Název: Marketingový plán vybrané společnosti
Překlad názvu: Marketing Plan of a selected Company
Autoři: Malík, Martin ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Ansoffova matice; kogenerace; kogenerační jednotka; komunikační mix; marketingová komunikace; marketingový mix; Marketingový plán; SWOT analýza; Ansoff matrix; cogeneration; cogeneration unit; communication mix; marketing communication; marketing mix; Marketing plan; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39422

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-200166


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet