Název:
Vývoj a proměny reklamy firmy Škoda Auto
Překlad názvu:
Evolution and Changes of Advertising of the Skoda Auto Company
Autoři:
Veselá, Dana ; Fulka, Josef (vedoucí práce) ; Mucha, Ivan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2006
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tématem této práce je sledování vývoje a proměn reklamy firmy Škoda Auto od počátku století až po současnost v kontextu vývoje a proměn obrazového respektive fotografického zobrazování. Hlavním cílem této práce je analýza různých faktorů, které měly a mají vliv na proměny reklamní strategie firmy a tím i na vývoj a proměny finální podoby reklamy a jejího obrazového vyjádření.This master's thesis focuses on the advertisement strategy of the Škoda Auto Company, the development and transformations of the brand image from the beginning of the 20th century to the presence in the relation to the changes in artistic depiction, in particular photography. It aims to analyse various factors which affect an advertisement strategy, and thus the final advertising and its means.