Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 248 záznamů.  začátekpředchozí229 - 238další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza sestav fitness step ve finále Mistrovství světa 2002 a 2007
Vápeníková, Barbora ; Hájková, Jana (vedoucí práce) ; Polášková, Jitka (oponent)
Tématem diplomové práce je analýza finálových sestav soutěže FISAF Fitness step v letech 2002 a 2007. Cílem této práce je analyzovat a srovnat oba tyto ročníky se zaměřením na vývoj obtížnosti, intenzity a variability soutěžních sestav. Zároveň byl porovnáván vývoj těchto finálových sestav z hlediska techniky a počtu stepping action.
Základní tělesná zdatnost studentů UK PedF v Praze. Porovnání s výzkumem v letech 2006/2007.
Matyášová, Hana ; Hájková, Jana (vedoucí práce) ; Hájek, Jeroným (oponent)
Cílem diplomové práce Je zjistit úroveň tělesné zdatnosti studentů Pedagogické fakulty UK v Praze a porovnat ji se stejným výzkumem, který proběhl v roce 2006-7. Tělesnou zdatnost studentů PedF UK v Praze v roce 2009 jsem testovala podle testové baterie Unifittest (6 - 60), která byla použita i při testování studentů PedF UK v roce 2006-7. Testováním analyzuji, zda se tělesná zdatnost studentů PedF UK v Praze v roce 2009 zhoršila či zlepšila oproti výsledkům testování studentů PedF UK z roku 2006-7. Na základě výsledků testování v roce 2009 porovnávám průměrné výsledky a zjišťuji, zda studenti s aprobací tělesná výchova v roce 2009 dosahují lepších průměrných výsledků než studenti bez aprobace tělesná výchova v roce 2009. Dále ve své práci zjišťuji postoj studentů PedF UK v Praze (v roce 2009) ke své tělesná zdatnosti a zda by navštěvovali nový předmět, který by se zabýval monitorováním a zlepšením tělesné zdatnosti. K tomuto jsem použila již vypracovaný dotazník z roku 2006. Výsledky dotazníku z let 2006 a 2009 porovnávám a vyhodnocuji, zda studenti volili podobné odpovědi. Výsledky práce ukazují, že průměrná úroveň tělesné zdatnosti se u většiny studentů PedF UK v Praze v roce 2009 zhoršila oproti stavu v roce 2006-7. Při detailnějším zkoumání jsem zjistila, že míra zhoršení tělesné zdatnosti je...
Úroveň rytmických schopností v tělesné výchově předškolních dětí
Račáková, Jana ; Hájková, Jana (vedoucí práce) ; Dvořáková, Hana (oponent)
Cílem práce je na základě teoretických východisek sestavit test, jehož prostřednictvím se zjistí úroveň rytmických schopností dětí v předškolním věku a poté test aplikovat do praxe. Následně je test pomocí metody pozorování a pedagogického experimentu vyhodnocen. Na základě výsledků bude navržen zásobník metodického materiálu pro další rozvoj těchto schopností v rámci tělesné výchovy v mateřské škole.
Hip hop jako pohybová aktivita
Melicharová, Eliška ; Polášková, Jitka (oponent) ; Hájková, Jana (vedoucí práce)
The aim of the thesis is to sketch a subject of the dance style of hip hop as the motion activity, and the inclusion of hip hop as a way of the lifestyle. The thesis defines the subject, the history if its creation and defines the main characters of particular style of hip hop dancing. Furthermore, the thesis also deals with the matter of use of the hip hop in the commercial courses and competitions, which are held by different organizations. The outcome of the practical part of the research are the reasons of choice of hip hop by particular fitness center clients.
Úroveň pohybových schopností u dětí staršího školního věku v zájmovém kroužku aerobiku
Pexová, Zuzana ; Polášková, Jitka (oponent) ; Hájková, Jana (vedoucí práce)
Cílem práce bylo zjištění úrovně pohybových schopností u dětí staršího školního věku v zájmovém kroužku aerobiku a jejich následné porovnání s testovými normami. Zjištění úrovně pohybových schopností bylo provedeno za pomoci Unifit testu, čtyř složkového pohybového testování spočívající v testech leh -sed, výdrž ve shýbu nadhmatem, skok daleký z místa odrazem snožmo a člunkový běh 4x 10 metrů. Celý soubor byl aplikován v září 2008 a lednu 2009. Získané hodnoty byly označeny jako dosažené skóre. Pomocí matematicko-statistické metody byla všechna skóre dále přepočítána na z-body a T- body.
Sportovní aktivity žáků 5. tříd ZŠ v Benešově a okolí
Alexandrová, Kristýna ; Hrabinec, Jiří (oponent) ; Hájková, Jana (vedoucí práce)
Problém vidím nejvíce u dětí, které se sportu organizovanou formou nevěnují. Ze 44 respondentů bylo celkových 11, kteří se ve volném čase sportu ani žádné jiné pohybové aktivitě nevěnují vůbec. U těchto dětí se objevuje problém, kdy pouze pohyb při tělesné výchově je nedostačující. Tato skupina volný čas vyplňuje sedavou aktivitou, a proto ji zasahuje větší riziko onemocnění, která sebou hypokynetický způsob života přináší. Většina dětí tráví volný čas především u počítače. Tato záliba je rozšířená především u chlapecké části, avšak dívkám se tato zájmová aktivita také nevyhýbá. Internet a hry, které lze hrát společně po síti, jsou často každodenním několikahodinovým zpestřením dne. Děti zapomínají na důležitost pohybové aktivity a to sebou přináší možnost obezity a kardiovaskulárních chorob.
Porovnání úrovně znalostí poskytování první pomoci dětmi předškolního a mladšího školního věku
Jírová, Kamila ; Hájková, Jana (oponent) ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce)
Téma: Porovnání úrovně znalostí poskytování první pomoci dětmi předškolního a mladšího školního věku Abstrakt: Cílem této diplomové práce je zjistit a porovnat stav úrovně znalostí poskytování první pomoci dětmi předškolního věku v posledním ročníku mateřských škol a dětmi mladšího školního věku po absolvování 3., resp. 5. ročníku základní školy a na základě zjištěných poznatků doporučit optimální obsah znalostí poskytování první pomoci pro děti předškolního a mladšího školního věku do 3. ročníku základní školy. První část této práce se zabývá první pomocí jako takovou, požadavky na obsah vzdělávání žáků mateřských škol a prvního stupně základních škol dle odborné literatury a programy nabízenými institucemi zabývajícími se poskytováním první pomoci a její výukou. V druhé části práce je popsáno výzkumné šetření provedené na vybraných mateřských a základních školách. Výsledky tohoto šetření jsou zde podrobně popsány a na jejich základě je vypracován návrh na obsah znalostí poskytování první pomoci do 3. ročníku základní školy. Klíčová slova: první pomoc, obsah vzdělávání, možnosti vzdělávání, výzkumné šetření, děti předškolního věku, žáci mladšího školního věku, pedagogové, návrh na obsah vzdělávání
Aerobik ve školních vzdělávacích programech na základní škole
Hozáková, Jitka ; Hájková, Jana (vedoucí práce) ; Zachariášová, Jana (oponent)
Aerobik je poměrně nový sport, který se u nás začal objevovat na počátku 80. let minulého století. V současné době je klasický aerobik obohacován o mnoho nových forem. Cílem této diplomové práce je zjistit aktuální stav uplatnění aerobiku na základních školách v povinné tělesné výchově. Uvedeným šetřením bylo zjištěno, že 81, 8 % učitelů tělesné výchovy zařazuje aerobik do hodin školní tělesné výchovy. Aerobik zabírá v průměru 10 % výuky školní tělesné výchovy na základních školách a nižších stupních víceletých gymnázií především v zimním období.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 248 záznamů.   začátekpředchozí229 - 238další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.