Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 159 záznamů.  začátekpředchozí148 - 157další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vývoj a proměny reklamy firmy Škoda Auto
Veselá, Dana ; Fulka, Josef (vedoucí práce) ; Mucha, Ivan (oponent)
Tématem této práce je sledování vývoje a proměn reklamy firmy Škoda Auto od počátku století až po současnost v kontextu vývoje a proměn obrazového respektive fotografického zobrazování. Hlavním cílem této práce je analýza různých faktorů, které měly a mají vliv na proměny reklamní strategie firmy a tím i na vývoj a proměny finální podoby reklamy a jejího obrazového vyjádření.
Aesthetics of Loathing and Disgust in the Works of Amélie Nothomb
Izdná, Petra ; Ébert-Zeminová, Catherine (vedoucí práce) ; Fulka, Josef (oponent)
Cílem diplomové práce Estetika ošklivého a nechutného Amélie Nothombové je analyzovat v díle této frankofonní spisovatelky prvky (resp. figury, motivy, topoi) estetiky ošklivého a následně je interpretovat. Amélii Nothombovou pokládáme za autorku spíše druhořadou. Třebaže jsou její bizarní tragikomedie charakteristické intelektuálními úvahami a sofismaty, pro přílišnou explicitnost působí její romány mělce. Takové hodnocení však nijak nezpochybňuje možnost smysluplné interpretace jejích textů. Přijímáme hypotézu, že určitý Zeitgeist je nej čitelnější právě v textech tzv. menších autorů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 159 záznamů.   začátekpředchozí148 - 157další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.