Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 532 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Jánošíková, Gabriela ; Hajdíková, Kamila (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků, která se zaměřuje na průmyslovou firmu OLZA, spol. s. r. o. Pomocí dotazníku bude zjištěna současná spokojenost zákazníků a získané informace budou analyzovány a formulovány do souboru návrhů a doporučení pro zvýšení aktuální úrovně spokojenosti zákazníků.
Uplatnění marketingu v řízení sportovního klubu
Janošík, Viktor ; Skoumal,, Jiří (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku marketingového řízení vybraného golfového klubu – občanského sdružení. Jedná se o analýzu současného stavu využití marketingu v řízení golfového klubu a nalezení vhodných způsobů nápravných řešení v dané oblasti, která povedou k naplnění poslání klubu a zajistí rozvoj a fungování golfového klubu. Diplomová práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. V první části jsou vymezeny cíle a metody práce. V druhé části se zmiňuji o teoretických poznatcích, které jsou základem pro další části práce. V třetí části se následně zaměřuji na analýzu sdružení a jeho okolí. V poslední části jsou uvedeny konkrétní návrhy marketingových činností klubu vedoucí k dosažení stanovených cílů.
Marketingová strategie
Andrýsková, Hana ; Michalčíková, Monika (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro státní podnik Povodí Moravy, s. p. Obsahuje zjištění současného stavu marketingové strategie a návrhy na možná zlepšení, která povedou k získání nových zákazníků. V bakalářské práci naleznete nejen teoretická východiska, podle kterých jsem postupovala, ale také konkrétní řešení.
Analýza spokojenosti zákazníků společnosti PROFIcomms s.r.o. a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Dorociak, Petr ; Urban,, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků společnosti PROFIcomms s.r.o. a návrhy opatření na zvýšení její úrovně. Teoretická část je zaměřena na způsob výpočtu indexu spokojenosti a loajality zákazníka. Dále jsou v práci popsány metody získávání informací, které probíhá pomocí dotazníkového šetření. V praktické části práce je provedena analýza společnosti PROFIcomms s.r.o. a získané informace z dotazníků jsou podrobně vyhodnoceny. Na základě vyhodnocení jsou navržena opatření, změny a strategie na zvýšení spokojenosti zákazníků společnosti PROFIcomms s.r.o.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Kadlecová, Nikol ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem na zdokonalení marketingového mixu vzdělávací agentury SOVA STUDIO, která je divizí společnosti SOVA SYSTEMS Č.Ř., spol. s.r.o. V teoretické části jsou přiblíženy základní pojmy marketingu a jeho nástrojů. V analytické části je provedena SWOT analýza společnosti a analýza současného marketingového mixu včetně využití marketingových nástrojů. Na základě zjištěných výsledků je v praktické části vytvořen návrh na zdokonalení marketingového mixu.
Návrh marketingové strategie
Kadlecová, Nikol ; Schüller, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingové strategie pro společnost zabývající se prodejem audiotechniky. V rámci práce jsou přiblížena teoretická východiska marketingové strategie, analyzováno prostředí společnosti a její současná situace. Na základě zjištěných skutečností je vypracován návrh marketingové strategie včetně doporučení pro produktovou, cenovou, distribuční a komunikační strategii s důrazem na online marketing, který představuje způsob naplnění marketingových cílů společnosti.
Statistické metody v marketingovém výzkumu
Škraňka, Ivan ; Janalík, Lukáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem. Cílem tohoto výzkumu je poznat a popsat charakteristiky spotřebitele a jeho vnímání produktu. Krom tohoto cíle práce demonstruje možnosti aplikace obecné statistické indukce na poli marketingového výzkumu. Objektem výzkumu jsou sociální útvary podnikající v zemědělství, lesnictví, dřevařství a ve stavebnictví.
Uplatnění marketingu v řízení firem
Nagy, Jan ; Ing. David Půža. (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se budu zaměřovat především na to jakou marketingovou strategii zvolila firma Klimatex, aby se co nejlépe prosadila na trhu funkčního prádla. Dále se bude zabývat tím, jakou reklamní kampaň pro ten to produkt firma zvolila. Ústřední metodou využívanou při jejím zpracování jsou zejména nástroje marketingového mixu a ostatní marketingové metody. Výstupem práce jsou pak konkrétní návrhy podpory nově zaváděných výrobků a způsob komunikace se zákazníkem.
Řízení spokojenosti zájmových skupin s kvalitou služeb vysokých škol
Schüller, David ; Koráb, Vojtěch (oponent) ; Světlík, Jaroslav (oponent) ; Spáčil, Vojtěch (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou řízení spokojenosti zájmových skupin vysokých škol s kvalitou služeb těchto institucí. Zkoumá vazby mezi spokojeností, zájmovými skupinami (stakeholdery) a kvalitou služeb. Práce pojednává o jednotlivých přístupech a metodách k měření spokojenosti s kvalitou služeb, přičemž důraz je kladen na oblast terciárního vzdělávání. Na základě získaných teoretických znalostí z odborných publikací byly stanoveny cíle a hypotézy disertační práce. Hlavním cílem je vytvoření modelu pro řízení spokojenosti zájmových skupin s kvalitou služeb vysokých škol. Druhým hlavním cílem práce je navržení nové metodiky hodnocení spokojenosti studentů s kvalitou služeb vysokých škol. Studenti jsou v práci chápáni jako klienti vysoké školy. Oba hlavní cíle spolu úzce souvisí. Hypotézy a dílčí cíle jsou úzce navázány na cíle hlavní a jsou formulovány tak, aby přispěly k jejich naplnění a ověření v praxi. Například jedním z dílčích cílů disertační práce je identifikace zájmových skupin vysoké školy, což výrazným způsobem pomohlo naplnit jeden z cílů hlavních. Dílčí cíle jsou také zaměřeny na oblast marketingové komunikace. Marketingová komunikace tvoří neoddělitelnou součást navrženého modelu pro řízení spokojenosti zájmových skupin. Záměrem proto je, aby jako jeden z dílčích výstupů disertační práce byl formulován soubor doporučení, jakým způsobem lze zlepšit marketingovou komunikaci vysokých škol se svými zájmovými skupinami. Autor při zpracování disertační práce vycházel jak z teoretických poznatků získaných studiem odborné literatury českých a zahraničních autorů, tak z provedených výzkumných šetření. Primární výzkum byl proveden pomocí kombinace následujících technik – individuální rozhovory, skupinové rozhovory a dotazníkové šetření. Výsledky získané během primárního výzkumu byly zpracovány především za pomocí programu Microsoft Office Excel, Statistika a QC. Expert. Zpracování získaných dat z primárního výzkumu sloužilo k vymezení důležitosti jednotlivých zájmových skupin v modelu řízení jejich spokojenosti s kvalitou služeb vysokých škol. Dále byly identifikovány faktory a zhodnocena jejich důležitost pro měření spokojenosti studentů s kvalitou služeb. Výsledky primárního výzkumu dále umožnily statistické potvrzení stanovených hypotéz v disertační práci. Práce obsahuje stanovení východisek, cílů a hypotéz disertační práce, metody a techniky zpracování disertační práce, současný stav úrovně vědeckého poznání, analýzu a diskusi výsledků primárního výzkumu, shrnutí výsledků a zhodnocení přínosů disertační práce a doporučení pro další výzkum.
Marketing Management of a Company
Hojstričová, Ivana ; Bielčiková, Iveta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
This master thesis focuses on analyzing the marketing management company Diplomat Dental Ltd. The aim of this work is to analyze the application of marketing management in the company and considering the facts suggest solutions that will lead to an increase in marketing activities and the total company running. The company is analysed from the internal and external aspect through marketing analyses as marketing mix, value chain analysis, SWOT analysis, SLEPT analysis and others.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 532 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.