jeho mravní, tělesný i duševní vývoj. V teoretické části se zamýšlím nad vlivem televize, potažmo vlivem zpravodajských relací (určených dospělému divákovi) na děti. Popisuji cíle, dramaturgické plány, a zaměření nově vzniklé dětské stanice, především dětské relace "Zprávičky" jako mediálního výchovného prostředku. V praktické části si chci potvrdit či vyvrátit, zdali se tyto plány a cíle tvůrců dětského zpravodajství nemíjí účinkem a zdali jdou správným směrem. Moji bakalářskou práci zpracovávám na základě úzké spolupráce s ČT Déčko a po jejím ukončení bude jejím tvůrcům k dispozici, jako doplňující materiál. Klíčová slova: zpravodajství, vysílání pro děti, dětský kanál, mediální gramotnost.
Kultura a umění Pardubic v rámci školního projektu
Skácelová, Karolína ; Žáková, Marcela (vedoucí práce) ; Hanková, Zdeňka (oponent)
v českém jazyce: Bakalářská práce se zabývá projektem ve školní družině v teorii a následně je projekt "Kultura a umění Pardubic" předveden v praxi. V teoretické části se věnuji školní družině, její funkci a významu pro rodiče i žáky. Zmiňuji organizační formy práce a zdůrazňuji projekt jako vysoce efektivní a u žáků oblíbený. Praktická část je věnována projektu "Kultura a umění Pardubic.", který jsem se snažila realizovat v podmínkách školní družiny při ZŠ Polabiny 1 - Pardubice.
Motivace dospělých ke studiu anglického jazyka
Psotková, Denisa ; Duschinská, Karolina (vedoucí práce) ; Hanková, Zdeňka (oponent)
Klíčová slova: vzdělávání dospělých, vzdělávání v anglickém jazyce, motivace Abstrakt Tato bakalářská práce se zabývá problematikou motivace dospělých ke studiu anglického jazyka. Práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje tři hlavní kapitoly, vzdělávání dospělých, jazyková výuka a motivace a její charakteristika. V praktické části jsou potom popsány hlavní motivační faktory, které ovlivňují dospělé ke studiu anglického jazyka a také faktory, které jim ve studiu tvoří překážky. Tyto informace byly získány na základně kvalitativního výzkumného šetření, které bylo provedeno formou strukturovaného rozhovoru na výzkumném vzorku patnácti respondentů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 291 záznamů.   začátekpředchozí235 - 244dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.