Název:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Překlad názvu:
Customer Satisfaction Analysis and Proposals for its Improvement
Autoři:
Jánošíková, Gabriela ; Hajdíková, Kamila (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků, která se zaměřuje na průmyslovou firmu OLZA, spol. s. r. o. Pomocí dotazníku bude zjištěna současná spokojenost zákazníků a získané informace budou analyzovány a formulovány do souboru návrhů a doporučení pro zvýšení aktuální úrovně spokojenosti zákazníků.
The bachelor's thesis deals with an analysis of customer satisfaction which focuses on an industrial company called OLZA, spol. s.r.o. Current customer's satisfaction will be found by a questionnaire and acquired information will be analyzed and formulated to a set of suggestions and recommendations to increase the current level of customer satisfaction.
Klíčová slova:
dotazníkové šetření; marketingový výzkum; Spokojenost zákazníka; SWOT analýza; Customer´s satisfaction; design of structured questionnaire; marketing research; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/31922