Název:
Analýza marketingové strategie CzechTourism v oblasti kongresového cestovního ruchu
Autoři:
Luhanová, Eva ; Lechnýřová, Zuzana (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Bakalářská práce si klade za cíl provést rozbor činnosti agentury CzechTourism v oblasti kongresového cestovního ruchu a navrhnout další možnosti, které by měly přispět k úspěšné prezentaci České republiky jako destinace kongresového cestovního ruchu. První část práce je věnována charakteristice kongresového cestovního ruchu, druhá část se pokouší v závislosti na uvedených statistikách zhodnotit pozici ČR na trhu kongresového cestovního ruchu. Třetí, analytická část, která je těžištěm celé práce, je zaměřena na rozbor marketingové strategie CzechTourism v oblasti kongresového cestovního ruchu včetně provedení SWOT analýzy a doporučení dalších opatření, které by mohly být učiněny ve prospěch jeho rozvoje na území ČR.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/3695