Original title:
Hodnocení současné praxe tvorby designu obalů a návrhy na zlepšení
Translated title:
Packaging design as a brand building tool
Authors:
Lauermannová, Anna ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Procházková, Markéta (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] 1. kapitola pojednává o obalu obecně a jeho vztahu k mkt mixu, 2. kapitola pojednava o designu obalu a vsech designérských nástrojích, 3. kapitola popisuje práci obalových agentur, 4. kapitola pojednává o obalu a jeho ůloze v budování značky, 5. a 6 kapitola vše shrnují a uvozují praktickou část, tedy kvalitativní výzkum v podnikové praxi. 7. a 8 kapitola přináší konkrétní odpovědi na seznam otázek, jež se zabývají problematikou hlavně designu obalu. Kvalitativní výzkum probíhá formou 6 interview s největšími zadavateli obalů na českém trhu. V závěru práce je dán dohromady soubor kritérií dobrého obalu dle lidí z podnikové praxe.The thesis describes the packaging design theory. Then describes the czech market and packaging design. In the practical part there were interwieved 6 peoople from the czech enterprise market.At the end of the thesisi there is a packagafe o criterions of a goog packaging design accoarding to the czech experts.
Keywords:
design; marketing; packaging; theory; design; design obalu; firemní praxe; kvalitativní výzkum; marketing; obaly; značka
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/13146