Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové aktivity nízkonákladových leteckých společností
Daniš, Michal ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Palas, Miroslav (oponent)
Teoretická část práce uvádí základní údaje o letectví v ČR, klasifikuje druhy letecké přepravy a leteckých společností, popisuje specifika marketingu v letectví a uvádí zvláštnosti v marketingu nízkonákladových leteckých společností. Praktická část seznamuje s obchodní značkou nízkonákladových linek SmartWings, analyzuje její marketingové okolí, marketingové aktivity spolu s marketingovým mixem. Cílem práce je odhalit nedostatky společnosti SmartWings v oblasti marketingových aktivit a navrhnout jejich řešení.

Viz též: podobná jména autorů
2 Palas, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.