Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 460 záznamů.  začátekpředchozí148 - 157dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingového plánu v podniku
Dlabal, Tomáš ; Klásek, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingového plánu v podniku. Jde o analýzu současného stavu firmy, zjištění jejích nedostatků a návrh nového řešení. První část je teoretická, zabývající se základními pojmy marketingu a komunikace. Druhá část patří praktickému výzkumu. Jeho cílem je zlepšení marketingového plánu firmy.
Komunikační mix ve vybraném podniku
Hamerník, Petr ; Fischer, Jan (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analyzování stávajícího komunikačního mixu podniku působícího na B2B trhu. Skládá se z teoretické, analytické a návrhové části. Teoretická část se zabývá důležitými pojmy marketingu, analýzami a především komunikačním mixem, který se využívá na B2B trhu. Analytická část rozebírá konkrétní podnik a analyzuje ho na základě marketingových nástrojů. Návrhová část má za úkol nastavení nových komunikačních nástrojů.
Návrh komunikačního plánu ve společnosti ACTcz, s.r.o
Šotola, Filip ; Linhartová, Aneta (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je věnována návrhu komunikačního plánu ve firmě ACT CZ s.r.o. Hlavním cílem je návrh efektivnějšího komunikačního mixu na základě identifikace současné marketingové komunikace a výsledků předchozích analýz vnějšího a vnitřního prostředí. Bakalářská práce je rozdělena na tři hlavní části - teoretická, praktická a návrhová. V teoretické části jsou rozepsány základní pojmy z oblasti marketingu. Výstupem pro praktickou část je analýza firmy, jejího marketingového mixu a současného stavu komunikačního mixu. Dále obsahuje analýzy marketingového prostředí firmy a marketingový výzkum zaměřený na komunikační mix. Na základě výsledků praktické části jsou sestaveny návrhy na zlepšení.
Návrh komunikačního mixu ve vybrané společnosti
Matyšková, Dana ; Marko, Dávid (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je komunikační mix společnost Arkon Flow Systems, s.r.o. Zaměřuje se na konkrétní komunikační mix produktu a srovnává teoretická východiska se skutečným stavem. Obsahuje také návrhy na zlepšení komunikačního mixu pro distributory, zákazníky a spotřebitele. Umožní tak zvýšení růstu produkce, prodeje a zisku v oblasti měřící a regulační techniky na zahraničních trzích v Latinské Americe, konkrétně v Peru.
Risks of Order Processing in the Selected Company
Kozlíková, Simona ; Krecháčová, Jana (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with the risks of managing the course of the order in a selected company. It is a production plant of a globally operating concern in the automotive industry, focused on the production of lights. The thesis is divided into three parts. In the first part of the thesis is presented theoretical background based on the literature related to the selected topic. The next part is an analysis of the current situation, which contains a description of the company, a description of order processing in the company and an analysis of the risks that may occur in the selected process. The design part is supposed to propose measures that will lead to minimization of the most serious risks.
Rizika řízení výrobního procesu v podniku
Olbrichová, Jana ; Měcháčková, Eva (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou řízení rizik ve výrobním procesu v konkrétním podniku. V teoretické části je uvedena obecná definice pojmu riziko, příklady členění rizik a postupy pro hodnocení průběhu výrobního procesu. V praktické části je představena konkrétní společnost, podrobný popis daného výrobního procesu a jeho analýza se všemi riziky, které se mohou vyskytnout. Cílem práce je na základě provedené analýzy určit nejrizikovější faktory a navrhnout opatření k jejich eliminaci.
Návrh komunikačního mixu ve vybrané společnosti
Smékalová, Romana ; Žanda, Lukáš (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Práce se zabývá vytvořením komunikačního mixu, kdy v první části je vymezena teorie ke zpracovávanému tématu, již následuje charakteristika společnosti, pro niž je marketingový plán vypracován. Poté se práce soustředí na analýzu společnosti, která se skládá z analýzy externího a interního okolí. Analýza externího prostředí je definována situační analýzou PEST a Porterovým modelem pěti konkurenčních sil. Analýzou interního prostředí se pak zabývá analýza McKinsey „7-S“ a analýza marketingového mixu. Výsledkem těchto analýz je vytvoření SWOT analýzy, jež definuje silné a slabé stránky společnosti, příležitosti a hrozby plynoucí z okolí. Na základě SWOT analýzy jsou posléze vypracovány návrhy ke zdokonalení komunikačního mixu.
Návrh komunikačního mixu podniku
Vašíček, Zdeněk ; Marko, Martin (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh komunikačního mixu pro restauraci La Patas. Práce se dělí na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá základní znalostí marketingu, komunikačního mixu a marketingového prostředí. V praktické části je uvedena analýza současného stavu a zjištění problémů restaurace. Praktická část využívá poznatků teoretické části k vytvoření návrhu na zlepšení marketingové komunikace restaurace.
Návrh komunikačního plánu společnosti Podlahářství Borovička
Laichman, Václav ; Šmakalová, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Předkládaná bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačního plánu společnosti Podlahářství Borovička a následně podáním návrhu na jeho vylepšení. První část vymezuje a definuje teoretické poznatky, které jsou použity pro analytickou i návrhovou část práce. Druhá část se zaměřuje na samotnou firmu Podlahářsví Borovička a na analýzu současného komunikačního mixu firmy. Dále je zpracován návrh na zlepšení komunikačního plánu a závěrem jsou poznatky z této práce shrnuty.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 460 záznamů.   začátekpředchozí148 - 157dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.