Název:
Komunikační strategie nové plastové láhve společnosti Coca-Cola.
Překlad názvu:
Concept of communication strategy of The Coca-Cola Company´s new plastic bottle
Autoři:
Němcová, Klára ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Šiser, Roman (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce pojednává o teoretických základech marketingových a komerčních komunikací. Praktická část se věnuje návrhu komunikační strategie společnosti Coca-ColaThe thesis relates to theorethical principles of marketing and commercial communications. The application part of the thesis relates to a concept of communication strategy of The Coca-Cola Company's new plastic bottle
Klíčová slova:
CSR; komunikace; obaly; communication; CSR; packaging
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24696