|
Marketingová strategie nové televizní stanice TV Barrandov
Zábrodská, Jana ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce popisuje marketingovou strategii nové digitální televize, která vstoupila na televizní trh počátkem roku 2009. První část práce se věnuje teoretickému popisu marketingové strategie a českému televiznímu trhu. Druhá část představuje marketingovou strategii TV Barrandov a vyhodnocení průzkumu vnímání televize po třech měsících jejího vysílání. Poznatky praktické části pak shrnuje provedená SWOT analýza.
|
|
Marketing a paralympijské hry
Čechová, Pavla ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Práce se v teoretické části zabývá historií paralympijských her a problematikou marketingu neziskové organizace. V souvislosti s touto problematikou jsou nastíněny i základní informace ohledně sponzoringu a public relations. V praktické části se nachází stručný přehled marketingových kampaní z předchozích ročníků paralympijských her a následně návrhy do budoucna pro zlepšení a zkvalitnění komunikace jak s veřejností, tak s potenciálními i současnými sponzory Českého paralympijského výboru.
|
|
Marketingový mix ve veterinární ordinace
Žáček, Adam ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Svoboda, Ivo (oponent)
Aplikace marketingových nástrojů (produkt, cena, distribuce, komunikace) v rámci profese veterináře. Důraz je kladen na schopnost komunikace s klientem, která velice významně ovlivňuje spokojenost klientů a tím pádem i úspěšnost soukromé veterinární praxe. Práce se zabývá praxí MVDr. Václava Žáčka, soukromého veterináře ordinujcího vě městech Rumburk, Liberec, Varnsdorf.
|
| |
|
Marketing mix on veterinary clinic
Hanulay, Juraj ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Žert, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce se zabývá aplikováním marketingového mixu. Teoretická část definuje důležité pojmy, které se týkají marketingu, marketingu služeb a marketingového mixu. Cílem práce je dokázat, jak lze dobrým marketingem zajistit úspěšnost kliniky.Z práce vyplývá, že úspěch kliniky v první řadě zabezpečí správný výběr pracovníků, jejich odborná úrověň, moderní materiálové a přístrojové vybavení kliniky. K úspěchu se stejnou mírou podepisuje i finanční politika kliniky, její dostupnost, správně vedená komunikace mezi pracovníky kliniky a stejně tak odborný a citlivý přístup k pacientovi. V závěru práce poukazuji na to, co by se ještě v marketingu zlepšit.
|
|
Hodnocení současné praxe tvorby designu obalů a návrhy na zlepšení
Lauermannová, Anna ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
1. kapitola pojednává o obalu obecně a jeho vztahu k mkt mixu, 2. kapitola pojednava o designu obalu a vsech designérských nástrojích, 3. kapitola popisuje práci obalových agentur, 4. kapitola pojednává o obalu a jeho ůloze v budování značky, 5. a 6 kapitola vše shrnují a uvozují praktickou část, tedy kvalitativní výzkum v podnikové praxi. 7. a 8 kapitola přináší konkrétní odpovědi na seznam otázek, jež se zabývají problematikou hlavně designu obalu. Kvalitativní výzkum probíhá formou 6 interview s největšími zadavateli obalů na českém trhu. V závěru práce je dán dohromady soubor kritérií dobrého obalu dle lidí z podnikové praxe.
|
|
Zajištění kurzového rizika
Procházková, Markéta ; Štěňhová, Božena (vedoucí práce) ; Nigrinová, Lenka (oponent)
Práce se zaměřuje na téma kurzového rizika a způsoby jeho zajištění, a to vše převážně s ohledem na české podnikové prostředí z důvodu aktuálnosti dané problematiky. V souvislosti s vývojem české kurzové politiky po roce 1990 vysvětluje vznik samotné potřeby zajištění proti kurzovému riziku. Uvádí přehled používaných finančních derivátů a způsobů jejich výpočtu včetně praktických příkladů. Na závěr je nastíněna otázka vstupu České republiky do eurozóny, který českým exportérům a importérům přinese podstatné snížení rizika vyplývajícího z volatility kurzu CZK/EUR.
|
| |
|
Marketingový mix - ZOO Praha
Bělíčková, Helena ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Podhajská, Daniela (oponent)
Bakalářská práce pojednává o nástrojích marketingového mixu nejnavštěvovanější české zoo - Zoo Praha. Cílem práce je popsat a zhodnotit marketingový mix Zoo Praha a dále zjistit, v čem spočívá úspěch Zoo Praha posledních několika let. Teoretická část definuje důležité pojmy týkající se marketingu, marketingu služeb a marketingového mixu. Dále je vysvětlen význam zoologických zahrad, historie a současnost Zoo Praha. V praktické části popisuji jednotlivé prvky marketingového mixu Zoo Praha a následně je hodnotím. Na závěr shrnuji všechny zjištěné poznatky a posuzuji současnou situaci v Zoo Praha.
|
|
Analýza podpory prodeje farmaceutické firmy Novartis s.r.o.
Vokatá, Klára ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Práce se soustřeďuje na analýzu aktivit podpory prodeje, které jsou směřované jak na farmaceutické distributory jako důležité články na cestě léku k pacientovi, tak na zákazníky, tedy lékárny, a v neposlední řadě také na pacienty. Pozornost je věnována zejména tomu, zda jsou aktivity vhodně zvoleny, aby oslovili potřebné subjekty a byly tak efektivní. Část práce byla také věnována merchandisingu z důvodu důležitosti vzhledu prodejního místa při podpoře prodeje.
|