Original title:
Analýza marketingové strategie CzechTourism v oblasti kongresového cestovního ruchu
Authors:
Luhanová, Eva ; Lechnýřová, Zuzana (advisor) ; Petrů, Zdenka (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Bakalářská práce si klade za cíl provést rozbor činnosti agentury CzechTourism v oblasti kongresového cestovního ruchu a navrhnout další možnosti, které by měly přispět k úspěšné prezentaci České republiky jako destinace kongresového cestovního ruchu. První část práce je věnována charakteristice kongresového cestovního ruchu, druhá část se pokouší v závislosti na uvedených statistikách zhodnotit pozici ČR na trhu kongresového cestovního ruchu. Třetí, analytická část, která je těžištěm celé práce, je zaměřena na rozbor marketingové strategie CzechTourism v oblasti kongresového cestovního ruchu včetně provedení SWOT analýzy a doporučení dalších opatření, které by mohly být učiněny ve prospěch jeho rozvoje na území ČR.
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3695