Original title:
Společenská odpovědnost firem v rámci kategorie FMCG na příkladu společnosti Kraft Foods
Translated title:
Corporate social responsibility in the FMCG sector by the example of Kraft Foods
Authors:
Melnik, Dzmitry ; Plášková, Alena (advisor) ; Kořánová, Helena (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Společenská odpovědnost firem neboli Corporate Social Responsibility je v dnešní době nejaktuálnějším trendem v oblasti managementu a marketingu, který se stává nezbytnou součástí strategie každé firmy, která chce být úspěšná. Cílem bakalářské práce je na základě analýzy aktivit v oblasti společenské odpovědnosti společnosti Kraft Foods a společnosti Nestlé navrhnout možnosti rozšíření a propojení v marketingové komunikaci.Corporate Social Responsibility nowadays is the most recent trend in management and marketing, which is becoming an essential part of the strategy of every company that wants to be successful. The aim of the bachelor work is to suggest the possibility of expansion and interconnection of marketing communications, which will be based on analysis of activities in the area of social responsibility of Kraft Foods and Nestlé.
Keywords:
Corporate Social Responsibility; CSR activities; Marketing; CSR aktivity; Marketing; Společenská odpovědnost firem
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/29500