Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 228 záznamů.  začátekpředchozí214 - 223další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Soukromé rozhlasové vysílání v Libereckém kraji v letech 1989-1999
Hosenseidlová, Petra ; Maršík, Josef (oponent) ; Moravec, Václav (vedoucí práce)
Práce pojednává o vývoji privátního rozhlasového sektoru v Libereckém kraji v prvních deseti letech po listopadu 1989. Vzhledem ke svému časovému vymezení se práce zaměřuje na období konstituování soukromého rozhlasového vysílání v oblasti. Popisuje obecné podmínky pro vznik privátního rozhlasového sektoru po roce 1989, což zahrnuje stručné shrnutí polistopadového vývoje v rozhlasové části mediální krajiny a úvodní fáze utváření duálního systému vysílání. Dále definuje základní okruh formátů rozhlasových stanic, jenž se stává východiskem pro programovou analýzu příslušných stanic. Stěžejní část práce pak sleduje vznik, rozvoj a postupnou stabilizaci privátního sektoru v Libereckém kraji. Práce zahrnuje pouze soukromé rozhlasové stanice působící přímo na území kraje, nezabývá se celoplošnými vysílateli nebo stanicemi, jejichž signál na území příslušného kraje přesahuje ze sousedních krajů. Vznik a proměny soukromých rozhlasových stanic přitom sleduje ve třech rovinách - institucionální, ekonomické a programové. Metodami práce jsou chronologická deskripce a programová analýza.
Rozhlas v Nizozemsku
Mračková, Jana ; Maršík, Josef (vedoucí práce) ; Moravec, Václav (oponent)
Cílem této bakalářské práce bylo prozkoumat nizozemské rozhlasové vysílání a porovnat jej se situací v České republice. Konkrétní otázka této práce zněla,zda se program nizozemského rozhlasu veřejné služby liší od toho českého větším zaměřením na specifické skupiny obyvatelstva. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Vliv významných inzerentů a sponzorů na programovou skladbu a obsah vysílání České televize (na příkladu kauzy Sazka z roku 2000)
Šindelka, Ondřej ; Moravec, Václav (vedoucí práce) ; Maršík, Josef (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá ekonomickými, zejména, inzertními vlivy, které působí na televizní vysílatele. Zabývá se otázkou vztahů televize veřené služby (vysílatele ze zakona) a komerční sféry. Hledá mechanismy, kterými je možné vlivu ze strany inzerentů předcházet. Je popsána struktura příjmů České televize. Dále je popsán platný legislativní rámec v otázkách televizní reklamy a nastíněn možný vývoj a to také na evropské úrovni. Práce sleduje vztahy inzerenta a České televize na konkrétním případě kauzy Sazky z roku 2000. Prodrobněji jsou popsány události, které kauzu formovaly. Hodnocení zvažuje snahu omezit závislost České televize na reklamě, ale dochází k závěru, že zejména nestandardní druhy inzertních vztahů a rozvoj ve využívání nových druhů reklamy brání finalnímu omezení vlivu inzerce na fungování České televize a také obsah vysílání. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 228 záznamů.   začátekpředchozí214 - 223další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.