Název:
Marketingové aktivity nízkonákladových leteckých společností
Překlad názvu:
Low-cost airlines´ marketing activities
Autoři:
Daniš, Michal ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Palas, Miroslav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Teoretická část práce uvádí základní údaje o letectví v ČR, klasifikuje druhy letecké přepravy a leteckých společností, popisuje specifika marketingu v letectví a uvádí zvláštnosti v marketingu nízkonákladových leteckých společností. Praktická část seznamuje s obchodní značkou nízkonákladových linek SmartWings, analyzuje její marketingové okolí, marketingové aktivity spolu s marketingovým mixem. Cílem práce je odhalit nedostatky společnosti SmartWings v oblasti marketingových aktivit a navrhnout jejich řešení.Theoretical part of thesis considers basic information about aviation industry in Czech republic, classification of air transport and airline companies. This part also describes specifics of airline marketing, especially low-cost airline marketing. The thesis follows on with a practical part. There is introduced SmartWings brand and judged marketing activities together with marketing mix. The target of the thesis is to reveal shortcomings in SmartWings marketing activities and to find their solutions.
Klíčová slova:
letectví; low-cost; marketing; aviation; low-cost; marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23946