Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 377 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Projekt uniformy v retailingovém řetězci
Teršová, Anna ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Štěpánek, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou projektu uniformy v retailingovém řetězci. Role firemních uniforem a jejich soulad s firemní identitou je často podceňovanou součástí firemní strategie. Práce vysvětluje tuto roli a v praktické části nabízí reálný postup při změně firemního dress code. Cílem práce je analýza projektu výměny uniforem v retailingovém řetězci. Analýza jeho jednotlivých částí, zhodnocení daného postupu a návrh doporučení. Přínosem práce je zpracování postupu pro výměnu uniforem, zasazení do konkrétních reálných podmínek a analýza jeho jednotlivých částí.
Analýza komunikace značky Made in Czechia ve vybraném regionu světa
Figurová, Nela ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá komunikací značky Czechia a značky Made in Czechia s důrazem na americký trh. Cílem práce je zjistit povědomí o naší zemi, a především českých produktech ve Spojených státech amerických. V teoretické části práce jsou specifikovány marketingové a komerční komunikace a popsán proces tvorby účinné komunikace. Dále je zde charakterizována značka a její strategické řízení. Praktická část práce se zaměřuje na stávající komunikaci značky naší země a českých výrobků. Následně je provedeno vlastní dotazníkové šetření s cílem zjistit povědomí a vnímání komunikace značky Made in Czechia ve Spojených státech amerických, pro srovnání a doplnění problematiky je dotazníkové šetření provedeno také na vzorku české populace a cizincích žijících v naší zemi. Navazuje vyhodnocení výsledků výzkumu, doporučení a návrh vlastní komunikační strategie značky Made in Czechia v USA.
Návrh strategie pro zvýšení participace při třídění odpadu a její komunikace
Klučina, Tomáš ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kartalová, Petra (oponent)
Diplomová práce se zabývá tříděním odpadu v České republice. Hlavním cílem této práce je navrhnout strategii a způsob její komunikace, která by měla za výsledek zvýšení participace na třídění odpadu v České republice. K dosažení vytyčeného cíle využívá práce především metod analýzy a komparace, které jsou následně v praktické části doplněny o primární výzkum v podobě dotazníkového šetření a jeho vyhodnocení. Výsledky realizovaného výzkumu poskytují klíčové informace o hlavních bariérách a motivátorech třídění odpadu u cílové skupiny a slouží jako základ pro formulaci strategie a způsobu komunikace jejich dílčích částí
Vliv sociálních sítí na marketingové strategie společnosti Coca Cola v kategorii FMCG
Nguyen Minh, Tuan ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Práce má za cíl zhodnotit možnosti využívání sociálních sítí firmami, konkrétně pak na příkladu společnosti Coca Coly v souvislosti s pravidelnými přísuny nových technologií, jež usnadňují jak komunikaci marketérů s cílovými skupinami, tak komunikaci mezi uživateli samotnými. V teoretické části se práce zaměří na aktuální trendy v sociálních sítích v globálním měřítku, dále jsou analyzovány nejznámější sociální sítě světa, jejich trendy i inovační prvky. Praktická část se soustředí na společnost Coca Cola, kde je uvedena případová studie vybrané úspěšné marketingové kampaně v rámci sociálních sítí. Kampaň je dále zkoumána prostřednictvím dotazníkového šetření, jenž analyzuje kromě chování uživatelů a firem na sociálních sítí především její vliv na povědomí spotřebitele v rámci těchto sítí.
Analýza a návrh komunikace projektu Study in Prague
Lipavská, Markéta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Coňková, Zuzana (oponent)
Diplomová práce s názvem Analýza a návrh komunikace projektu Study in Prague se zaměřuje na problematiku komunikace k zahraničním studentům. Study in Prague je projekt pěti pražských veřejných vysokých škol, jejichž společným cílem je zvýšení počtu zahraničních studentů ve svých cizojazyčných programech právě pomocí společné marketingové komunikace. Cílem práce, který navazuje na snahu tohoto projektu, je analyzovat jeho současnou komunikaci a navrhnout její vylepšení. Pro volbu vhodné komunikace je v práci využito situační analýzy, SWOT analýzy, Benchmarkingu i vlastního terénního šetření formou Focus Group. V samotném návrhu je pak největší důraz kladen na digitální komunikaci, která je pro cílovou skupinu mladých studentů tím nejvhodnějším nástrojem a dokáže ji efektivně zasáhnout přímo v jejím přirozeném prostředí.
Marketingová strategie uvedení produktu Managed wifi v segmentu B2B
Bönischová, Sandra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Křešťák, Tomáš (oponent)
Tato práce zkoumá marketingovou strategii, která byla použita při uvedení produktu Managed WiFi od O2 Czech Republic a.s. na trh firemních zákazníků. Na základě průzkumu byly zjišťovány kritické body této marketingové strategie. Hlavním přínosem práce jsou návrhy a doporučeními na její vylepšení.
Komunikace tuzemských hudebních klubů a organizací na sociálních sítích a její proměny
Bártová, Anna-Marie ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Trávníčková, Karolína (oponent)
Cílem bakalářské práce je zhodnotit komunikaci tuzemských hudebních klubů a organizací na sociálních sítích a její vnímání uživateli na Facebooku. První kapitola se zabývá marketingem, marketingovým a komunikačním mixem a jejich nástroji se zaměřením na online komunikaci, především na sociální sítě a jejich využití v komerční sféře. Druhá kapitola představuje zkoumané hudební kluby a organizace a analyzuje jejich komunikaci v rámci on-line prostředí pomocí SWOT analýzy a komparace. Hlavní část práce je zaměřena na vnímání komunikace vybraných subjektů na Facebooku pomocí dotazníkového šetření. Následně je šetření vyhodnoceno a na jeho základě jsou stanoveny návrhy a doporučení do budoucna.
Návrh na vylepšení marketingové strategie cestovní kanceláře Firo tour
Míchalová, Jana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem bakalářské práce je vytvoření návrhu na zlepšení marketingové strategie cestovní kanceláře FIRO-tour a.s. První část práce je věnována shrnutí poznatků o marketingu, segmentaci trhu a marketingovém mixu. V navazující praktické části je zpracována analýza trhu, rozbor marketingového mixu, SWOT analýzy a dotazníkové šetření s cílem zjistit vnímání cestovní kanceláře FIRO-tour a.s. cílovými skupinami. Na základě vyhodnocení výsledků je navrženo vylepšení do budoucna.
Influencers on social networks and their Use in Marketing
Petrovčíková, Lucia ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato diplomová práce s názvem Influenceři na sociálních sítích a jejich využití v marketingu se zabývá novým trendem součastnosti, ve kterém vystupují místo známých osobností a celebrit obyčejní lidé, kteří si ale svojí jedinečnou osobností a autenticitou prostřednictvím sociálních sítí podmínili mnoho uživatelů. První kapitola se zaměřuje na internetový marketing a vysvětluje základní pojmy z online marketingu, jeho nástroje a komunikační mix, spolu s údaji o struktuře české internetové populace. Vzhledem k tomu, že hlavním místem působení influencrů jsou sociální média, je druhá kapitola věnována této tématice. Dále je v této kapitole vysvětlen pojem Word-of-mouth marketing, protože jde o jednu z možností, kterou dochází k širšímu pojetí influencrů. Třetí kapitola má za cíl seznámit čitatela s portálem YouTube, obohacená je také o počty návštěvnosti tohoto portálu v České republice. Poslední kapitola obsahuje samotný výzkum zaměřený na influencry na sociálních sítích. Cílem této diplomové práce je poskytnout ucelený pohled na fenomén influencrů se zaměřením na YouTuberov, kteří reprezentují influencry současnosti. Předmětem praktické části této práce je zjištění cílové skupiny influencrů (YouTuberů) a následná charakteristika této cílové skupiny.
Návrh komunikační strategie spolku Iniciativy Dokořán
Šmýrová, Barbora ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií spolku Iniciativy Dokořán. Iniciativy Dokořán je nezisková organizace působící v oblasti kultury. Cílem práce je navrhnout komunikační strategii tak, aby byla efektivní a zároveň překonala všechny bariéry a specifika neziskového sektoru, zvláště pak toho kulturního. Práce je rozdělena do tří stěžejních kapitol. První dvě kapitoly poskytují teoretický základ pro vypracování praktické části. Od marketingu všeobecně postupně studuje všechna specifika oblasti kultury a neziskového sektoru až konkrétně ke komerčním komunikacím. Třetí kapitola obsahuje podrobnou analýzu spolku. Pomocí syntézy těchto analýz v závěru práce najdeme komplexní návrh na komunikační strategii pro sezónu 2017.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 377 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.