Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 32 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza pitného režimu studentů TUKE v Košicích
JANDA, Petr
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku pitného režimu vybrané skupiny lidí, konkrétně studentů TUKE v Košicích. V teoretické části jsem provedl literární rešerši dostupných zdrojů vztahujících se k danému tématu. Tato část je rozdělena na dvě kapitoly. První kapitola se zabývá významem vody pro lidský organismus a obecnými zásadami pitného režimu. Dále obsahuje poznatky o vodě, balených minerálních vodách, slazených limonádách, džusech, mléce a řeší otázku alkoholických i nealkoholických nápojů v pitném režimu a jejich vliv na lidský organismus. V rámci druhé kapitoly rozebírám kvalitu balené i nebalené vody v oblasti Košic a na Slovensku, kde jsem prováděl výzkumné šetření. V praktické části je popsaná metodologie výzkumu. Ke sběru dat jsem si vybral dotazníkovou metodu. Dílčí výsledky jsou charakterizovány a diskutovány v závěru práce.
Právní aspekty cloud computingu: GaaS (gaming as a service) jako nová forma cloudové služby
Janda, Petr ; Holcová, Irena (vedoucí práce) ; Žikovská, Petra (oponent)
Cloud gaming či GaaS je rychle se rozvíjející služba s vysokým ekonomickým potenciálem. Tato práce na současný trend reaguje a zabývá se poskytováním videohry v cloudovém prostředí tzv. jako služby. Cílem práce bylo v kontextu českého autorského práva teoreticky popsat vzájemné vztahy při poskytování videohry přes cloud a přiblížit praktické implikace, které to obnáší, zejména v kontrastu s cloudovou službou SaaS. V První části práce je čtenář seznámen se základními právními aspekty videoher. Důraz je zde kladen na popis videohry jakožto komplexního autorského díla, které je obvykle složené z počítačového programu a dalších prvků. Uvažována je i klasifikace videoher z hlediska autorského práva. Je upozorněno na nejistoty v právní ochraně audiovizuálních součástí videohry. Na základě právní analýzy je popsáno, že neexistuje uspokojivá klasifikace videohry v českém autorském zákoně. V závěru části autor navrhuje, jak videohru legislativně upravit. Předmětem druhé části práce je přiblížení technologie cloud gamingu. Tato část je koncipovaná tak, aby i nepoučený čtenář mohl tématu porozumět. Představeny jsou proto nejprve základní typy cloudové technologie. Poté je popsána již samotná technologie cloudového hraní videoher, včetně jejích technických a obchodních modelů, se kterými je možné se v dnešní...
Fylogenetická příbuznost mezi Homo neanderthalensis a Homo sapiens
Janda, Petr ; Dvořáková, Radka (vedoucí práce) ; Hora, Martin (oponent)
Cílem této bakalářské práce je přiblížit problematiku fylogenetické příbuznosti mezi druhy Homo neanderthalensis a Homo sapiens. Prvním krokem je shrnutí poznatků o dané problematice vyplývajících z fosilních nálezů obou druhů. Zkoumány jsou zde znaky jednak přímo odvoditelné z fosilií (např. morfologické), tak i znaky, které lze z fosilií jen s určitou pravděpodobností odhadnout (např. sociologické). Na závěr jsou uvedeny znaky dokazující jednak podobnost, tak i odlišnost obou druhů a na základě těchto znaků je zhodnoceno, do jaké míry jsou si oba druhy příbuzné a do jaké míry si tudíž zaslouží být klasifikováni jako jeden druh. Klíčová slova: fylogeneze, příbuznost, Homo neanderthalensis, Homo sapiens, morfologie, sociologie
Programová podpora managementu projektů
Janda, Petr ; Kreslíková, Jitka (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Tento projekt se zabývá návrhem informačního systému pro podporu projektového managementu v IT organizacích. Představuje základní aspekty řízení projektů a zejména moderní metodologii Rational Unified Process, která se orientuje na řízení projektů v dnešním dynamickém prostředí. Systém je implementován v prostředí Microsoft Visual Studia 2005 s podporou Microsoft SQL Serveru 2005 a skládá se z ASP.NET webové prezentace a DLL knihovny napsané v jazyce C#. Navržený informační systém poskytuje podporu pro plánování a umožňuje řízení průběhu projektu, nezávisle na geografické lokalizaci realizačního týmu, který může se systémem pracovat přes standardní webové prohlížeče.
Polohová regulace motoru pomocí 8bit uP
Janda, Petr ; Holý, Miroslav (oponent) ; Matoušek, Radomil (vedoucí práce)
Práce se zabývá polohovým řízením DC motoru Icla D065 firmy SIG Positec Automation GmbH pomocí sběrnice CAN a protokolu CANopen. Jednotlivé části popisují obecné principy a standardy sběrnice CAN a mezinárodně normovaného vysokoúrovňového protokolu pro ovládání systémů CANopen. Pro řízení výše uvedeného motoru byl použit mikrořadič firmy Microchip PIC18F4685 a vývojové prostředí MPLAB® IDE. S využitím programovacího jazyka C byl vytvořen program pro MCU řídící komunikaci s motorem CANopen a ovládání jeho pohybu. Výsledky této diplomové práce budou dále využity při řešení VZ Inteligentní systémy v automatizaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 32 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.