Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 262 záznamů.  začátekpředchozí148 - 157dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingové komunikace vybraných fotbalových klubů
Kramář, Jan ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Cílem diplomové práce je srovnání marketingové komunikace fotbalových klubů AC Sparta Praha a FC Viktoria Plzeň na základě modelu komunikačního mixu a návrh doporučení do budoucna. Teoretická část se zabývá modelem komunikačního mixu,jeho složkami a nástroji. Praktická část nejdříve analyzuje a pak srovnává marketingovou komunikaci AC Sparta Praha a FC Viktoria Plzeň. Závěr práce obsahuje vyhodnocení a doporučení pro jednotlivé fotbalové kluby.
Metodika preventivní i sanační konzervace sbírkových předmětů z oblasti paleontologie a mineralogie ohrožených produkty degradace sulfidů
Sklenář, Jan ; Ekrt, Boris ; Sejkora, Jiří ; Kolesar, Peter ; Gazdová, Zuzana ; Malíková, Radana ; Nohejlová, Martina ; Kotlík, Petr ; Novák, Michal ; Ďurovič, Michal ; Říhová Ambrožová, Jana
Metodika představuje provázaný komplex postupů zahrnující experimentálně ověřené a uzpůsobené známé metody, zcela nové konzervační postupy a jejich kombinace. Představuje širokou aplikaci nových technologií a materiálů. Výsledkem modifikací známých postupů je zvýšení účinnosti a snížení invazivity. Tato metodika jako vůbec první pokrývá všechny základní formy nakládání s materiálem od akvizice až po finální uložení. Zahrnuje jak metody preventivní, tak sanační konzervace. Metodika je členěna tak, aby její struktura sledovala logickou návaznost prací. Tvoří ji teoretický oddíl shrnující problematiku, objekty a produkty degradace. Tento oddíl zahrnuje rovněž mapy lokalit ČR významných z hlediska problematiky. Následují vlastní metodické oddíly věnované postupům sběru a rané péče, vhodného uložení sbírkových předmětů (tedy oddíly věnované preventivní konzervaci), metodám sanační konzervace a metodám ošetření degradací zasažené dokumentace k sbírkovým předmětům. Další část je věnována analytickým prostředkům využitelným k zjištění degradačních produktů a dopadu na stav předmětu, na ni navazuje oddíl věnovaný možným prostředkům a postupům dokumentace. Poslední oddíl je věnovaný zásadám bezpečnosti práce. Na konci metodiky je zařazen seznam citovaných literárních zdrojů. Za účelem lepší orientace je k metodice připojeno algoritmické schéma umožňující rychlou orientaci v metodách. Metodika vznikla díky podpoře MKČR v rámci řešení projektu NAKI DF12P01OVV031.
Plný text: nusl-203643_3 - Stáhnout plný textPDF
Prezentace: nusl-203643_1 - Stáhnout plný textPDF; nusl-203643_2 - Stáhnout plný textPDF; nusl-203643_4 - Stáhnout plný textPDF; nusl-203643_5 - Stáhnout plný textPDF; nusl-203643_6 - Stáhnout plný textPDF
Marketingový audit IMI Hydronic Engineering pro český trh
Drápelová, Zuzana ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Hlavním cílem této diplomová práce je realizovat marketingový audit společnosti IMI Hydronic Engineering na českém trhu za účelem identifikace problémových oblastí i příležitostí, definování klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI) a následné doporučení postupu pro zvýšení jak marketingové výkonnosti této společnosti, tak ke zvýšení výkonnosti společnosti jako celku. Marketingový audit je komplexní analýzou podniku i jeho okolí, jež neobsahuje pouhou analýzu současné situace společnosti, ale také návrh opatření. Marketingový audit v této práci je proveden na základě metodiky popsané v teoretické části a skládá se z analýz šesti vzájemně souvisejících částí. Z nichž první část, audit marketingového prostředí, se zabývá analýzou externího prostředí společnosti IMI Hydronic Engineering realizovanou skrze PESTLE analýzu a Porterův model 5 sil. Následujících pět částí se zaměřuje na audit interního prostředí této společnosti. Těmito části jsou audit marketingové strategie, audit marketingu, audit marketingových systémů, audit marketingové produktivity a audit marketingových funkcí. Výsledky jsou sumarizovány v komplexní SWOT analýze. Doporučení, návrhy změn, strategie, cílů i KPI jsou uvedeny v závěru práce.
Marketingová situační analýza pivovaru U Fleků
Hyský, Pavel ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Cílem práce je vytvořit marketingovou situační analýzu pivovaru U Fleků. Hlavním záměrem je navrhnout lepší komunikaci se zákazníky a jeho nabídky produktů a služeb pro zákazníky. V teoretické části jsou popsány jednotlivé aspekty a metody marketin-gové situační analýzy. V praktické části diplomové práce se zabývám posouzením sou-časného stavu podniku a to prostřednictvím makro a mikroprostředí při využití jednot-livých analýz: SWOT s návazností na TOWS, Porter, PEST, Bowmanovy hodiny, poziční mapa, marketingový mix se 4P a 4C. Na základě těchto analýz určím nový komunikační mix s rozpočtem a kontrolou.
Analýza televizního reklamního trhu v ČR
Kubů, David ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Televize tvoří největší část mediálního trhu v České republice. Nabízí se zde prostor pro oslovení široké masy lidí a investice firem tvoří značnou část příjmu televizních stanic. Tyto stanice se svým programem zaměřují na různé skupiny diváků a tím se vytváří prostor pro zadavatele reklam k zacílení svých marketingových aktivit na vybrané cílové skupiny diváků. Vzhledem k tomu, že se jedná o velice mohutný komunikační kanál, tak se rozdíly mezi vysíláním reklam na jednotlivých stanicích často vytrácí. Cílem práce je tedy zjistit, zda se společnosti při zadávání svých reklam stále chovají dle teoretických doporučení týkajících se především segmentace, targetingu a vhodnosti zvolené strategie. K nalezení odpovědí na výzkumnou otázku je v práci analyzován datový soubor, který obsahuje všechny reklamy vysílané stanicemi v roce 2011. Výzkum dat je proveden shlukovou analýzou. Na základě výsledků práce byly v závěru doporučeny návrhy pro zlepšení zkoumaného stavu firem.
Značka a její význam v segmentu mobilních telefonů
Maksimenko, Elena ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Ve své bakalářské práci bych chtěla pomoci teoretických znalosti a praktického výzkumu odpovědět na otázky, týkající se spotřebního chování lidí. V první části popíšu značku, její vliv na nákupní chování spotřebitelů, význam reklamy a propagačních kampaní v budování značky a jejích vliv na jedince. Chtěla bych také v práci zahrnout odlišnosti mezi různými národnostmi a pohlavími při nákupním rozhodování. V druhé části se provede výzkum ohledně daného tématu a budou zhodnocený jeho výsledky.
Business plán založení fast food restaurace v Jindřichově Hradci
Čížek, Ondřej ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit životaschopný projekt na založení restaurace s rychlým občerstvením. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První je teoretická a popisuje, jak správně sestavovat podnikatelský plán. Ve druhé části je potom zpracován konkrétní podnikatelský záměr.
Image a Identita společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.
Žulavský, Jaroslav ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Diplomová práce má za cíl objektivní vymezení prvků, které tvoří image a identitu společnosti Telefónica Czech Republic, a.s. Práce je rozdělena na část teoretickou a část analytickou. Úvod teoretické části se zabývá přiblížením pojmů firemní image a firemní identita v rámci jednotlivých faktorů managementu ziskových organizací. V teoretické části se práce snaží čerpat z dostupné, především zahraniční, literatury. Následná analytická část se již čistě věnuje ústřednímu tématu diplomové práce tj. detailnímu rozboru firemní identity a firemnímu image společnosti Telefónica Czech Republic, a.s. s akcentem na jejich vzájemné odlišnosti. Po několika kapitolách následuje část zaměřená na aktivní výzkum za pomoci dotazníkového šetření. Zde diplomová práce analyzuje, a následně sumarizuje, data získaná dotazníkovým šetřením z oblasti působnosti image a identity společnosti Telefónica Czech Republic, a.s. Dílčím cílem této analytické části je také komparace v rámci konkurenčního telekomunikačního trhu v České republice. Hlavním cílem diplomové práce je snaha o nalezení možných aktivit vedoucích k neustálému kladnému vývoji image a identity společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.
Marketingový plán vybrané společnosti
Malík, Martin ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Cílem této diplomové práce je zpracování marketingového plánu společnosti TEDOM. Dále je to také analýza marketingových nástrojů a vytvoření nové marketingové komunikace a sestavení rozpočtu pro její realizaci. Teoretická část práce bude zaměřena na charakteristiku marketingového plánu a marketingové komunikace. V praktické části bude popsána společnost. Dále bude tvořen marketingový plán a marketingová komunikace.
Komunikační strategie ŠKODA Care produktů
Janda, Lukáš ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem mezinárodní komunikační strategie pro ŠKODA Care produkty na základě provedených výzkumů trhů, analýzy poprodejního produktového portfolia a jeho komunikace u konkurenčních značek KIA a Hyundai.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 262 záznamů.   začátekpředchozí148 - 157dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.