Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 182 záznamů.  začátekpředchozí20 - 29dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Automatický odhad rozestupu mezi automobily
Beran, Martin ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Sochor, Jakub (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá automatickým odhadem rozestupu mezi jedoucími automobily. Výsledné soubory obsahují upravený videozáznam se zobrazením rozestupů. Řešení je implementováno v jazyce C++.
Detekce automobilů v obraze
Špaňhel, Jakub ; Juránek, Roman (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce si klade za cíl implementovat metodu detekce a sledování automobilu založenou na modelu pohybu, vhodnou pro zpracování v reálném čase. Je zde uveden rozbor běžně užívaných metod detekce a představen princip této metody, který se skládá z detekce nízkoúrovňových klíčových bodů, časoprostorového profilování snímků i klíčových bodů a~klasifikací získaných stop pomocí HMM. Následně byly s metodou prováděny experimenty sloužící k nalezení oblastí potenciálního zlepšení metody.
Program pro plánování rozvrhů
Čillo, Vladimír ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Dytrych, Jaroslav (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá problematikou plánovania rozvrhov na Fakultě informačních technologií Vysokého učení technického v Brně. Cieľom práce je navrhnúť a implementovať novú aplikáciu pre podporu manuálnej tvorby rozvrhov, ktorá poskytne zlepšenie v provnaní so súčasným stavom. Vytvorená aplikácia má architektúru klient-server, pričom klient a server spolu komunikujú prostredníctvom rozhrania REST. Aplikácia poskytuje podporu pri práci s vstupnými dátami, ako aj pri analýze vytvorených rozvrhov a disponuje funkciami pre export dát vo formáte HTML.
Mobilní aplikace pro pořizování detailních statistik ze zápasů v basketbalu
Grenar, Petr ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření mobilní aplikace pro zaznamenávání basketbalových statistik. V rámci aplikace se zaměřuji na zaznamenávání netradičních statitik (například povedené protiútoky, technika střelby), které slouží trenérům jako zpětná vazba k jejich tréninkovému plánu. Aplikace samozřejmě umožňuje zaznamenání i klasických basketbalových statistik jako je střelba a fauly.Veškerá data se ukládají do cloudové databáze založené na technologii Firebase od Google, což umožňuje synchronizaci v reálném čase napříč zařízeními. Vzhled je navržen pomocí Material Design, který doporučuje, jak by měla aplikace vypadat. Ovládání je díky tomu navrženo tak, aby umožnilo uživatelům co nejrychlejší zadávání dat v průběhu utkání.
Odhad rychlosti vozidla ze záznamu on-board kamery
Janíček, Kryštof ; Bartl, Vojtěch (oponent) ; Špaňhel, Jakub (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a vývojem systému pro odhad rychlosti vozidla ze záznamu palubní kamery. Odhad rychlosti je založen na odhadu optického toku mezi dvěma snímky a konvoluční neuronové síti. Na vytvořené datové sadě dokáže navržený systém odhadnout rychlost s průměrnou chybou 20% při rychlostech vyšších než 35 kilometrů za hodinu.
Domácí automatizace založená na platformě Arduino/WeMos/RPi
Ježek, Jan ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat systém domácí automatizace zaměřený na propojování jednotlivých zařízení v domácnosti pomocí podmínek a akcí. Například jakmile magnetická závora zaznamená otevření dveří, odešle se příkaz o rozsvícení světel v chodbě, pokud však zároveň nedojde k přečtení povolené karty RFID čtečkou, bude zapnut alarm. Problém je vyřešen pomocí serveru běžícího na mikropočítači Raspberry Pi, který s určitou periodou prochází a kontroluje veškeré podmínky, které uživatel definoval pomocí webového rozhraní a na základě jejich splnění vykonává dané akce. Vytvořené řešení poskytuje možnost, jak jednoduše propojit chytrá zařízení v domácnosti a jak je zautomatizovat. Uživatel sám musí naprogramovat jednotlivé moduly, komplexní podmínky i akce a tato práce mu přináší infrastrukturu ke komunikaci a příklady jakým způsobem tyto moduly navrhnout.
Sledování pohybu míče ve videu
Motlík, Matúš ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Bartl, Vojtěch (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zaoberá automatickou detekciou a sledovaním futbalovej lopty v zázname športového stretnutia. Na základe predstavených techník zameraných na sledovanie malých objektov vo vysokom rozlíšení sú navrhnuté a implementované efektívne konvolučné neurónové siete, ktoré ďalej využíva upravený sledovací algoritmus SORT pre automatickú detekciu objektov v obraze. Za účelom preskúmania možností spracovania v reálnom čase pri čo najnižšej strate presnosti sledovania sú uskutočnené experimenty so spracovávaním snímok v rôznych rozlíšeniach a s rôznou frekvenciou získavania detekcií. Získané výsledky experimentov sú prezentované a využité pre návrh ďalších rozšírení, ktoré by viedli k zlepšeniu úspešnosti sledovania pri zachovaní dostatočnej rýchlosti spracovania.
Holistické rozpoznání registrační značky pomocí konvolučních neuronových sítí
Le, Hoang Anh ; Hradiš, Michal (oponent) ; Špaňhel, Jakub (vedoucí práce)
Cílem práce bylo vytvořit holistický rozpoznávač registračních značek, kde byl kladen důraz  na dosáhnutí co nejvyšší přesností na snímcích horší kvality.  Byla navrhnuta a implementována kombinace konvoluční  a rekurentní neuronové sítě, implementované  pomocí LSTM a CTC, kde vstupem jsou výřezy získané z celé značky. Dále byly také implementovány konkurenční sítě pro porovnání výsledků. Sítě byly porovnány na celkem 4 datových sadách, a výsledkem bylo, že vlastní návrh dosáhl nejlepších výsledků s celkovou přesností rozpoznávání 97.6%.
Chytrý reproduktor s Raspberry Pi
Vondráček, Tomáš ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá tvorbou hudebního systému, který umožní uživatelům organizovat a přehrávat hudbu v reálném čase. Hudební systém je založen na architektuře klient-server a skládá se ze serverové, webové a mobilní aplikace. Serverová aplikace vykonává roli přehrávače hudby a zprostředkovatele komunikace mezi klienty. Klient slouží jako uživatelské rozhraní pro server, ale umožňuje organizovat a přehrávat hudbu plně ve vlastní režii. Hudební systém je implementován v jazyce JavaScript (ECMAScript 2018). Serverová aplikace je postavena na Node.js a implementuje Socket.IO server včetně REST API. Webová aplikace je založena na knihovně React a prezentovaná jako SPA. Mobilní aplikace je implementována v React Native se zaměřením na systém Android. Serverová a webová aplikace je nasazena na serverech Heroku a počítači Raspberry Pi. Mobilní aplikace je publikována na Google Play. Hudební systém lze využít pro soukromé přehrávání hudby, nebo jako prostředek organizování hudby mezi více uživateli.
Adaptace neuronových sítí pro identifikaci osob
Stratil, Jan ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá rozpoznáváním tváří pomocí konvolučních neuronových sítí a jejich problémy v dnešní době, jako jsou variabilita póz, osvětlení a výrazů. Shrnuje dosavadní přístupy, architektury a nejnovější chybové funkce. Dále se věnuje metodám pro rotaci obličeje pomocí GAN sítí. V rámci práce jsou navrženy a natrénovány 3 neuronové sítí pro rozpoznávání tváří. Nejlepší z nich dosáhla přesnosti 99.38% na datasetu LFW a 88.08% na datasetu CPLFW. Dále je navržena síť pro rotaci obličeje PCGAN, která může být použita pro účely frontalizace obličeje či augmentace dat. Síť je vyhodnocena na datasetu Multi-PIE a pomocí frontalizace zvyšuje úspěšnost identifikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 182 záznamů.   začátekpředchozí20 - 29dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.