Název:
Uplatnění marketingu v řízení firem
Překlad názvu:
Marketing Utilization in Company Management
Autoři:
Nagy, Jan ; Ing. David Půža. (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se budu zaměřovat především na to jakou marketingovou strategii zvolila firma Klimatex, aby se co nejlépe prosadila na trhu funkčního prádla. Dále se bude zabývat tím, jakou reklamní kampaň pro ten to produkt firma zvolila. Ústřední metodou využívanou při jejím zpracování jsou zejména nástroje marketingového mixu a ostatní marketingové metody. Výstupem práce jsou pak konkrétní návrhy podpory nově zaváděných výrobků a způsob komunikace se zákazníkem.
Bachelor work is aimed, especially, at the strategy chosen by the firm Klimatex. In addition, it is aimed at strategy how to use the best way to get ahead on the market with functional underwear. Further, it will deal with advertising campaign that was chosen to represent this particular product. The focal methods used by treating this thesis are especially marketing mix and other marketing methods. The outputs of the thesis are concrete proposals of marketing support of newly introduced products and the way of communication with the consumers.
Klíčová slova:
Marketing; marketingová podpora; marketingový mix; trh funkčního prádla; zavedení nového výrobku; introducing a new product; market of functional underwear; Marketing; marketing mix; marketing support
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/1919